Kirjoittaja Aihe: Kupla 2007 alkukarsinnat  (Luettu 70387 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Piber

• Sopuli
  • Jäsen
  • yuubervärkki
Re: Kupla 2007 alkukarsinnat
« Vastaus #75 : 13.02.2007 klo 17:39:36 »
No sitten. Varasit toisen paikan  ;)

Ei häpeillä, hyvähän tuo oli. Jatkoa toivottavasti seuraa?
On mulla jotain suunitteilla.
Ensimmäiseksi en voinut tulla. Kolmanneksi en tule. Olen siis toinen.

Wade

• Jäsen
« Vastaus #76 : 13.02.2007 klo 17:52:48 »
Ensimmäiseksi en voinut tulla. Kolmanneksi en tule. Olen siis toinen.
"Ruotsalaisia emme ole, venäläisiksi emme tule!"

Suomen motto 1800- luvulla autonomian peruina
Wade Koivurinne

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #77 : 13.02.2007 klo 18:03:34 »
Jatkosta sen verran, että jos tulee samaan sarjakuvaan lisää sivuja, niin päivitä tuota nykyistä viestiä (eli lisäät sinne linkin) sen sijaan, että joka sivulle teet oman viestin.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Liisus

• Jäsen
« Vastaus #78 : 15.02.2007 klo 18:15:17 »
noniin, mä tein sininthecityt ja päätin jo julkasta ekan sivun :) teen vielä toisenkin sivun.
mä en tiiä mitä mä voisin tehä noille teksteille ku ne menee ihan epäselviks skannatessa. no ehkä siitä saa kuitenkin selvän, enkä tosin tiedä kuinka suuri vahinko olisi jos ei saisikaan :D

Piber

• Sopuli
  • Jäsen
  • yuubervärkki
« Vastaus #79 : 15.02.2007 klo 18:23:18 »
Toinen sivu siellä.
Liisus voi kumpa osaisin tuon tyylin omasta tulee tuollainen kankea.
Saanko kysyä miten tussaat, jos tussaat?

Liisus

• Jäsen
« Vastaus #80 : 15.02.2007 klo 18:57:23 »
Toinen sivu siellä.
Liisus voi kumpa osaisin tuon tyylin omasta tulee tuollainen kankea.
Saanko kysyä miten tussaat, jos tussaat?

joo mun tyylistä tulee kyllä välillä vähän turhankin villi. mä vetelen pensselillä tussi-vesi sekotusta noihin varjoihin ja suhin sit erinäisillä mustilla tusseilla päälle. ja lopputulos onki sit aina melko ylläri.
sulla näyttää harkitulta ja viimeistellyltä, jatka noin! :D

Wade

• Jäsen
« Vastaus #81 : 17.02.2007 klo 22:13:21 »
Minä pidin JJ:n sarjakuvasta. Puhutteleva ja kuitenkin omalla tavallaan ehkä tahattomankin koominen. Mutta kuitenkin niin mukaansatempaava.

Siinä kovaa arviointia, voisi luulla oikeaksi asiantuntijaksi minua
Wade Koivurinne

ezuli

• Vieras
« Vastaus #82 : 20.02.2007 klo 10:51:56 »
Korjaa nyt hyvä ihminen se linkki kunnolla, ettei Keijo eksy lopullisesti keskuudestamme.

Piber

• Sopuli
  • Jäsen
  • yuubervärkki
« Vastaus #83 : 21.02.2007 klo 15:10:59 »
3 sivu paikoillaan.
Miten muuten kuvasarja voi huonontua sivu sivulta.
4 sivu tehtiin aika nopeasi joten jälki kärsi.
Tai ei tossa muutenkaan mitää  huononemista ole kato se on jo valmiiksi huono
« Viimeksi muokattu: 22.02.2007 klo 19:25:36 kirjoittanut SinintheCity »

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #84 : 24.02.2007 klo 21:17:17 »
Minäkin pistin oman osallistumistyön, kun satuin tänään tekemään jenkkilehdelle. Jos tuntuu (edes yhdestä), että oon jäävi osallistumaan, niin lähettäkää vaikka privaviestiä tai sanokaa se tässä, niin siirrän ton mun sarjani muualle.

