Kirjoittaja Aihe: Inuyasha  (Luettu 96466 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Conan

• Jäsen
  • Jep...
Inuyasha
« : 25.12.2004 klo 08:09:35 »
Tykkääx kukaan Inuyashasta :)?Mä en oo viel lukennu,mut mun yx kamu hehkutti mulle siitä  ;D.
Kuulemma tosi hjuva...

Conan

• Jäsen
  • Jep...
Helps...
« Vastaus #1 : 25.12.2004 klo 08:25:14 »
Mikä se Inuyasha oikeen on ???Tietääx joku?!

Jari Lehtinen

• Jäsen
  • Itsevalaiseva myyrä joka selvittelee kurkkuaan
Re:Helps...
« Vastaus #2 : 25.12.2004 klo 10:57:57 »
Inuyasha on Rumiko Takahashin piirtämä ja yhä jatkuva sarjakuva, josta on tehty myös TV-animaatiosarja ja elokuvia.
http://www.inuyashaworld.com/
”Yhdysvalloissa vuosittain julkaistaan 720 miljoonaa kappaletta »C o m i c s» sarjakuvia … joista ei vain puutu kaikki kasvatuksellinen arvo, vaan jotka ovat suorastaan vahingollisia.” Lastemme puolesta, Kansainvälisen lastensuojelukonferenssin Suomen päätoimikunta 1952.

Tinca

• Vieras
Re:Inuyasha
« Vastaus #3 : 01.01.2005 klo 12:22:02 »
Itse omistan muutamia Inu Yasha mangoja ja tarkoituksenani olisi ostaa lisää. Sarja on todella hyvä, suosittelen lukemaan. ;)

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #4 : 02.01.2005 klo 20:58:39 »
Tulee ehkä suomeksikin joskus. Käynnistyen mahdollisesti tän vuoden kuluessa?!

Se on sellaista historiallista ja mystillistä seikkailua, mukana vähän kauhuelementtejä ja sillee. Ei siis niin kevyttä ja hoopoa kuin Ranma.
Oon lukenut vain pari pokkaria, mutta hyvältä vaikutti. Englanniksi on ilmestynyt näköjään 20 kirjaa ja sarja ilmestyy edelleen Japanissa.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Aura

• Wannabe
  • Jäsen
« Vastaus #5 : 02.01.2005 klo 22:06:39 »
Minä olen lukenut jotain kymmenen alpparin verran enkuksi. Alkoi se vähän junnata (yllätys yllätys) mutta ninpä moni pitkään jatkuva sarja tuppaa tekemään. Juoni kuitenkin kulkee eteenpäin huomattavasti enemmän kuin ranmassa.

Anime-versiota on ilmeisesti aika lailla siistitty, osa sarjakuvan jutuista oli tekijöiden mielestä ilmeisesti liian raakoja siirrettäväksi sellaisenaan (aika nuorille suunnattuun) animaatioon. Joku varmaan tietää enemmän....

laymon

• Vieras
« Vastaus #6 : 02.01.2005 klo 22:29:30 »
Anime-versiota on ilmeisesti aika lailla siistitty, osa sarjakuvan jutuista oli tekijöiden mielestä ilmeisesti liian raakoja siirrettäväksi sellaisenaan (aika nuorille suunnattuun) animaatioon. Joku varmaan tietää enemmän....

Parisenkymmentä jaksoa olen katsonut animaatiosarjan alusta, enkä ole huomannut mitään ihmeempiä sensurointeja. Anime oli oikeastaan paljon parempaa ja vauhdikkaampaa kuin manga, johon Takahashin simppeli piirrostyyli ei mielestäni oikein sopinut.

Aura

• Wannabe
  • Jäsen
« Vastaus #7 : 02.01.2005 klo 23:36:49 »
Parisenkymmentä jaksoa olen katsonut animaatiosarjan alusta, enkä ole huomannut mitään ihmeempiä sensurointeja. Anime oli oikeastaan paljon parempaa ja vauhdikkaampaa kuin manga, johon Takahashin simppeli piirrostyyli ei mielestäni oikein sopinut.

