Kommentoinpa näitä jo nyt, kaiketi se on sallittua?!?
Jukka Koivusaari: Viimeinen kuva on tyylikäs, mutta jotenkin jää mystiseksi.
Sininthecity: Ei ehkä mun mieluista piirrostyyliä, mutta ei ainakaan voi syyttää mielikuvituksen puutteesta. Joku tuossa iskee vaikka onkin tosi outo.
Liisus: Sama juttu, ei oikein itse tyyli ole mun juttu, mutta taaskin idea on hauska.
-JJ-: Taitavaa taiteilua, vähän ehkä suttuinen ulkoasu, mutta kuitenkin tarinan tavallisuudesta huolimatta vakuuttavaa jälkeä.
Mari: Samaten hieman suttuinen jälki. Tuommoista tajunnanvirtaa, edelleenkään ei mun suosikkityyliä.
qventti: Tälle repesin kyllä. Selkeää jälkeä joka mun mittakaavassa on plussaa ja vielä niin omaan nilkkaan osuva tarina takavuosilta, että piti oikein omalle koneelle tallentaa ja lähettää iskälle. Huippua!
Ezuli: Samaten potkii päähän kun metrinen halako! yksinkertasta ja hassua. loistava mörri tuo päähahmo!
Sori jos on kriittistä ja suorasanaista. Olen Pohjanmaalta, siinä syy. Se ettei mua iske ei tarkoita että ne on huonoja, minulla on vain niin kapea näkemys minua miellyttävästä piirrostyylistä. Olisi kiva kuulla muidenkin mielipiteitä.
![Cool 8]](https://www.kvaak.fi/keskustelu/Smileys/classic/cool.gif)