Ainakin tääl pääkaupunkiseudulla Texejä löytyy Kulkukatin pojasta ja SS Libriconista.
Koskaan ei voi olla täysin varma huutonetistä ostetuista Texeistä, vaikka myyjien velvollisuus on laittaa tarkka kuvaus kunnosta. Se on aina suotavaa.
Divareissa usein Texit ovat muovin sisällä, jotta kannet pysyvät hyvänä. Aina minulle on näytetty pussin sisältö, jos olen halunnut katsoa lehteä. Se, että lehti on muovissa ei takaa sitä, että lehti on priima kuntoinen. Olen ostanut lehtiä, jotka ovat olleet muovin sisällä nätisti paketoituna. Mutta itse lehdestä on revitty sivuja irti, tai ollut likaa, jota ei ole huomattu ja huomioitu lehden hinnassa.
Ja nimenomaan kannattaa olla tarkka noiden vanhojen Texien kanssa, sillä niissä käytettiin äärettömän huonoa liimaa, joka ei kestä ajan patinaa. Varsinkin 1970-luvulla. Samoin oli vanhojen Tarzanin erikoisnumeroitten ja jättikirjojen kanssa.
Kesäisin useilla kirpputoreilla on ollut paljon Texejä myynnissä tosi halpaan hintaan. Viimeksi myytiin 0,50 centtiä kpl. Kannattaa katsella.