En ole nähnyt itse kuin pari jaksoa, mutta ainakin yksi kohta on varmuudella hieman lievempi kuin alunperin sarjakuvassa.  En viitsi tässä spoilata ketään joten ei tuosta sen enempää...

laymon

• Vieras
« Vastaus #8 : 03.01.2005 klo 00:49:00 »
En ole nähnyt itse kuin pari jaksoa, mutta ainakin yksi kohta on varmuudella hieman lievempi kuin alunperin sarjakuvassa.  En viitsi tässä spoilata ketään joten ei tuosta sen enempää...

Noh, kyllä animessa silti esim. eräs tietty raaja irtoaa juuri siinä kohdassa, missä pitääkin. Pidän joka tapauksessa Inu-Yashaa enemmän seikkailutarinana kuin mättöpätkänä, joten pienet siistimiset eivät itseäni juuri haittaa.

Storm

• Jäsen
  • Elämä ei ole aina helppoa.
Re: Inuyasha
« Vastaus #9 : 07.02.2005 klo 13:51:36 »
Inuyasha mangaa on muutama numero ja melkein kaikki jaksot on omana.
Ihan hyvin tuohon on jäänyt koukkuun ja sitä seuraa melkein aktiivisesti, mutta kun se "buumi" menee ohitse niin saa kirota jälkeen päin, että turhaa meni rahaa.

Tosin edelleen minua vaivaa, että onko se hemmetin miekka Tessaiga (fan subeissa) vai Tetsusaiga (vai miten lie, mangas)? *kiroaa*
I live, when my heroes live...

Mafuko

• Uusi jäsen
Inuyasha 2. kauden DVD boksi?
« Vastaus #10 : 13.02.2005 klo 18:23:51 »
Joo, elikkä tietäisikö kukaan milloin Viz on julkaisemassa Inuyashan toisesta kaudesta DVD boksia? Viz:hän on julkaissut jo kolmannen kauden DVD:itä erikseen, mutta toisen kauden boksista en itse ainakaan ole vielä missään nähnyt olevan juttua...  :(

Arashi

• Jäsen
« Vastaus #11 : 23.02.2005 klo 09:22:42 »
Inu-Yasha on ehdottomasti lukemisen arvoinen. Yks parhaista mangoista joita oon lukenut. Mahtava tarina ja ihanat henkilöt. Inu-Yasha on hurrrrrrrrrrrja. Suosittelen ehdottomasti  kaikille!!!!  ;D

Arashi

• Jäsen
« Vastaus #12 : 23.02.2005 klo 09:25:55 »
Mulla on 22 Inuyasha mangaa, tiedän että niitä on ilmestynyt Japanissa jo 35 ja sarja lähestyy loppuaan. En malta odottaa loppuratkaisua. Inuyasha on siis koirademoni, joka on silti puoliksi ihminen. Inuyasha ja tyttö nimelta Kagome taistelevat demoneita vastaa keskiaikaisessa Japanissa.

Arashi

• Jäsen
« Vastaus #13 : 23.02.2005 klo 09:28:39 »
Oon kattellu Inuyasha animea Saksassa ja siitä oli todellakin leikattu raakoja kohtauksia pois sillä sarja on suunnattu kuitenkin kouluikäisille. Veri, jota mangassa roiskuu enemmänkin on animessa lähes mustaa...

bgt

• Jäsen
  • Grrr....
« Vastaus #14 : 23.02.2005 klo 12:12:59 »
Jokusen jakson olen animea katsonut ja on se ollut ihan viihdyttävää. Ei nyt mitenkään erityisen merkittävä anime-sarja, mutta "ihan kivaa".
Also spracht Blau Tiger.