Kirjoittaja Aihe: Kupla 2007 alkukarsinnat  (Luettu 70405 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

yoshimi

• Jäsen
  • fanaatikko
Re: Kupla 2007 alkukarsinnat
« Vastaus #105 : 20.03.2007 klo 15:49:31 »
Lainaus käyttäjältä: SinintheCity
Aivan mahtavaa. Näin sitä "mangaa" pitäisi käyttäää.
Pirteätä on kyllä.

Kiitoksia! *kumarrus* Heh, hieman tarkoituksena olikin olla ööhm...positiivinen. Elämä kun osaa olla niin surkeaa muutenkin :D

Wade

• Jäsen
« Vastaus #106 : 20.03.2007 klo 16:13:06 »
Kiitoksia! *kumarrus* Heh, hieman tarkoituksena olikin olla ööhm...positiivinen. Elämä kun osaa olla niin surkeaa muutenkin :D
Sininthecityn (menikö noin?) kanssa samoilla linjoilla... Mangaa en lue, enkä pysty lukemaan. Ihme, että löytyy ihmisiä, jotka mangaa osaavat käyttää!

Matkamies,
harmittaa puolestasi.. Kun laitoit piirustuksiasi ensi kerran näkyviin (tammikuun haaste, collectors edition...), oli piirroksesi huippuluokkaa ja sitä kehuinkin. Aika paljon on valitettavasti laskenut taso.. Pystyt kyllä parempaan!
Wade Koivurinne

yoshimi

• Jäsen
  • fanaatikko
« Vastaus #107 : 20.03.2007 klo 20:11:00 »
Sininthecityn (menikö noin?) kanssa samoilla linjoilla... Mangaa en lue, enkä pysty lukemaan. Ihme, että löytyy ihmisiä, jotka mangaa osaavat käyttää!

No onneksi kaikesta ei tarvitse kaikkien pitää. Mitä siitäkin tulisi, kun ei olisi kuin yksi puheenaihe.
Hyvä, jos ihmisistä näyttää siltä, että sarjis toimii. Tosin, ihmettelen vieläkin hieman, mitä tarkoitetaan "mangan käyttämisellä"? :D O_o

matkamies

• taiteellinen maatalousmies
  • Jäsen
  • Ukon lapset
« Vastaus #108 : 20.03.2007 klo 20:18:52 »
Wade, silkkaa laiskuuttani laitoin tuon sarjakuvan esille, kun en saanut aikaiseksi uutta. Tuo tarina on viimevuotinen. Totta, parempaan pystyisin, taso on tuosta noussut.

Wade

• Jäsen
« Vastaus #109 : 21.03.2007 klo 14:54:50 »
Wade, silkkaa laiskuuttani laitoin tuon sarjakuvan esille, kun en saanut aikaiseksi uutta. Tuo tarina on viimevuotinen. Totta, parempaan pystyisin, taso on tuosta noussut.
Harmi. Pistä jotain uutta, niin olen melko varma läpimenostasi!
Wade Koivurinne

Wade

• Jäsen
« Vastaus #110 : 21.03.2007 klo 19:09:19 »
Ja nyt seuraa tärkeä tiedoitus:

Kaikki kilpailuun työnsä perusteella ilmoittautuneet, ilmoittakaa nimenne yksärillä ja sen nimimerkin, minkä haluatte äänestyksessä käytettävän. Tai jos haluatte oikeaa nimeä käyttää, kertokaat.

Mutta tietoa tekijästä (tai tiimistä) mulle 25. tätä kuuta mennessä.

