Näihin ketjuihin aina mielellään kommentoi muiden kuvia (ja luonnoksia), mutta aina se tuppaa jäämään. Anteeksi jos unohdin jonkun taitojaan esitelleen:
Holle: Aivan mahtava sarjakuva! Kolme riviset stripit yleensä tuppaavat venymään ja saavat aivan mahdottoman turhia ja tylsiä ruutuja väliin mahtumaan. Tässä sen sijaan oli tyyliä, joka ruudussa, sillä hahmojen asennot vaihtelivat niin mahottoman upeasti. Enpä löydä haukkumistakaan. Hieno ratkaisu myös vetää ruudut "ei-niin-neliömäisesti"

Tutoriaaleja on aina mukava katsella.
O.K.Uusi kuva on parempi edellisiin verrattuna. Pidän inkkarin kasvojen sarjakuvamaisuudesta ja koiran eläväisyydestä, mutta minun silmiini sen juokseminen näyttää kankealta. Perspektiivi on hieno!
Jarmo pidän tyylistäsi käyttää mustavalkoisuutta, mutta minuun sellainen ei uppoa. Jos jaksaisin lukea sarjakuvaa eteenpäin niin varmasti olisin aivan innoissani sarjakuvasta, mutta minä tuppaan arvioimaan sarjakuvan muutaman ruudun perusteella, joten paljon sanottavaa en tästä löydä - en tosin virheitäkään. Ja olen varma, että jos jaksaisin -ja jos ymmärtäisin taidetta- niin hurahtaisin sarjakuvaasi.
Jukka Hauska idea kuvata lähes identtisiä ukkoja bussipysäkillä ja sarjakuva on mielenkiintoinen, sillä siihen pääsee jo kahden ruudun jälkeen sisään. Fontti, jota käytät on silti mielestäni liian pientä ja ehkä jopa sekavaa, joten tarinan seuraaminen on siltä osin ikävää, koska en voi vain löhötä tuolissani ja lukea sitä

Ja loppuun vielä huomautus; taitoni eivät ole edes 10% teidän taidoistanne, joten voitte halutessanne jättää kritiikkini täysin huomiotta (mikä onkin järkevää), enkä tiedä sarjakuvistakaan oikeastaan mitään. Kaikkien teidän työnne olivat aivan mahtavia, mutta haluan antaa kaikille edes vähäsen kritiikkiä, ettei homma mene täydeksi ihQiluksi, jolloin koko homma olisi turha.