Kirjoittaja Aihe: Lahden sarjakuvatapaamiset  (Luettu 75667 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
Re: Lahden sarjakuvatapaaminen pitkästä aikaa..
« Vastaus #105 : 02.05.2006 klo 10:12:40 »
Kiitos että viihdyitte. Kiitos kehuista ja etenkin kiitos että tulitte käymään! En ole kyllä itse ansainnut näin paljon kiitoksia, sillä sitä tuli taas käyttäydyttyä hyvin epäkorrektisti koko viikonlopun..

Ne poliisit seurasivat mua joka paikassa.. Joo, myönnän että tällä  reissulla tuli maanisdepressiivinenskitsofreniaADHD..

Mutta, kivaa oli niin että huh huh! Kiitos kaikille!

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #106 : 02.05.2006 klo 14:16:33 »
Jaha, Grezenkö taas käynyt iholle  ;D

Höh. Kun olisin tiennyt tuosta teidän Lahden tapaamisesta aiemmin olisin ängennyt mukaan vaikka väkisin, kele!

Joo, meikäkin haluaa Lappeenrantaa ym. mukavaa kun sellanen projekti ollu tässä "vanhempana" että käyn läpi kaupunkeja Suomessa joissa en ole ikinä ollut (junalla/bussilla läpiajoa ei lasketa) ja taitaa Lappeenrantakin kuulua noihin käymättömiin korpimaihin. Imatrakin! Jumaleissön, aika mageeta olis...

Matti Veekamo

• Laiskapaska
  • Jäsen
  • Sarjismiäs
« Vastaus #107 : 02.05.2006 klo 18:54:12 »
Olihan joo ihan positiivinen reissu. Sunnuntaikin olisi vielä mennyt mutta rahat loppuivat. Ohikulkijoiden haukkuminen kuus tuntia putkeen on aika pop.

Nyt onkin lahtikiintiö taas hetkeksi täynnä. Nyrkki Esko hallitsee!
__
Matti Veekamo
Veksu

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #108 : 03.06.2006 klo 15:53:31 »
Joku puhui torstaina Hgissä (se oli lahtelainen hemmo, nimeä en nyt muista) jotain että Lahdessa olisi kai jonkinlaista tapaamista kohta? Vai muistanko väärin? Huokaus, pahuksen humalahakuisuus...

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
« Vastaus #109 : 04.06.2006 klo 16:29:51 »
Joku puhui torstaina Hgissä (se oli lahtelainen hemmo, nimeä en nyt muista) jotain että Lahdessa olisi kai jonkinlaista tapaamista kohta? Vai muistanko väärin? Huokaus, pahuksen humalahakuisuus...
Joo, se on ollut varmaan Jukka..

Voishan sitä tapaamista järjestää. Me pidetään Jukan kanssa palaveri aiheesta ja infotaan tästä sitten ensi viikolla. Kuhan tässä nyt selviää edellisestä Hkin tapaamisesta. Huh huh..

Matti Veekamo

• Laiskapaska
  • Jäsen
  • Sarjismiäs
« Vastaus #110 : 04.06.2006 klo 16:39:20 »
Uuh, ilmotelkaahan ajoissa sitten se päivämäärä jotta kykenee organisoimaan viikonlopun täältä porista kouvolan kautta lahteen. Hirveetä säätöä :)
__
Matti Veekamo
Veksu

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #111 : 04.06.2006 klo 23:30:05 »
Mulle vois olla paras ilta torstai 8.6.jäädä Lahteen rybemään. Perjantai isolla EHKÄllä ja varauksella. Sen jälkee menee kai seuraavat Lahden keikat vasta syksyyn?
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #112 : 04.06.2006 klo 23:39:48 »
Iih, kauhiaa, täällähän suunnitellaan tapaamisia taas? :o En kyl tiiä, kykenenkö itse osallistumaan, vaikka viime kerralla Lahdessa haaskoo olikin. No, katellaan... 8.6. en ainakaan taivu dokailuihin, kun perjantaina aamulla pitää olla valintakokeita valvomassa.