Edit: tulipa mieleen, että minähän nään noi ylläpidon alueella tehtävän suunnitelmat, joten kai minä sitten olen jäävi. Eli siirsinkin sarjani toiseen ketjuun.
« Viimeksi muokattu: 24.02.2007 klo 21:53:16 kirjoittanut Veli Loponen »
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Tom

• Jäsen
« Vastaus #85 : 25.02.2007 klo 00:58:07 »
Mitens, onkos ihan ookoo jos postaan sarjikseni tuohon kilpailuun vaikka en ole koskaan muuten foorumilla osallistunut muuten kuin lukemalla juttuja? Onko tämä nimenomaan tällanen kvaakin sisäinen kilpailutsydeemi?

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #86 : 25.02.2007 klo 01:04:51 »
Mitens, onkos ihan ookoo jos postaan sarjikseni tuohon kilpailuun vaikka en ole koskaan muuten foorumilla osallistunut muuten kuin lukemalla juttuja? Onko tämä nimenomaan tällanen kvaakin sisäinen kilpailutsydeemi?

Ainoa edellytys osallistumiseen on aloitusviestin mukaan se että teet/osallistut tekemiseen kilpailuun sarjakuvamuodossa.

Ainoastaan siinä mielessä Kvaakin sisäinen kilpailu että voidakseen lähettää viestin täytyy olla rekisteröitynyt foorumille.
Onnea kilpailuun.

KimmoK

• Jäsen
« Vastaus #87 : 25.02.2007 klo 14:22:29 »
Tavanomaisissa Kvaak-haasteissa parhaita puolia ovat mielestäni se että joku muu keksii aiheen ja näkee muiden näkemykset samasta aiheesta. Tässä ei nyt toteudu kumpikaan, mutta eipä tuo haittaa,sillä ainakin on kiinnostavaa nähdä millaisilla töillä tähän alkukarsintaan osallistutaan ja miten homma siitä etenee. Ja saatanpa osallistua itsekin, sillä eilen elokuvissa istuessani päähäni pälkähti sopivan hölmö idea. Hiukan muuten häiritsi kun ei päässyt heti kirjaamaan sitä ylös.

Tom

• Jäsen
« Vastaus #88 : 25.02.2007 klo 14:33:46 »
Ainoa edellytys osallistumiseen on aloitusviestin mukaan se että teet/osallistut tekemiseen kilpailuun sarjakuvamuodossa.

Ookoo, kiitos vastauksesta!

Hatunnostatukset Marille hyvästä tunnelmanluonnista ja lyyrisestä kerronnasta! Blogisi on muuten tosi mainio.

Toomio

• Jäsen
« Vastaus #89 : 26.02.2007 klo 21:00:25 »
Kommentoinpa näitä jo nyt, kaiketi se on sallittua?!?

Jukka Koivusaari:
Viimeinen kuva on tyylikäs, mutta jotenkin jää mystiseksi.

Sininthecity: Ei ehkä mun mieluista piirrostyyliä, mutta ei ainakaan voi syyttää mielikuvituksen puutteesta. Joku tuossa iskee vaikka onkin tosi outo.

Liisus: Sama juttu, ei oikein itse tyyli ole mun juttu, mutta taaskin idea on hauska.

-JJ-: Taitavaa taiteilua, vähän ehkä suttuinen ulkoasu, mutta kuitenkin tarinan tavallisuudesta huolimatta vakuuttavaa jälkeä.

Mari: Samaten hieman suttuinen jälki. Tuommoista tajunnanvirtaa, edelleenkään ei mun suosikkityyliä.

qventti:
Tälle repesin kyllä. Selkeää jälkeä joka mun mittakaavassa on plussaa ja vielä niin omaan nilkkaan osuva tarina takavuosilta, että piti oikein omalle koneelle tallentaa ja lähettää iskälle. Huippua!

Ezuli: Samaten potkii päähän kun metrinen halako! yksinkertasta ja hassua. loistava mörri tuo päähahmo!

Sori jos on kriittistä ja suorasanaista. Olen Pohjanmaalta, siinä syy. Se ettei mua iske ei tarkoita että ne on huonoja, minulla on vain niin kapea näkemys minua miellyttävästä piirrostyylistä. Olisi kiva kuulla muidenkin mielipiteitä.  8]