Kirjoittaja Aihe: Inuyasha  (Luettu 96148 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Arashi

• Jäsen
Re: Inuyasha
« Vastaus #75 : 20.05.2005 klo 11:31:19 »
Luin juuri jostain, että Inuyashan kappaleiden määrä (siis episodien määrä) on ylittänyt Japanissa jo Ranmankin kappaleiden määrän. Aika pitkä sarja Inuyasha todellakin on... ehkä liiankin pitkä...se on ikuisuus sarja.

Neko-Chan

• Vieras
« Vastaus #76 : 23.05.2005 klo 14:57:22 »
Mistä saa englanninkielistä inu-yashaa?
vastatkaa jos tiedätte!
« Viimeksi muokattu: 25.05.2005 klo 14:41:12 kirjoittanut Neko-Chan »

Jarkko Sikiö

• Valvoja
« Vastaus #77 : 23.05.2005 klo 17:49:38 »
Aika pitkä sarja Inuyasha todellakin on... ehkä liiankin pitkä...se on ikuisuus sarja.

Senhän näki jo heti alussa, kun se hely pirstoutui lukemattomiin osiin. Lopetin lukemisen siihen paikkaan, koska tiesin miten jatko tulisi kulkemaan. Ja olin vielä oikeassa... kuten aina. ;)

Anattaone

• Mielipuolinen kitaristi
  • Jäsen
  • C'est moi.
« Vastaus #78 : 25.05.2005 klo 16:07:56 »
Mistä saa englanninkielistä inu-yashaa?
vastatkaa jos tiedätte!

Inu-Yashaa saa englanniksi ainakin Fantasiapelit-liikkeistä, sieltä mie oon omanni hankkinut.

Neko-Chan

• Vieras
« Vastaus #79 : 31.05.2005 klo 14:21:28 »
Inu-Yahsa on huippu!
Olen Ranmaa lukenut 18 pokkaria suomeksi (ymmärsin siis kaiken mitä siinä sillävälin tapahtui) ja Inu-Yashaa ekan pokkarin englanniksi (en siis ymmärtänyt niin paljoa) ja Inu-Yasha vaikutttaa paljon paremmalta.
« Viimeksi muokattu: 01.06.2005 klo 14:49:39 kirjoittanut Neko-Chan »

Minä...

• Vieras
« Vastaus #80 : 03.06.2005 klo 15:22:15 »
Olen lukenut Inuyashaa noin 300 jaksoa (englanniksi) eli puuttuu noin kymmenen kirjaa... en ole nähnyt animesta muutakuin kuvia... muttaaa se on ihana sarja!!!!! Japanissa Inuyashaa on tullut nyt 411 jaksoa (shonen sunday -lehdessä kerran viikossa yhdessä jaksossa on 18 sivua) Takahashi lupaili vähän aikaa sitten jatkaa 500 jaksoon asti. Inuyasha ja Ranma½ ovat aika erilaisia... Ranmassa asiat esitetään enemmän vitsillä ja niistä on keksitty aina jotain hauskaa, inuyashakin on siis hauska mutta vähän totisempi kuin Ranma½.

http://www.ear-tweak.com/
http://web.utk.edu/~bborchar/

biuve

• Vieras
« Vastaus #81 : 10.06.2005 klo 15:03:07 »
Ot tai ei.. ::) Minulle saa lähettää mailia jos myyt inuyashaa. vhs tai dvd. ;D

armen

• Uusi jäsen
kysymys koskee inuyasha animea??
« Vastaus #82 : 14.06.2005 klo 02:56:08 »
mistä olette saaneet inuyasha animea sarjoina? olen yrittänyt etsiä netistä, mutta ei oikein onnistu. olen kiitollinen jos saisin vastauksen ::)

Tero Mäntylä

• Peliohjelmoija?
  • Jäsen

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
Inuyasha Suomeen
« Vastaus #84 : 28.07.2005 klo 16:39:27 »
Lainaus
Maailmalla huippusuosioon noussut Rumiko Takahashin Inuyasha-manga tulee Suomeen. Egmont Kustannus aloittaa sarjan julkaisemisen marraskuussa. Julkaisun yksityiskohdat selviävät ajankohdan lähestyessä, mutta alustavien tietojen mukaan Inuyasha julkaistaan peilaamattomassa muodossa, eli luetaan oikealta vasemmalle

Lähde: http://www.animelehti.fi/

Nyt se on sitten varmaa. Ei lisättävää.
*menee ulos riehumaan onnesta*
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #85 : 28.07.2005 klo 17:22:17 »
Laurelin ilmoitus sopii varmaan hyvin tähän ketjuun. Keskustelu aiheesta jatkukoon.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Özqäri

• ~
  • Jäsen
  • Moi.
« Vastaus #86 : 29.07.2005 klo 18:31:11 »
No jos sitä Inu Yashaa rupeaa suomeksi ilmestymän, niin kyllä varmaankin ainakin ensimmäisen osan ostan. Kattoo sitten, että oliko hyvä vai ei. Englanniksi en ole viitsinyt ruveta tilaamaan/metsästämään.
Hei hei.

Anattaone

• Mielipuolinen kitaristi
  • Jäsen
  • C'est moi.
« Vastaus #87 : 01.08.2005 klo 00:52:01 »
Luin tuossa äsken tuon uutisen Kupolista(olen hidas^^;). Olisin varmaan kiljahtanut riemusta, jos kello EI olisi kymmentä vajaa 1 yöllä, niinpä tyydyin vaan vingahtamaan. Yattaa, saa Inuyashaa sitten halvemmalla! Huolestuttaa vaan vähän suomennoksen tyyli ja nerokkuus... huh.

mira

• Jäsen
  • Gackt
Re: kysymys koskee inuyasha animea??
« Vastaus #88 : 03.08.2005 klo 11:41:34 »
mistä olette saaneet inuyasha animea sarjoina? olen yrittänyt etsiä netistä, mutta ei oikein onnistu. olen kiitollinen jos saisin vastauksen ::)
Minulla sama juttu; One piece leffoja ei löydy mistään. Apua?
www.freewebs.com/nekomanga
Mun sivut, ei viel lähellekää valmiit

isokana

• Psykopehmo
  • Jäsen
  • Carpe canem!
Re: kysymys koskee inuyasha animea??
« Vastaus #89 : 03.08.2005 klo 12:12:59 »
Minulla sama juttu; One piece leffoja ei löydy mistään. Apua?

One Piece -leffoja ei ole englanniksi (ei kai muillakaan kielillä?) tekstitettyinä julkaistu. Japanista tietysti saa DVD:itä, mutta luottokortin lisäksi tarvitsee japanin kielitaidon, jos niistä selvää haluaa ottaa.
http://www.cdjapan.co.jp/
Amazon.co.jp