Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 641700 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

El Reijo

• Jäsen
Vs: Carl Barksin kootut
« Vastaus #480 : 11.12.2006 klo 11:51:49 »
Jaahas, Maskun postista noudin tänään mieluisan paketin  ;D

Todella hyvältä vaikutti pikaisen selailun jälkeen, ihan hyvä etten ole Disneytä säännöllisesti kerännyt sillä nyt tätä osaa kyllä arvostaa. Kaikki lapsuuden suosikkitarinat kovakantisena sarjana, moni tarina tuntui yhä tutulta vaikka lukemisesta on hyvinkin vierähtänyt 30 vuotta. Ei menneet eurot turhuuksiin ja iltalukemista piisaa...

Quack

• Jäsen
« Vastaus #481 : 11.12.2006 klo 13:13:52 »
Jummijammi!

Hyppäsin melkein kattoon kun näin posti-ilmoituksen!

Hyvin pakattu, laadukas kotelo ja laadukkaat kannet kirjoissa, hyvänkokoinen, sivunauha hyvä juttu, paperi hyvälaatuista, helppo kääntää sivua; kirjat vaikuttavat kaikin puolin laadukkailta, paitsi en ole täysin tyytyväinen väritykseen.

Paikoitellen väritys on onnistunut (esim. Aku postinkantajana), paikoitellen voisi olla parempi (esim. Takaisin Klondikeen) ja paikoitellen liukuväritys häiritsee vähän (esim. nurmikko ei näytä hyvälle joissain tarinoissa). Kaikenkaikkiaan väritys on ok, tosin voisi olla vielä parempi. 

Ei muuta kun lukemaan, varsinkin ekassa kirjassa vaikuttaa olevan paljon uusia tarinoita!  8]

« Viimeksi muokattu: 11.12.2006 klo 16:32:29 kirjoittanut Quack »

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #482 : 11.12.2006 klo 13:17:01 »
Tässä sitä odotettua ruikutusta: vääääääääääh! Mulle ei vielä tullu. No, tänään pitikin maalata eteisen seinät... ;)
"Tex-tieteen yli-morisco"

pasiip

• Jäsen
  • Monco saves the day, hurraa!
« Vastaus #483 : 11.12.2006 klo 16:01:30 »
Jes tänään tuli ja hain postista :p Kotona sain säikähtää että miksi hemmetissä täällä ei ole pehmusteita ja sitten huomasin vielä vaikutuksenkin.. Kotelosta on toinen yläkulma rumasti rutussa ja sen vuoksi 1. kirjan yläosa on hieman rutussa.. voi perk..

Huoh, kirja vielä voisi kelvatakin (jos se ei maksaisi niin paljon) mutta kotelo on ehdottomasti pakko saada vaihdettua :( No mitenkäs tämä vaihto systeemi toimii? Laitanko asiakaspalautuksena koko paketin vai ainoastaan ne kirjat/kotelon joita en kelpuuta?

EDIT: No nyt tuli soitettua ja kysyttä asiaa mutta projektista vastaavia ei ollut paikalla joten selvittely jatkuu vielä huomenna :( .. ei hauskaa ei hauskaa
« Viimeksi muokattu: 11.12.2006 klo 16:51:04 kirjoittanut pasiip »

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #484 : 11.12.2006 klo 17:23:39 »
Huoh, kirja vielä voisi kelvatakin (jos se ei maksaisi niin paljon) mutta kotelo on ehdottomasti pakko saada vaihdettua :( No mitenkäs tämä vaihto systeemi toimii? Laitanko asiakaspalautuksena koko paketin vai ainoastaan ne kirjat/kotelon joita en kelpuuta?

Minähän en asiasta mitään tiedä, mutta en yllättyisi, jos koko paketti menisi vaihtoon tuollaisessa tapauksessa.

Oma lootani ei vielä tänään tullut, jännää nähdä, saako huomenna hyppysiinsä. Torstaina voikin sitten takoa paketilla Timoa päähän, jos ei jälki miellytä...  ;)
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Konsuli

• Jäsen
« Vastaus #485 : 11.12.2006 klo 19:03:12 »
Todetaan heti alkuun että olen anaalisen tarkka sarjakuvieni ja kirjojeni kunnosta. Niinpä lievästi sanottuna pelotti hakea tänään oma paketti postista ja tietenkin slipcasen kulmat ovat yhdeltä sivulta minimaalisen vähän rytyssä, ei tosin tarvetta reklamoida.

Siihen nähden että itse pakkauspaketissa ei ollut tippaakaan pehmusteita, olen jopa erittäin tyytyväinen. Vaikka pakkauspahvi on kovaa, hämmästyttää ettei Sanoma viitsi kuplamuoviin noita laittaa. Jospa siellä on laskettu että muutama reklamaatio tulee halvemmaksi kuin yksi m2 kuplamuovia per lähetys...

Kannattaa varmaan koko Kvaakin voimalla laittaa palautetta Sanomalle että lisäpehmuste olisi toivottavaa tuleviin lähetyksiin.

Ai niin, väritykseen olen ihan tyytyväinen pikaisen vilkaisun perusteella.

Hege

• väsähtänyt
  • Jäsen
« Vastaus #486 : 11.12.2006 klo 19:22:54 »
Kouvolan postin hyllyjä tiiratessa olin havaitsevinani tänne tulleen kolme pakettia tätä kokoomaa. Postin hyvästä yrityksestä huolimatta oli kaikki säilynyt kunnossa. Läpiselaillessa näytti oikein hyvälle, jotain pientä voisi aina värityksestä nipottaa, mutten jaksa, tämän paketin jutuista melkoinen osa näytti joko ennenlukemattomille tai semmoisille että olen ne lukenut joskus liki 20 vuotta sitten. Eli pitää varata viikonlopuksi lukuaikaa.
But pride -  where there is a real superiority of mind, pride will be always under good regulation.

Fantom

• Jäsen
« Vastaus #487 : 11.12.2006 klo 19:56:41 »
Jos minä lähettelisin tuollaisia kirjoja, laittaisin kyllä ympärille jonkin neliön kuplamuovia...

No, oma kappaleeni lähtee takaisin, jos löydän pienenkin vian, mitä ei ole ollut painosta tullessa.

Vaan missä se ¤&@*^# kirjani viipyy? ???

VilleM

• Jäsen
« Vastaus #488 : 11.12.2006 klo 20:32:30 »
Jos minä lähettelisin tuollaisia kirjoja, laittaisin kyllä ympärille jonkin neliön kuplamuovia...

Samaa mieltä. Onko pakko hakata päätään seinään, kun kuitenkin tietää, että päänsärkyä siitä vain seuraa? Maamme julmat postimiehet tuntien Sanoma olisi kyllä voinut varata pari rullaa sitä kuplamuovia. Kun tehdään viimeisen päälle laatutuotteita, niin on outoa että tällaisissa asioissa sitten pihistellään kustannuksissa. Kuluttajalle tulee vain harmia ja ylimääräistä vaivaa, jos joutuu ruveta settejänsä vaihtamaan. Toivotaan, että Sanoma ottaa opiksi ja toivoo vaikka pukilta paria tusinaa kuplamuovirullaa niin että tulevat setit saadaan ehjinä perille.

Ei muuten tullut ekaa erää minullekaan vielä tänään. Toivottavasti viimein huomenna - ei oikein malttaisi odotella enää hetkeäkään.

pasiip

• Jäsen
  • Monco saves the day, hurraa!
« Vastaus #489 : 11.12.2006 klo 21:20:23 »
Toivottavasti rupeavat laittamaan pehmustetta seuraaviin lähetyksiin!^100. 1900 euron hinnalla en voi tyytyä kuin siihen parhaaseen laatuun jota on tarjolla varsinkin kun tämä projekti on minun nykyisillä säästöilläni vielä hyvin kallista. :( On erittäin suurta kidutusta katsella noita upeita kirjoja pöydälläni ja ajatella että lähetän ne takaisin vaikka juuri äsken ne hain postista ja maksoin siitä lystistä 70 euroa.

VesaH

• Jäsen
« Vastaus #490 : 11.12.2006 klo 21:23:44 »
Mitähän Sanoma Oy tekee palautetuille vahingoittuneille kappaleille? Myisivätkö sopivalla (esim. 50%) alennuksella? Vai pistävätkö silppuriin?

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #491 : 11.12.2006 klo 21:35:49 »
Kyllä on touhu suoraan saatanasta. Ja eikös se Sanoma vielä kehdannut vakuutella, että pakkaamiseen kiinnitetään suurta huolta >:(. Oikein pelottaa hakea paketti postista, jossa se on lojunut jo yli viikonlopun. Ja jos jonkun ihmeen kautta paketti olisi kunnossa, niin ei takuulla ole kaikki kymmenen pakettia. Pitäisi pistää Tex Willer vähän raviselemaan niitä Sanoman tolloja!
"Tex-tieteen yli-morisco"

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #492 : 11.12.2006 klo 21:55:50 »
Pitäisi pistää Tex Willer vähän raviselemaan niitä Sanoman tolloja!

Tiedä sitten ketä syyttää mahdollisista ongelmista pakkaamisessa, vähän kun veikkaisin, että painossa suoraan tekevät tuon pakkaamisen...
mutta jos ongelmia kovasti esiintyy, asia pitänee tosissaan ottaa tapetille.  :-\
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

El Reijo

• Jäsen
« Vastaus #493 : 11.12.2006 klo 22:25:02 »
Joo siitä pakkaamisesta...
Tosiaan sisällä oli vain pieni paperiruttu toisella puolen kansiota ja muuten ei mitään (kuplamuovi olisi ollut todella enemmän kuin paikallaan). Varsinkin kun omassa paketissa oli kauhukseni  sivureunassa n. 10 centin kolikon kokoinen pyöreä jälki mikä oli rikkonut laatikon ulkopinnan mutta kuin ihmeen kaupalla sisäpinta oli ehjä enkä löytänyt kirjoista mitään jälkeä siitä kohtaa (oli meinaan paljaat selkämykset sillä puolella). Pahvikotelon yläreuna ei ollut oikein viimisen päälle (ei ollut kuljetusvaurio, mutta liimattu vähän ryttyyn) jos vikoja pitää kaivaa mutten ala siitä niuhottamaan kun kirjat olivat ehjiä.
Toisaalta jatkossa mikäli kirjoissa on pienikin vaurio niin sen verran tarkka kyllä olen että vaihtoonhan varmasti laitan eli jos Sanoman heppuja seuraa tätä palstaa niin olen myös samaa mieltä että tällaisen laitoksen PAKKAAMISTA ON EHDOTTOMASTI PARANNETTAVA kun posti on mitä on.

Fantom

• Jäsen
« Vastaus #494 : 12.12.2006 klo 00:18:11 »
Houston, meillä on ongelma  :-\

Muistin juuri, että tililläni ei ole rahaa ennen perjantaita... pitiköhän kirjasta maksaa 70 € haettaessa?

Pitää kai kerätä ahkerasti tyhjiä pulloja torin laidoilta  ;D