Päivää!
olen tässä hetken aikaa uteliaisuuttani sivustoanne seurannut vieraana,kunnes nytten päätin rekisteröityä ihan vaan kehuakseni.olen yllättäny joistakin piirroksistanne laadultaan,koska jostain kumman syystä olen pitäny suomalaisen sarjakuvan tasoa alhaalla,syynä saattaa olla ehkä tason kehitys aivan nuoruudesta,jonka jälkeen olen ikäväkseni myönnettäkööt hiukan myös sarjakuvien lukemista vähentänytkin.
satuin vain onnekseni eksymään sivuillenne,koska viimeisinä viikkoina olen ollut kiinnostunut piirtämisestä.
haaveenani,jos ny sellaista onkaan niin ei suinkaan ole sarjakuvat,ehkä joku lastenkirjan kuvitus???..ehkä en tiedä,olen tosiaan vast ikään innostunut.
kenties se tästä laantuu,mutta koska elämän tilanne,etenkin noiden töiden suhteen on sellainen että aikaa on ja jotain tekemistäkin pitäis keksiä,kun ei kerran yhteiskunnan rattaita olla pyörittämässä niin kokeilen tota piirrustusta.
yksi syy kehujenne lisäksi oli että haluan teiltä kritiikkiä nyt sit myös.
eli saa,jollei suorastaan pidä haukkua nyt teille esille pistämäni kuvat.
piirtämisen taidoissani on se vikana että kaikki tapahtuu lyijykynällä,tosin suurin syy ehkä on etten ole vielä edes kerinny paneitumaan muihin tapoihin.
ja helpommasta tietenkin aloitetaan tämäkin kokeileminen.
yksi eräänlainen haave on siirtyä tietokoneella tehtyihin kuvituksiin,olen sen verran tutustunut siihen alaan että eräälle suomalaiselle sivustolle on tullut tehtyä muutamat animoidut hymiöt.mutta koska tietotekniikka ei todellakaan ole niitä vahvimpia alojani niin suurempia projektei ei ole ollut,eikä ole ollut sen puoleen kyllä kysyntääkään niiden suhteen,joten se siitä.
kunhan nyt hiukan esittelin ja avasin itseäni,eihän sitä tiedä vaikka rupeaisin vaihtamaan ajatuksia teidän kanssa tiheämpäänkin täällä.
tässä on nyt parit kuvat joka tapauksessa joita saa haukkua.ikävä kyllä skanneri on hiukan sökö,joten se tekee paperini toisesta neurasta välistä huomattavasti vaaleamman kuin toisesta.enkä muutenkaan sanois että kuvat samallaisia olisivat kuin luonnossa..vika skannerissa vai skannerin käyttäjässä???
http://www.kotichat.com/mika/