Tässä lyhyita sekavia arvioita sarjoista ennenkuin niitä kertyy urakaksi asti.
Jukka ja Jäniksen varjo:
Paikoitellen huikea jälkeä mutta osa kuvista taas näyttää enemmän luonnoksilta. Samassa sarjassa erityylinen jälki hieman häiritsee . Väritys hieno.
SinintheCity:
Ensimmäinen sivu lupasi hyvää mutta jatkossa kuvitus hieman hajosi, epätasaista jälkeä vaikka joukossa mukavia yksittäisiä ruutuja. Fonttia voisi vaihtaa ?
Liisus:
Mukavan näköistä jälkeä ja tarina oikein katkaistu...
-JJ-:
Hieman ahdasta kuten tekijä itse tietääkin. Välillä asiallista jälkeä mutta kovin epätasaista tämäkin. Tyyli persoonallinen. Idea turhan mahtipontinen.
Mari:
Taas taitavaa piirrosta. Hienoja yksityiskohtia, "ruudut, vesi ,energiavirrat". Eikähän tällainen kaipaa juonta. Vaarana voi olla imelyys joka vielä hyvin vältetään.
qventti:
Ei mitään erikoista tai tajunnanräjäyttävää mutta harvinaisen tyylikästä ja valmista sarjaa. Vaatimaton väritys toimii hyvin.
ezuli:
Olen periaatteessa vastaan sarjakuvanteosta kertovia sarjoja. Selkeää jälkeä mutta niin pitää ollakin jos on näin simppeleitä hahmoja. Lopun siiliviittaus toimii.
Toomio:
Työn jalki paranee sivu sivulta kuten tekijä lupaa ja joukossa on muutama tosi näyttävä ruutu . Idea vain menee meikäläiseltä yli lipan.
JanneT:
Aivan valmista puhdasta sarjaa , hahmot ovat valmiita ja piirrosjälki nautittavaa. Lyhyiden strippien ideat ovat minusta kuitenkin vielä parempia.
MK:
Runosarjakuva joka toimii. Näyttää hyvältä.
Jukka:
Tyylikkäitä kuvia ,hienoja asentoja . Tunnelmaan pääsee mukaan vaivatta.
Miika Ruoho:
Suosikkini. Tähän olen törmännyt jo Comicspacessa . On hieno . Piirros on tyylikäs ja hallittu. Todella helppo seurata. Luupäät tulee mieleen.
Noita Comicspacen gallerioita on muuten helppo ladata ja lukea. Vinkiksi muillekin.
Vauvakolibri:
Hyvin tehty persoonallinen sarja. Eläin on persoonallisempi kuin päähahmo.
Warda:
Persoonallinen piirrosjälki mutta sarja ei isosti sytyttänyt. Tuntui kuin tämän olisi lukenut aiemminkin. Suuri koko tosiaan hieman häiritsee lukunautintoa.
matkamies:
Pitihän tuo lukea loppuun , sen verran vei mukanaan. Tämäntyylisessä tarinassa hieman häiritsee paikoin kömpelöhkö piirrosjälki mutta sehän paranee piirtäessä. Päähenkilön hahmo hyvä. Itse tarina kovin paatoksellinen.
Yoshimi:
Tämäkin oli jo tuttu Comicspacesta .Taidokkaasti ja tyylipuhtaasti toteuttua jälkeä.
Tekstistä kolme neljäsosaa joutaisi huitsiin mutta se taitaa kuulua olennaisesti tyylilajiin.