Kirjoittaja Aihe: Lahden sarjakuvatapaamiset  (Luettu 75536 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jukka

• Jäsen
Re: Lahden sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #150 : 15.07.2006 klo 13:01:20 »
Ja paikkana vissiin Kymipub.
(Voi aloitella jo kuudelta häppärillä.)

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #151 : 17.07.2006 klo 09:06:09 »
Jaa että tapailette? Pitäisköhän tulla messiin kun ei ihan outo lintu enää ole...kun ei teitä lahtelaisia siellä Hesassakaan oikein ehtinyt jutustaa...

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
« Vastaus #152 : 17.07.2006 klo 10:55:35 »
Joo, toki toki tuut Tolppis tänne kahtoon meitä. Kait perjantai sopii kaikille?

Sit, ajateltiin potkia palloa joko tiistai tai keskiviikko iltana. Paikkana olisi Möysän ranta. Että jos on kiinnostusta mukaan, niin ilmoitelkaapa kumpi päivä sopisi.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #153 : 17.07.2006 klo 11:36:20 »
Mnjooo...mut pitää kattoa toi paluu Kervolle hieman tarkemmin ko viimeks ettei tartte notkua Lahden assalla kuuteen asti aamulla  :-\ Dösällä en kyllä kaljaa kitattuani mene, ihan hullun hommaa.

Niin, ja mut SAA toki majoittaakin joku jos haluaa uhrautua laupiaana samarialaisena   ;D En vie paljon tilaa ja olen sisäsiisti.

Mikko A

• Jäsen
  • ostan omakustanteita - uudet & vanhat - tarjoa!
« Vastaus #154 : 17.07.2006 klo 21:38:20 »
Perjantai 21.7. ja kymipub.. eikös sillä ole halvat hinnat muutenkin  ;) Vois sitä kuudeksi yrittää paikalle.

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
« Vastaus #155 : 18.07.2006 klo 11:42:28 »
Oorrait! Nähkäämme siis klo 18 Kymärin häppärillä. Jatketaan siitä sit jonnekkin. Jos aurinko paistaa niin ulos istuskelemaan. Tolppiskin osaa jo sinne Lahen "Pispalaan". Jos eksyt, niin sullahan oli "hätä"puhelinnumeroni.

Sitä futista ei taida tänään keritä pelaileen, mutta jos ilmat suo niin ehkä huomenna sit voisi katsoa tilannetta uudestaan.

Matti Veekamo

• Laiskapaska
  • Jäsen
  • Sarjismiäs
« Vastaus #156 : 18.07.2006 klo 14:51:51 »
Tylsät valkkaa aina väärät päivät. Enskerran valkkaatte sitten viikonlopun kun oon muuttamas kouvolasa ;)
__
Matti Veekamo
Veksu

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
« Vastaus #157 : 18.07.2006 klo 15:37:32 »
Mutta Matti! Me ollaan Riikan kaa (ja ehkä se rasta ja rillipää. Tiiä ny niistä..) tulossa sun luo Kouvolaan! Keksittiin yksi kaunis päivä että tästähän hurauttaisi kuplalla niin kätevästi sinne. Että varo vaan!

Matti Veekamo

• Laiskapaska
  • Jäsen
  • Sarjismiäs
« Vastaus #158 : 19.07.2006 klo 14:47:51 »
Mutta Matti! Me ollaan Riikan kaa (ja ehkä se rasta ja rillipää. Tiiä ny niistä..) tulossa sun luo Kouvolaan! Keksittiin yksi kaunis päivä että tästähän hurauttaisi kuplalla niin kätevästi sinne. Että varo vaan!

No mutta tuohan kuulostaa ihan kelpo idealta. Älkää kuitenkaan hirveän spontaanisti lähtekö ilmoittelemati liikkeelle tai voi käydä niin että château de Veekamo on tyhjillään kun omistaja makaa porissa. Mutta suunnittelulla keltainen kupla omistajineen ja matkustajilla varustettuna on tervetullut näky.

Kunhan olen saanut vain ensin muutettua eskolasta keskustaan...
__
Matti Veekamo
Veksu

Jukka

• Jäsen
« Vastaus #159 : 22.07.2006 klo 13:54:02 »
Eilen oli sitten lahden sarjakuvatapaaminen ja se meni taas vähän liiankin tutun kaavan mukaan.
Tässä pari vahvassa humalassa töherrettyä sivua luonnoskirjasta.
Ensimmäistä olivat tekemässä myös Pekko R. ja Mikko A. Nimet ovat unohtuneet alta.
Huumorin kukka se on se kaunein kukka.

Mikko A

• Jäsen
  • ostan omakustanteita - uudet & vanhat - tarjoa!
« Vastaus #160 : 22.07.2006 klo 23:35:52 »
Ihan sivistynyt 6 litraa olutta osaston ilta, joten ei vielä edes kunnolla humalassa  ;)

Kaikkein mystisin illan mittaan paljastunut fakta lienee se että Soljan kanssa oltu samassa paikassa töissä (= samassa huoneessa) ja ei ole mitään muistikuvaa tuosta (6kk?) ajanjaksosta (ja päihteillä ei ole osuutta asiaan).

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
« Vastaus #161 : 23.07.2006 klo 19:19:48 »
Kaikkein mystisin illan mittaan paljastunut fakta lienee se että Soljan kanssa oltu samassa paikassa töissä (= samassa huoneessa) ja ei ole mitään muistikuvaa tuosta (6kk?) ajanjaksosta (ja päihteillä ei ole osuutta asiaan).

Tässä lauseessa on kaikkein mystisintä se että mä oon ollut joskus töissä..heh. Joo, ja piti se vielä itsekkin varmistaa yhdestä lehtileikkeen kuvasta että ollaan oltu töissä. Joo'o samat tyypit. Kyllä sitä heti lehteen pääsee kuvan kera jos sarjakuvapiirtäjät töitä tekee..

Oli kiva tutustu uusiin vanhoihin tuttuihin! Mikosta on oiva kuva jossa on Mikko ja iso olut (n.20 l).

Je!

Matti Veekamo

• Laiskapaska
  • Jäsen
  • Sarjismiäs
« Vastaus #162 : 25.08.2006 klo 16:02:20 »
Nyt jotain eloa tällekin sektorille kun on taas niin lyhyt matka sinne lahteen. Khaljaa!

Eipä minulla muuta.
__
Matti Veekamo
Veksu

Jukka

• Jäsen
« Vastaus #163 : 28.08.2006 klo 14:12:12 »
Mää oon himangalla.

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen