Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 641702 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

pasiip

• Jäsen
  • Monco saves the day, hurraa!
Vs: Carl Barksin kootut
« Vastaus #495 : 12.12.2006 klo 00:39:44 »

Muistin juuri, että tililläni ei ole rahaa ennen perjantaita... pitiköhän kirjasta maksaa 70 € haettaessa?

Eihän se vielä mitään :) Kyllä posti sen verran sitä pakettia siellä säilyttää. Juuh 70 eukkoa menee haettaessa.

Katsoin vähän tuota laatikkoa jossa kirjat tulivat. Muuten ok mutta tuo yksi kulma näyttää osuneen kovalla voimalla johonkin sillä pahvi on siitä kulunut huomattavasti pehmeämmäksi. Luotetaanko pakkaamossa sitten että tuo kova pahvi suojelee kirjoja kun ei laiteta muuta, mutta tässä tapauksessa voima joka kohdistui pakettiin oli riittänyt rikkomaan kulman kansiosta ja siitä vielä vaikuttanut kirjaankin. Mitä hi**oa siellä postissa tai missä liekään tapahtunut tehdään näille paketeille  :o

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #496 : 12.12.2006 klo 01:58:48 »
Urbaani legenda kuuluu että ovat Postissa onnistuneet rikkomaan 100 kiloisen marmorikiven joka ei ollut hajonnut edes kun oli tiputettu tahallaan nosturista maahan.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #497 : 12.12.2006 klo 07:49:33 »
Urbaani legenda kuuluu että ovat Postissa onnistuneet rikkomaan 100 kiloisen marmorikiven joka ei ollut hajonnut edes kun oli tiputettu tahallaan nosturista maahan.

Taitaa olla nimenomaan urbaani legenda. Posti ei tietääkseni kuljeta yli 30-kiloisia paketteja.

Olen varmaan kertonut ennenkin mutta ne paketit menevät postissa liukuhihnaa pitkin katonrajassa josta ne sitten tipahtavat lajitteluosastolle, ja tarkoitan tosiaankin että ne tipahtavat, semmoisen vajaa metrin matkan. Ei tarvi ihmetellä jos on kulma rytyssä...

Fantom

• Jäsen
« Vastaus #498 : 12.12.2006 klo 12:05:02 »
Hain kirjan postista säästöpossusta ryöstämilläni rahoilla (ei veljenpoikien possu) ja... ja... ja...

KOTELON MOLEMMAT YLÄKULMAT KUNNOLLA KASASSA!!! En halua ottaa edes koko boxia laatikosta pois.

Jos kertoisin nyt mitä ajattelen, minut bannattaisiin täältä ikuisiksi ajoiksi ja varttitunnin sen päällekin

Voi *****.

Mutta haluan päitä vadille. Loppupäivä meneekin sitten rattoisasti kun soitan kaikkiin mahdollisiin toimituksen, pakkaamon, asiakaspalvelun jne. numeroihin ja haukun kaikki.

Kuka korvaa henkiset kärsimykseni, kysyn vain ???!!! Miten tämän yleensäkään voi hyvittää?

Palaan taas tänne kun sykkeeni on alle 210  >:(

Fantom

• Jäsen
« Vastaus #499 : 12.12.2006 klo 12:26:20 »
Soitin asiakaspalveluun. Olin kuulemma ainoa, joka on valittanut; kirjat on kaikki jo lähetetty.

Eivät luvanneet uutta kirjaa jouluksi eivätkä taanneet, että uusi lähetys olisi mitenkään eri tavalla paketoitu.

Jos pelkkä kotelo olisi ollut viallinen, vain se olisi palautettu. Mutta myös yhdessä kirjassa oli kulmavika, joten koko laatikko palautetaan.

Vai ainoa valittanut... selvähän se. Minussahan se vika onkin.

