En minä ole Modestyn kappale myynnistä puhunut mitään. Joten älä sepittele omiasi M. Jalava. Hienoa että on myynyt. Ja että tälläisiä julkaistaan on hyvä niille, jotka noita haluavat omaan kokoelmaansa. On aivan toinen juttu sitten nämä paino ja muut asiast joista oli puhetta.
En ole ainoa jolla on ollut moitetta paino jäljestä. Lue tarkemmin osioita. Noissa arvosteluissakin etusivuilla muistaakseni on ollut mainintaa jotain tähän suuntaan. Minustakin tämä toinen osa on ollut parempi kuin ensimmäinen laadultaan kuten totesin eli en siis mollannut pohja sakkaan kuuluviksi näitä albumeita. Ja pyrin välttämään sanomasta sellaista, jossa ei olisi jotain todellisuus pohjaa.
Minun mielipiteeni saa jättää omaan arvoonsa, koska ne ovat vain yhden ihmisen näkemys.. Mutta minulla on kuitenkin silmää jonkinverran, mitä laatuun tulee, enkä pelkää sanoa sitä ääneen. En ole sellainen nössö kuten täällä monet, etteivät uskalla suutansa avata.
Ja se, kun sanoin sataan kertaan tarkoitti sitä, että monissa maissa aineistoa pyöritellään uudestaan jan uudestaan , koska parempaa ei ole saatavissa, kuten itsekkin totesit. Ja Titan albumit ovat olleet erinomaisia.
Se on vaan totuus, että liikkuu paljon sellaista materiaalia, joista painetaan sarjakuvat, että ne ovat tosi huonoa materiaalia eikä nitä enää kannattaisi käyttää. Mutta kun parempaa ei oo niin?!
Olisi kiinnostavaa tietää, miten saatte painometriaalin esimerkiksi juuri Modestyyn? Saatteko albumin, revitte sivut irti ja sitten skannaatte pienellä resoluutiolla vai saatteko te sen digitaalisena formaattina valmiina? Ilmeisesti ette, koska M. jalava sanoit jotain Asko A:n skannauksista kyseiseen albumiin.
Ja uskon, että Asko A tekee hyvää työtä. No. Ehkäpä Asko A kuittaa jotain tähän aiheeseen liittyen jos lukee tätä jos itse on skannannut materiaalin ja kertoo tosta rasteroitumisesta vaikka.
Lainaus arvostelusta kvaakin etusivulta:
"Albumin ainekset ovat kunnossa: sankarikaksikko on valloittava, kertomukset vetävät ja dialogi sisältää juuri olennaisen. Tuttuun tapaan paljasta pintaa ja tylyä väkivaltaa on enemmän kuin amerikkalaisissa sanomalehtisarjoissa. Nämä hienot seikkailut edustavat aliarvostetun Neville Colvinin parasta taidetta, mutta Merirosvon aarteessa ja Tuonelan lautturissa
on painoasultaan joitakin liian tummia strippejä. Vika lienee saadussa aineistossa.Sori...en nyt ihan puhunut omiani tässä "vuodatuksessani"!