Juu, minun osaltani tuo sivumääräkysymys on nyt käsitelty. Toisin kuin jotkut ehkä luulivat, mitään sen suurempaa mielipahaa Egmontin edustajien kommentointi ei aiheuttanut. Sen verran on kuitenkin tullut seikkailtua eri sivustoilla internetin ihmemaailmassa, että ei tämä mikään ensimmäinen kerta allekirjoittaneelle ollut, kun ympäripyöreitä tai verbaalivenkoilevia vastauksia on kohdalle osunut.
Se mikä lähinnä hieman kaiveli mieltä, oli sellainen "en mä ny viitti tolle nyypälle vastata mitään vakavasti" -asenne, joka tuntui huokuvan tässä ketjussa nähdyistä vastauksista Egmontin väen taholta. Siis jos ei jotain aihetta OLE LUPA kommentoida, silloin sen ymmärrän. Mutta kun ks. vastauksista ei ottanut muuta selkoa kuin että kenties asia ei vain kiinnosta.
Ja tokihan sellaisia epävastailijoita löytyy tunnettujen kotimaisten artistienkin joukosta(moni arvannee), mutta jokaisen oma valinta kuitenkin on, millaisen kuvan itsestään haluaa julkisuuteen antaa. Olin hetken hivenen pettynyt havaitessani kirjallisten vastineiden perusteella ns. keltaisen nesteen kertymisen merkkejä eräiden herrojen pääkopissa, mutta loppu hyvin, kaikki hyvin; Sain hyvin asiallisen yksityisen vastauksen toiselta edellä epäillyistä, ja voin siis todeta, että tämä asia ei enää paina ainakaan minun mieltäni.
Katsotaan sitten mitä muuta keksin herrojen RR ja Rmäki hiustenlähdöksi...

P.S. Spider-Man ja Ryhmä-X on sitten tilattu, eli ainakaan minua ei (enää) tarvitse syyttää, jos sivumääriä päätetäänkin leikata puolella tulevaisuudessa...