Taas alkaa syke nousemaan... tästä jää sellainen kuva koko yhtiön toiminnasta, että... että... *ottaa nitron*

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #500 : 12.12.2006 klo 13:13:44 »
Voi vitsi. Et takuulla ole ainoa valittanut, koska minäkin pistin jo etukäteen haukut sähköpostitse sanomalle ja vaadin pakkaamaan paremmin. Eikö siellä kukaan kuuntele/lue ja tee mitään? Tuntuu, että siellä on sama meininki kuin Särkänniemessä, jossa palautepisteen tyypit repivät kaikki saadut negatiiviset palautteet (ja tämä on tosi juttu...). Katotaan nyt joudunko minäkin raastamaan tukkani, kalsarini ja kaiken muunkin, jos postilappu on tänään tullut.
"Tex-tieteen yli-morisco"

Quack

• Jäsen
« Vastaus #501 : 12.12.2006 klo 13:30:41 »
Enemmän selailtuna kyllä mä oon sittenkin ihan tyytyväinen värityksiin.  :) XXI kirjassa ja ekassa kirjassa kaikki sarjat on väritetty hyvin, XI kirjassa muutama sarja saisi olla väritetty paremmin.

Ekassa kirjassa on mulle 9 uutta tarinaa, XI:ssä 1 ja XXI:ssä 6, wo-hoo.   

Mutta joo, Sanoma Magazinen on laitettava kuplamuovia seuraaviin paketteihin.

« Viimeksi muokattu: 12.12.2006 klo 15:15:31 kirjoittanut Quack »

Fantom

• Jäsen
« Vastaus #502 : 12.12.2006 klo 13:37:34 »
No niin. Olo taas normaali. Tämä Varsinais-suomalainen tulinen temperamenttini välillä kuohahtelee  ;D

Positiivisesti ajateltuna, minulla on huomiseen asti lukukappaleet kirjoista (koska en ehdi ennen huomista viemään kirjaa postiin takaisin) ja äsken selattuani huomasin, että upeat ovat kirjat.

Ehkä eniten ihastelin mukaan liitettyjä kansikuvia ja niiden väritystä. Raikkaita kuin lapsuuden kesäni *sniif*

Eli kirjassa ei ole moittimista, siihen on panostettu. Mutta miksi pakkaaminen annetaan sellaisten tehtäväksi, joilta se ei tunnu onnistuvan?

Siten saadaan pilattua upea onnistumisten ketju.

Samoin asiakaspalvelu... ei mitään väliä. Ei mitään hajua keräilijän sielunelämästä.  Eikä mitään ymmärrystä siitä, että ihminen voisi olla kiukkuinen, jos odottaa jotain asiaa yli puoli vuotta ja sitten kokee pettymyksen.

No, ehkä uusi kirjapaketti ehtii jouluksi...  :-\

El Lobo

• Jäsen
« Vastaus #503 : 12.12.2006 klo 13:44:04 »
Todetaan heti alkuun että olen anaalisen tarkka sarjakuvieni ja kirjojeni kunnosta. Niinpä lievästi sanottuna pelotti hakea tänään oma paketti postista ja tietenkin slipcasen kulmat ovat yhdeltä sivulta minimaalisen vähän rytyssä, ei tosin tarvetta reklamoida.

Täsmälleen sama homma itsellänikin. Ongelma olisi voitu välttää suht pienellä vaivalla laittamalla pakkauslaatikon sisäpinnan kulmiin styroksintapaiset tuet tms. Kuplamuovi ei ehkä auta jos pakkauslaatikko tipahtaisi kulma edellä lattialle.

Tällä kertaa ei ollut ongelmia, mutta voittaakohan näistä arpajaisista 10 kertaa peräkkäin.

Paketti muuten hipoo täydellisyyttä. Tilaus ei kaduta (vielä) tippaakaan.

Rac

• Jäsen
« Vastaus #504 : 12.12.2006 klo 14:19:08 »
Enpä nyt tiedä. Näyttäshän tuo nyt olevan kaltoin kohdeltu, mutta jaksanko ruveta vaihtoruljanssiin on toinen juttu. Pitkä pennihän näistä tosin tulee maksettua... Paremman paketoinnin puolesta minäkin täällä huudan.

