En tiennyt että vesiväreillä saa tuollaista aikaan. Koulussa kun on biiden kanssa tullut läträiltyä niin on jäänyt todella paha maku suuhun.
Kuin myös... Ajattelin juuri tuota loharia läträtessäni miten erilaista jälkeä saa vähän koulutasoa paremmilla vesivärivermeillä. Meidän kuvistunneilla ei itseasiassa edes opetettu vesivärimaalausta, annettiin vain pensseli (jättikokoinen, rispaantunut, melkein irtokärkinen) kätöseen ja sanottiin että maalaa paperi täyteen erivärisiä ruutuja. Traumoja siitä tuli minullekin.. Onneksi löysin akvarellit uudelleen. Eikös joku juuri kertonut aivan samaa eri aiheessa?

Mutta olen vasta harjoittelemassa. Tuokin on vasta kolmas maalinkini...
Jounilla vähän sama juttu. Yksittäisenä kuvana toimii todella hyvin, mutta en tiedä jaksaisiko tuolla tavalla "hienosti" väritettyä sarjakuvaa lukea.
No en usko että noin väritettyä sarjakuvaa jaksaisin piirtääkään.

Vaikka täytyy sanoa että äskettäin lukemani Valtakunta ja Voima -sarjan osa oli aikamoisen kaunista katseltavaa. Mutta se olikin pikkuisen paremmin väritetty..
Vuoren kimmellykset (timanttivuori? kuumuudessa lasittunut?) jäivät sitten pois väritetystä versiosta. Eikö mennyt väritys putkeen, vai mitä?
Se oli pieni tyylivalinta vain, mutta kuten minulta voi odottaakin, huono sellainen. Joten tussasin sen piiloon.

Kerrankin olisi aikaa.. Haluaisin niin kommentoida noita muiden kuvia, mutta kun kaikki on jo sanottu.

Jarmon tyyli on mielenkiintoinen. Olen lukenut muutkin sarjakuvat sivuiltasi ja paranee koko ajan..
Zabbon olikko on kyllä tyylikäs, varsinkin kun en itse osaa piirtää minkäänlaisia monstereita.. Kaikista tulee puudeleita. Vielä kun tuon taustan maalaat niin jeejee.

Hanna: Sen verran mitä olen Elämäni eläimet sarjasta nähnyt juontajamiestä, niin hyvin on onnistunut. Pidän kyllä enemmän tuosta lyijykynäversiosta, mutta se taas johtuu siitä että pidän mistä tahansa lyijäriluonnoksesta enemmän kuin tussatusta, koska.. se vaan ei ole niin.. hieno.. Tai jotain.
Hazartin soltustakin on kaikki jo sanottu..

Mutta tykkään tuosta nettisarjakuvamaisesta värityksestä (tulee siis vähän oma nettisarjakuvavärittämiseni mieleen kyseisestä kuvasta). Tuo alempi on parempi, tottakai noiden kiiltoefektien ansiosta. Olen kuitenkin samaa mieltä Jarmon kanssa, erivärinen takavalo olisi toimisi luultavasti ultrabra. Ja tuo takajalka tuolla häiritsee, kokonaan piirretty olisi ollut parempi..

Tekisi kyllä mieli laittaa esille parikin vanhaa luonnosta jota en ole saanut millään motivaation puutteen takia jatkettua valmiiksi. Kummallisesti se into kasvaa kun saa rakentavaa palautetta samalla.

Mutta harmi vain että velviä on enää neljä ja puoli tuntia jäljellä ennen bussimatkaa, joten ehkä sitten ensi viikonloppuna jos tämä aihe on vielä elossa..

Mutta pistäkää te vaan niitä luonnoksia esille, tykkään katsella vaikka en ehdikkään kirjoitella.