Voimme myös kysyä miksi osa suomalaisista sarjakuvista on tylsiä, kuten myös miksi osa ranskalaisista sarjakuvista on tylsiä, miksi osa japanilaisista sarjakuvista on tylsiä, miksi osa ruotsalaisista.... miksi kaikesta osa on tylsää? Miksi kaikki ei voi olla kivaa?
Timo
Amen sille.
itsestäänselvyys on kai itsestään selvevyys, mutta suurin syy lienee ihmisen tarve oman maun kanonoimisuuteen ja tarpeeseen olla erityinen ja tärkeä, siihen että oma mielipide merkitsee jotain.
maailma jossa kaikilla on kivaa ei ole vain tylsä.
Se on Zipramilia nappaavien lobotomiapotilaiden kuola poskella, kakat housussa muttei harmita yhtään- maailma.
Toki jokaisella on oikeus ottaa silmätikukseen mikä tahansa maa tai lajityyppi ja kutsua sitä tylsäksi. oma kantani on ollut useimmiten ihmisiä raivostuttava. Kysyttäessä minkälaisista sarjakuvista pidän olen tavannut vastata hyvistä.
Yleensä hienovarainen ironia on ollut niinkin hienovaraista että minua on pidetty täysääliönä.
mikä on outoa sillä vaikka makuja on monia niin vain minä olen oikeassa.
pysyäkseen silti kiinni absoluuttisessa totuudessa on muistettava että amerikkalaisen
strippi- ja miksei muunkin sarjakuvan kohdalla iso syy sen pitämiseen tylsänä johtuu tarjonnasta.
jos eurooppalaista sarjakuvaa olisi saatavilla samalla volyymilla ja yhtä helposti olisi suurempi riski muuttaa kantansa vähemmän provoisoivaksi.(niin ja tietenkin muutakin kuin vain eurooppalaista.tai japanilaista)
Ja tietenkin hampaattomammaksi.