"Excuse me. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?" -Batman

pasiip

• Jäsen
  • Monco saves the day, hurraa!
« Vastaus #505 : 12.12.2006 klo 15:52:54 »
Eivät luvanneet uutta kirjaa jouluksi

Sain viimeinkin sen asian hoidettua kun soittivat takaisin nyt päivällä. Sanoi että lähettää nyt heti tulemaan uuden paketin ja voin laittaa tämän menemään takaisin.
Eli jos lähetys todellakin tapahtuu heti niin saisin vielä tällä viikolla uudet versiot :) Noh se ei haittaa jos vähän viivästyisivätkin kun lukiossa alkaa nyt koeviikko ja pitäisi ankkojen sijasta lukea kokeisiin  (Mutta pliisssss tulkaa ehjinä) ;)

Pirun hyvä säkä tässä oli kun kirja on niin vähän kärsinyt tuosta kolhusta, että vähemmän tarkalle ihmiselle vain kansio tarvitsisi vaihtaa mutta kuten on sanottu olen itsekin niin pirun tarkka rakkaimmista tavaroistani, että varsinkaan näillä hinnoilla ei hyväksytä kymppiä huonompaa laatua. Toivottavasti vain siellä ei katsota pahalla kun kirjan kolhu on niin pienen näköinen   ::) Varmasti kelpaa jollekin työntekijälle lahjaksi kun sen kotelon vain vaihtaa  ;D

J-Viilee

• Jäsen
  • Painajaismaista!
« Vastaus #506 : 12.12.2006 klo 16:06:26 »
Itselläni kova pähkäily että jos sittenkin lunastaisi paketin postista, vaikka tarkoitus olikin vain ottaa kolikko koristeeksi.
On se vaan niin pirun kova hinta lasten kirjasarjasta.

Pari viikkoa aikaa miettiä, jos oppisopimuspaikka varmistuu sinä aikana niin haen pois, kerkeän valmistuakin ennenkuin kaikki osat on ilmestynyt.
« Viimeksi muokattu: 12.12.2006 klo 18:39:30 kirjoittanut Crawler »
Tilulilulii.

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #507 : 12.12.2006 klo 17:29:41 »
Samoin asiakaspalvelu... ei mitään väliä. Ei mitään hajua keräilijän sielunelämästä.  Eikä mitään ymmärrystä siitä, että ihminen voisi olla kiukkuinen, jos odottaa jotain asiaa yli puoli vuotta ja sitten kokee pettymyksen.

Näin niinkuin ylipäätään asiakaspalvelutyöstä sitä itse tehneenä: jos asiakas vittuilee ja on nuiva, kyllä asiakaspalvelija saa myös olla nuiva takaisin. Ei ihmiselle saa olla typerä tai ilkeä, jos joku hemmetin tavara ei ole sitä mitä pitää. Reklamaatiot voi hoitaa asiallisestikin, kuten aikuisen pitäisi tajuta.

Mitä itse kirjoihin tulee, miettikää nyt oikeasti, minkälaisista kolhuista vedätte kurkun nokkaan ja mistä ette, jooko. :)

Paketin hain postista tänään. On aivan perhanan upea kokonaisuus, jonka hankkiminen ei kaduta lainkaan. Liukuvärit eivät kyllä aina sovi silmääni varsinkaan alkupään kuvakieleltään yksinkertaisissa tarinoissa, mutta eipä tuo mitään. Hienoa työtä!
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Fantom

• Jäsen
« Vastaus #508 : 12.12.2006 klo 18:13:53 »
Sama henkilö, jolle tein valituksen niistä kotelon kulmista, soitti minulle takaisin. Kysyi, saako joku pomo soittaa minulle, kun heidän on vaikeaa uskoa, että pakkaus on ollut puutteellinen. No, sanoin, että toki sopii.

Kyseli, että eikö kirja kuitenkin ollut pahvilaatikossa... sanoin, että olihan se.

No, eipä sitten kukaan soittanut.

Mitä tuohon tarkkuuteen tulee, jos kotelon kahdessa kulmassa näkyy noin sentin kokoinen ryppy, kyllä se vähän toki aluksi harmittaa.

Ja olen ainoa, joka on valittanut. Kröhöm, olen ainutlaatuinen  ;D

No, ehkä seuraavat kirjat pystyy jotenkin sopimaan siten, että ne voisi hakea...

Mutta kirjan sisältöä ei voi muuta kuin kehua!!!

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #509 : 12.12.2006 klo 18:45:28 »
No, ehkä seuraavat kirjat pystyy jotenkin sopimaan siten, että ne voisi hakea...

Ai painoon meinaat ajella? Onnee vaan...  ;D
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka