Kirjoittaja Aihe: Kupla 2007 alkukarsinnat  (Luettu 70460 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ezuli

• Vieras
Re: Kupla 2007 alkukarsinnat
« Vastaus #45 : 10.02.2007 klo 15:15:30 »
Heikentääkö värittömyys sarjakuvan laatua?
Ei vain riitä taidot/aika siihen.
Miksi heikentäisi? Suuri osa nettisarjiksista ja lähes kaikki lehtistripit ja mangakirjat on mustavalkoisia.

Piber

• Sopuli
  • Jäsen
  • yuubervärkki
« Vastaus #46 : 10.02.2007 klo 15:41:14 »
Miksi heikentäisi? Suuri osa nettisarjiksista ja lähes kaikki lehtistripit ja mangakirjat on mustavalkoisia.
Ei tietenkään olen itsekkin mustavalko sarjakuvien kannalla.
Kunhan kysyin.

Wade

• Jäsen
« Vastaus #47 : 10.02.2007 klo 19:31:52 »
Tais olla niin, että yks tekijä saa laittaa vaan yhden sarjiksen kisaan, vai...? Ehkä munkin pitäis jemmata sitten omaa juttuani... Höhs
Voi laittaa enempikin
Wade Koivurinne

Wade

• Jäsen
« Vastaus #48 : 12.02.2007 klo 16:11:14 »
Nyt siis nopeimmat (Holle ja kumpp.) laittamaan valmiisiin töihin omiaan, että saadaan tämäkin käyntiin. Tai Mari?
Wade Koivurinne

tertsi

• Vieras
« Vastaus #49 : 12.02.2007 klo 16:32:05 »
Ei tässä arvaa kiirehtiä ja panna esille jotain omastakin mielestä paskaa, vaan tarkoituksena on varmaankin tehdä mahdollisimman hyvä työ, joka pärjää kilpailussa. Siihen menee aikaa.

mari

• Jäsen
« Vastaus #50 : 12.02.2007 klo 16:54:42 »
Ei tässä arvaa kiirehtiä ja panna esille jotain omastakin mielestä paskaa, vaan tarkoituksena on varmaankin tehdä mahdollisimman hyvä työ, joka pärjää kilpailussa. Siihen menee aikaa.

Ai no en mä sitten tiiä viitinkö laittaa heti nyt jotain... Paitsi nyt mä oon jo paljastanu että oon tehny nopeeta paskaa  ::)

Voi voi... Joo, voisin laittaakkin jos kerta saa laittaa sitten vielä toisenkin työn jos sellainen sattuu muodostumaan... Täytyy vaan ruveta skannaamaan... Mä oon kauheen laiska skannailemaan  :P

Wade

• Jäsen
« Vastaus #51 : 12.02.2007 klo 16:58:42 »
Joo niin tietenkin. Tästä syystähän aikaakin on vaikka millä mitalla (heh, maaliskuun loppuun)

Kelailin vaan, kun tuolla aiemmin puhuivat, että aloittakaa joku, että viitsii itsekin laittaa näytille. Niille sanoin, että laittakaa vuan
Wade Koivurinne

ezuli

• Vieras
« Vastaus #52 : 12.02.2007 klo 17:07:01 »
Viikko vasta mennyt ja kuusi jäljellä. Itse olen ehtinyt vasta 1½ strippiä luonnostelemaan, enkä ole edes täysin varma teenkö sitä lopulta strippimuodossa.

Voinen sitten lisäillä valmistumistahdissa, kunhan saan varmistettua että, juttu toimii. Nimikin varmaan pitäsi keksiä, työ nimi "iso ja pieni" ei ole kovin kekseliäs.

Wade

• Jäsen
« Vastaus #53 : 12.02.2007 klo 17:10:11 »
Voinen sitten lisäillä valmistumistahdissa, kunhan saan varmistettua että, juttu toimii. Nimikin varmaan pitäsi keksiä, työ nimi "iso ja pieni" ei ole kovin kekseliäs.
Ezulilla tuli kaunis 123 viesteissä täyteen, muistan itsekin, kun tuo maagiseksi sanottu luku paukahti rikki.

Asiaan: nimi on siitä syystä välttämätön, että äänestyksessä nuo on helpompi nimetä. Tosin jos monta juttua yhdeltä tulee, voisi äänestyksen tehdä nimen perusteella ja aloitusviestiin laittaa nimen alle teokset, joihin linkin.

Ideaa?
Wade Koivurinne

tertsi

• Vieras
« Vastaus #54 : 12.02.2007 klo 18:39:11 »
Ai no en mä sitten tiiä viitinkö laittaa heti nyt jotain... Paitsi nyt mä oon jo paljastanu että oon tehny nopeeta paskaa  ::)
Puhuinkin ihan vaan omasta puolestani.  :)
Tod.näk. mä teen sarjikseni hitaasti, mutta kuiteskin ihan paskan. Semmoisen, jossa on muilta varastettuja ideoita ja ihan liikaa tekstiä.

Wade

• Jäsen
« Vastaus #55 : 12.02.2007 klo 18:58:39 »
Tod.näk. mä teen sarjikseni hitaasti, mutta kuiteskin ihan paskan. Semmoisen, jossa on muilta varastettuja ideoita ja ihan liikaa tekstiä.
Suomalaista sarjakuvaa parhaimmillaan...
Wade Koivurinne

mari

• Jäsen
« Vastaus #56 : 12.02.2007 klo 18:59:20 »
Puhuinkin ihan vaan omasta puolestani.  :)

suomalaiset on aivan loistavia mainostamaan itseään! :D
Nyt joku pamauttaa tänne, että "mä ainakin teen niin laadukasta että oksat pois!"

Musta tää on muuten ihan huippua, kun voi näin puhua tuotosten edistymisestä! Hyvä hyvä! Lisää keskustelua mun mielestä kehiin!

Wade

• Jäsen
« Vastaus #57 : 12.02.2007 klo 19:02:16 »
suomalaiset on aivan loistavia mainostamaan itseään! :D
Nyt joku pamauttaa tänne, että "mä ainakin teen niin laadukasta että oksat pois!"
Muuten kyllä, mutta olen meleko jäävi osallistumaan.

Muuten tulisi aivan huippukamaa, jotta ihme, ettei Iltis tule perään heti

8]
Wade Koivurinne

Piber

• Sopuli
  • Jäsen
  • yuubervärkki
« Vastaus #58 : 12.02.2007 klo 19:41:54 »
Eka sivu valmis.
Kauheeta shaissee, mutta teempä kuitenkin. Ihan vaan kiusatakseni.
Eikun se on sellanen mestariteos kuin 14 vuotiaalta voi odottaa eli, törkeen huonoa huumoria ja vielä todella huonosti piiretty.

Kiitän.
« Viimeksi muokattu: 12.02.2007 klo 19:44:35 kirjoittanut SinintheCity »

Wade

• Jäsen
« Vastaus #59 : 12.02.2007 klo 19:55:16 »
Eka sivu valmis.
Kauheeta shaissee, mutta teempä kuitenkin. Ihan vaan kiusatakseni.
Eikun se on sellanen mestariteos kuin 14 vuotiaalta voi odottaa eli, törkeen huonoa huumoria ja vielä todella huonosti piiretty.
Tässä jatkuu suomalaisten sarjakuvantekijöiden kova itsevarmuus.

Vaatimattomuudesta ei ainakaan suom. tekijöitä voi syyttää
Wade Koivurinne