Entäpä Cutie Honeyt, Dirty Pairit (flash?) tai vaikka Chobits? 
Se Cutie Honey, jonka olen nähnyt (Re: Cutie Honey eli uusin versio) oli varsin riemastuttava kokemus, jossa ei toimintaa, huumoria tai fanipalvelua säästelty. Tuo dvd:llä saatavilla oleva vanhempi OVA ei vaikuta yhtä hubalta mutta on niin halpa että sitä voisi vaikka kokeilla. Dirty Pair Flash oli lievästi puiseva kaksi ensimmäistä dvd:tä ja katsottava kolmannella dvd:llä. Paljon räjähdyksiä. Chobits on hauska ja söötti (toisten mielessä tämä kääntyy muotoon pervo mutta en välitä heistä). Toimintaa tuskin ollenkaan.
Jotain ihmissuhdepuolen epätoimintaa voisi olla vaikka
Kodocha. Ei kannata antaa 12-vuotiaiden päähenkilöiden hämätä, sarjassa vedetään välillä katsojaa aikamoisten tunnemankelien läpi. Kodochan hämmästyttävin puoli on se, että tunnekuohuihin liitty täysin saumattomasti sekopäinen huumori, jolla hakevat vertaa vain Full Metal Panic ja Azumanga Daioh.
Suunnilleen samaan loveen lankeaa
Fruits Basket, jossa seikkaillaan myös komedian ja nyyhkytyksen välimaastossa. Päähenkilö saattaa tuntua joskus rasittavan kiltiltä, mutta loppujen lopuksi sai raavas mieskin siitä mukavan pörröisen olon.
Princess Nine puolestaan on mukava urheilutarina lukion tyttöjen baseball-joukkueesta, joiden tarvitsee voittaa ulkoisia ja sisäisiä vastuksia. Mukana myös kolmiodraamaa. Ei kuulosta kummoiselta, mutta veti minut tehokkaasti mukaansa. Kiitos kavereille, jotka hankkivat tavaraa, jota ei itselle tulisi mieleenkään ostaa.
Infinite Ryvius kertoo, mitä tapahtuu, kun 400 avaruuspiloteiksi koulutettavaa joutuu sabotaasin johdosta ansaan hallituksen salaiseen huippuhävittäjään. Liittoja muodostuu ja hajoaa ja vallan tasapaino keinuu puolelta toiselle. Kärpästen herra avaruuteen siirrettynä. Varoitus: sisältää avaruustaisteluita eli toimintaa. Myös mechan tapaisen.
Nuo tulivat ensimmäisenä mieleen. Lisäksi olen kuullut monesta lähteestä
Kare Kanon ja
Koi Kazen olevan hyviä ihmissuhdesarjoja, mutta en ole niitä itse katsonut. Voisi joskus tulevaisuudessa hankkiutua tilanteeseen, jossa niitä näkee.
edit:
Unohdin
Crest of the Starsin. CotS on hyvä, katsokaa sitä.