Minulla on sellainen muistikuva, että Civitelliltä on julkaistu myös muitakin kirjoja. Täytyypi katsoa Italian Ebayltä, jossa säännöllisesti vierailen katselemalla mitä kaikkea Texiin liittyvää siellä on.....mitä vielä ei ole Suomeksi tullut....vinkki Egmontille.
Ja jos joskus noita Tex Willerin piirtäjiä Suomeen tulee, minusta olisi erittäin toivottavaa ja suotavaa, että hänellä olisi jotain signeerattavaa kuin istua vain pöydässä ihmetellen festari humua, ja
hän joutuu istumaan pöydässä ilman mitään tekemistä tylsistyneenä.
Jos olisi joku julkaisu esimerkiksi, niin jutustelu saattaa sujua paljon paljon luontevammin kun on kirja tai muuta fyysistä mukana, johon hän voi samalla piirtää. Miettikääpä tilanne ihan tosissaan piirtäjän kannalta. Istua nököttää pöydän ääressä ja katsella Suomalaisia sarjis-festarilaisia kun menevät edes takaisin teltassa. Mitä virkaa piirtäjällä on istua hänelle varatussa pöydässä. jos ei ole mitään.... no. Annan olla minun puolesta. Eipä asia kuulu minulle.
Jokaisella Italian Tex festarilla joista olen nähnyt kuvia, esimerkiksi Civitellillä ja Giovanni Ticcillä on aina ollut kirjoja edessään, joita on voinut ostaa. Sitten hän on piirtänyt niihin jotain. Mukavan oloinen mies kyllä mitä you tubessä olen nähnyt.
http://www.texwiller.forumfree.org/index.php?&showtopic=321&st=75&http://www.youtube.com/watch?v=ANQFE5G_jwcOnpa hienon näköinen juliste tuossa kuvassa takana olevalla seinällä. Ja tuo koko on just oikea. Tuollainen olisi seinällä taivaallista mannaa.
Mosabacka mainitsi noista kuvien julkaisu oikeuksista että ne ovat kalliita. Elämä on. Minulla on ollut toive, että jos Egmont julkaisisi joskus Claudio Villan kansikuvista jotain jossain. Kaapissani on Italian kielisiä Tex Willereitä. Niissä useissa numeroissa on Villan kansikuva aina Texin lopussa. Kansikuva on painettu hieman paksummalle kiiltävälle paperille kuin itse Tex Willer. Ja italiankieliisissä Texeissä paperinlaatu on hyvää minusta.
Mutta lähinnä tuo idea noiden kansikuvien painamisesta Tex Willerin loppuun. Miksei Suomessa voisi näin myös tehdä. Se on kuulkaa Texin ystävät aika juhlavan tuntuinen kädessä tuo Tex numero, kun siinä on kansikuva aivan lehden lopussa ylimääräisenä herkkuna. Onneksi minulla niitä on muutama. Mutta tätäkin ihmettä saamme Suomessa odottaa eikä se koskaan tapahdu! Voin kun asuisin Italiassa! Claudio Villa on huippu juuri noissa kansikuvissa.