Edit. Muutos tuohon edelliseen pykälään: sitten, kun työn saa laitettua, ei mitään aikarajaa (paitsi tietenkin kilpailun aika)
« Viimeksi muokattu: 21.03.2007 klo 19:23:56 kirjoittanut Wade »
Wade Koivurinne

Laila

• Uusi jäsen
  • Vinttikoira
« Vastaus #111 : 21.03.2007 klo 19:11:46 »
Juups, siellä on sarjakuva nyt arvioitavananne. Käsikirjoitus sarjakuvaan on siis veljeni ja piirtämisen hoidin minä. Palaute on tervetullutta.  :)

Wade

• Jäsen
« Vastaus #112 : 21.03.2007 klo 19:23:04 »
Juups, siellä on sarjakuva nyt arvioitavananne. Käsikirjoitus sarjakuvaan on siis veljeni ja piirtämisen hoidin minä. Palaute on tervetullutta.  :)
Loistavaa, että tällaisia ihmisiä on olemassa! Kaksi viestiä, molemmat Kuplaan. Hei, pelkät Kvaakin lukijat: ottakaa mallia tästä esimerkillisestä nuoresta naisesta.

Lisätietoja voisit laittaa yksityisviestinä tekijöiden nimistä ja mitä nimeksi ilmoitetaan.

Itse työn arvioin myöhemmin.

Ihan, että tiedän vähän... Kuinka moni on vielä laittamassa sarjistaan mukaan? Tai suunnitellut laittavansa?
Wade Koivurinne

matkamies

• Jäsen
  • Ukon lapset
« Vastaus #113 : 21.03.2007 klo 21:42:44 »
Wadelle lohdullisia uutisia:

Touhuan tuossa uutta (ja toivottavasti parempaa) tarinaa, jolla todennäköisesti lähipäivinä korvaan aikaisemman tekeleeni.

Kun nyt vain saisi itseään niskasta kiinni ja tussaisin loppuun...

Wade

• Jäsen
« Vastaus #114 : 21.03.2007 klo 21:47:40 »
Wadelle lohdullisia uutisia:

Touhuan tuossa uutta (ja toivottavasti parempaa) tarinaa, jolla todennäköisesti lähipäivinä korvaan aikaisemman tekeleeni.

Kun nyt vain saisi itseään niskasta kiinni ja tussaisin loppuun...
Loistava juttu. Tämän, ja kaikki kommentointiviestini kirjoitan sarjakuvanlukijana, en kilpailun ylläpitäjänä. Vaikka toisaalta omilla mieltymyksilläni ei pitäisi hirveästi väliä olla, koska tässä voittajista en päätä minä, vaan te, arvoisa Kvaakin kansa.

Mutta loistava juttu, Matkamies. Voin auttaa niskasta ottamisessa, jos et itse saa (minulla on ainakin vaikeuksia taipua omaan niskaani, varsinkaan tiukkaan otteeseen).
Wade Koivurinne

matkamies

• Jäsen
  • Ukon lapset
« Vastaus #115 : 22.03.2007 klo 15:35:51 »
No niin. Nyt vanha tekele on poistettu ja uusi uljas tarina alkanut...

matkamies

• Jäsen
  • Ukon lapset
« Vastaus #116 : 22.03.2007 klo 17:10:53 »
Pidin tuosta Lailan possutarinasta. Tuo vähän uutta näkökulmaa kaikille tuttuun satuun.

Wade

• Jäsen
« Vastaus #117 : 22.03.2007 klo 18:09:26 »
No niin. Nyt vanha tekele on poistettu ja uusi uljas tarina alkanut...

Loistava homma, että saatiin Matkamieheltä uutta työtä! Loistava tekele! Tyylisi on omanlaisesi, ja pidin siitä silti. Tuot mieleen Ivo Milazzon.
Wade Koivurinne

matkamies

• Jäsen
  • Ukon lapset
« Vastaus #118 : 22.03.2007 klo 21:34:23 »
Aijaa...
Tarkoitus ei todellakaan ole kopioida mitään filmiä.. Mutta nyt tuosta tuli mieleen, että joskus Ylä-asteella kaveri kertoi tuosta samaisesta elokuvasta. Onhan se voinut alitajuisesti vaikuttaa taustalla, ma luulen.

Itse en ole kyllä koko elokuvaa nähnyt.

-JJ-

• Jäsen
« Vastaus #119 : 23.03.2007 klo 08:57:45 »
Joo, minäkin pidän matkamiehen tyylistä.

Tuo porsastarina oli myös erittäin viihdyttävä, hehee.  :P