Törkätäänpäs nyt lusikka tähänkin soppaan, vaikka en mangan ja animen päälle mitään ymmärräkään. Mutta näistä muoti-ilmiöistä voidaan kuitenkin puhua yleiselläkin tasolla.
ehkä ajattelen suppeasti kun näen animen ja mangan erilailla kuin kukaan muu,ja siksi se ärsyttää kun monet ajattelevat niin pinnallisesti,"oi ompa söpö tuo anime poika" se on ihan tv:ssäkin sanottu että mangassa todennäköisesti viehättää juuri se että hahmot ovat söpöjä,itse pidän tuollaista syytä naurettavana,tuskin niiden hahmojen terkoitus välttämättä on vaan näyttää söpöltä.
Ahdistus tästä asiasta on varmasti valtava. Eihän tästä maailmasta tulisi mitään, jos aina pitäisi miettiä ja olla katkera, jos joku sattuu pitämään samasta asiasta kuin itse. Se, että väki ostaa animea ja mangaa kotimaasta on vain hyvä asia, koska silloin on todennäköistä, että ehkä mieleistäsi mangaa tulee suomeksi enemmänkin. Paitsi elitistinä luultavasti luet ne japaniksi kuitenkin. Pointti on kuitenkin se, että se ei missään tapauksessa ole sulta itteltäs pois. Pistät vaikka laput korville ja jotain animepimputusta soimaan, kun menet ihmisten ilmoille niin eipähän tarvitse muitten, vääriä mielipiteitä omaavien otakujen (vai mitälie ovatkaan), mutinoita kuunnella.
ja voitko todistaa ettei asia olisi niin ettei pissiliisat tajua välttämättä animen ja mangan todellista viehätystä. se oisi hauska nähdä. t. nuorempi kärkäs tuomitsija.
Mikäs se animen ja mangan todellinen viehätys sitten on? Ilmeisesti tunnut sen vain itse tietävän, ja jossei muut ajattele samalla tavalla niin he ymmärtävät auttamatta kyseiset asiat väärin? En vaan kykene ymmärtämään koko aiheen pointtia...
Niin ja tietääkseni pissixien yx tunnusmerkki on huono kirjoitusasu, esimerkix isot alqkirjaimet puuttuu ja s1lleeN!!!!!11
Pakko ilkeillä...