Yhyryn Jiksin mielipiteesehen Morrisonin loppupään tarinoosta. Tosin alamäki alako jo silloon, ky ne oomega-kakarat yritti kapinoora, tosin siinä tarinas oli viä hyvää ideaa, vaikken siitä, tai sen mokista, pitänykkää.
Lisäksi mun kaltaaselle henkilölle, joka on tottunu Claremontin x-porukkahan, jolle henkilöören persoonat on ihan yhtä tärkiää ky juoni ja joskus tärkiämpiki, Morrisonin luoma Ryhymä-x on hirvitys. En pidä päähenkilööstä, jokka on paskiaasia ja kusipäitä, niinky suurin osa Morrisonin hahamoosta (lukuunottamatt Xorn

) Kykloopin, Pedon sekä Jeanin luontehenmuutoksen hyväksyn toki (Kykloopin sen takia, jotta sille on selitys) mutten psyko-Magnetoo enkä ylimacho-Wolverinea. Tokihan Lobdell sekä Hama on osittain vastuus näitten kaharen henkilön kohoralla tuosta, mutta Morrison eijjoo tuntunu pitänehen yhyrenkää hahamon persoonaa samammoisena. (Oon kyllä kiitollinen, jotta hahamoolla ylipäänsä ON persoona, toisin ky vuosina 93-95)
Kaiken huippu oli vanhan suuren suosikkihahamoni Tessan (kaks muuta suosikkia on Magneto sekä Varjokissa) täyrellinen sössiminen. Kaikkitietävä Tessa ei esimerkiksi ikänä voisi sanoa lausetta: "Lucas, mitä sinä näit?" Ei se sama nainen, joka selitti Sebastian Shawille Seleenin katoamisen paikalta "perustuvan hypnoottisehen eleesehen." Ja Morrisonin Magnetos ei ollu HITUSTAKAA samaa ky meirän aijjemmin tuntemas Magnetos (No, ekan tarinan lopus, naama oli Magneton, mutta sen lisäksi ei mitää samaa)
Olihan täs tulevaisuus-tarinas pari hyvääki juttua. Muutama Pedon kommentti sekä lausahrus, jotta vanhanaijjan Vaharit rakennettihin kestämähän. (Vähä niinky kodinkonehet.) Orotin kyllä paljo enempi Silvestriltä, eihän se enää osaa eres Wolverinee piirtää, ihime juttu. (Paras Wolverine on eherottomasti Paul Smithin piirtämä, vaikka se vähä liijjan pitkältä näyttiki.)
Sitten tää vimppa tarina. Ittekki ihimettelin kovasti tuota Cassandra Novan selliä. Ei lupaa hyvää tältä uureltakaa kirijoottajalta. Jotenki tuntuu, jotta nää Käsikirijoottajat ei eres luje näitä tarinoota tai perehry hahamoohin ja mikä hitto se bobotti oikeen oli? Oliko se kenties vahingos syntyny Magneton riehumisesta? (No solis toki hauska idea.)
Pidän kyllä ajatuksesta, jotta kaikki pahikset pikkuhilijaa koulutettaas porukkahan typerän sellihinsullomisen sijasta. Onhan tästä jo hyviä tuloksia.
Ja luulen, jotta tää Whedon tuottaa mulle suuren pettymyksen kans. Enoo miehen kirijootelmihin ikänä tutustunu, mutta, jotenki aavistan (oon kattonu melekeen 3 jaksoo Buffystä ja vihasin joka hetkee).