Jukka

• Jäsen
« Vastaus #113 : 05.06.2006 klo 12:06:59 »
Iih, kauhiaa, täällähän suunnitellaan tapaamisia taas?
Nythän tässä olis hyvä paikka iskeä kun kaikilla tuntuu olevan putki valmiiks päällä.
Mulle passaa milloin vaan, mutta perjantai vois olla perushyvä päivä.
Veekamokin vaan kehiin taas.
ja tolppis Lahteen.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #114 : 05.06.2006 klo 12:22:58 »
Hmmm...minullehan ei siis toki sovi mikään muu arkipäivä kuin perjantai jolloin voin täältä sorvin äärestä lähteä vaikka suoraan junalla Lahteen. Etenkin nyt (lue: vielä) kun on tuota palkkaakin jäljellä  :D

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
« Vastaus #115 : 05.06.2006 klo 18:44:22 »
OK! Eli löydään nyt lukkoon että ensi perjantaina 9.6 ompi Lahen sarjistapaaminen. Kaikki messiin! Ja, Lahes on se hyvä puoli että täältä pääsee poiskin, toisin kuin Hkistä..heh..

Kymibupi taitaa olla taas se minne päin voitasiin illalla suunnata. Lupaan myös yrittää vältää tällä kertaa sitä kolmen kaljan tilitystä..

Pjr

• Jäsen
  • :)
« Vastaus #116 : 05.06.2006 klo 21:05:25 »
Mua ei ilmeisesti haluta sinne tapaamisiin, kun ne järkätään aina kun oon poissa lahdesta. Miten ois vasta seuraava perjantai?

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #117 : 06.06.2006 klo 10:42:03 »
Yhym. Löittekö lukkoon - ja sattuiko  ;D - ja jos niin tuota missäs siellä tavataan yms.

Hmmmm...ja missäköhän sitä olisi yötä vai menisikö himaan junatsulla sitten...hmmm...yhden naisen sieltä tunnen, tunsin, en ole ollut 1,5 v. tekemisissä ja yksi toinen tuttu asuu mutta sinnekään tiedä pääsisikö yöksi.

Pragmaatikko minussa iski jälleen.

Kaikesta huolimatta, jos järkkäätte joko tänä tai ensi perjantaina niin mikä ettei kyllä minä tuloon täältä.

Matti Veekamo

• Laiskapaska
  • Jäsen
  • Sarjismiäs
« Vastaus #118 : 06.06.2006 klo 14:23:43 »
OK! Eli löydään nyt lukkoon että ensi perjantaina 9.6 ompi Lahen sarjistapaaminen. Kaikki messiin! Ja, Lahes on se hyvä puoli että täältä pääsee poiskin, toisin kuin Hkistä..heh..

Mua ei ilmeisesti haluta sinne tapaamisiin, kun ne järkätään aina kun oon poissa lahdesta. Miten ois vasta seuraava perjantai?

Mää olisin kans vasta seuraavan viikonlopun kannalla. A.) Sillon on ihana tilipäivä ja B.) Pekkokin on ryynäämässä.

Reetankin on sit kans tultava. Se on melkein yhtä ihana ku tilipäivä.

Mää en oo sitten Jukka muuten saanu mitään skannattua ku mää ole vähän skannerirajoitteisen laiska ollu täällä porisa.
« Viimeksi muokattu: 06.06.2006 klo 14:25:59 kirjoittanut Matti Veekamo »
__
Matti Veekamo
Veksu

Jukka

• Jäsen
« Vastaus #119 : 06.06.2006 klo 14:40:22 »

Ei kai nyt tollasta perverssiä lastenraiskaajahomoo...

Mutta tosissaan jos Pekko ja Matti olis kehissä vasta seuraava perjantaina niin olisko se parempi? Solja? Tolppis? muita? Vai pidetäänkö sitten oma happy horse minitapaaminen ihan kolmen kesken ;)
Heittelen vain ajatuksia ilmaan.
Ottakaa koppi.

Missäs Koikkalainen muuten luuraa?