Kirjoittaja Aihe: Batman oikeassa elämässä  (Luettu 98158 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JZ

• Karva-apina
  • Jäsen
  • Kaverini Nalle
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #90 : 29.07.2005 klo 13:45:28 »
Mä olin potkimassa mummoja mahaan ku joku tyyppi tuli hakkaa mut ja inisee siinä supervoimistaan. Mä jäin ojaan manaamaan ikuista kostoa ja ajattelin hankkia itselleni supervoimat, jotta voisin antaa samalla mitalla takas ja sit vaikka hoidella kans Lepakkomies siinä samalla. Mitä kamaa mun pitäisi vetää että saisin kunnon powerit?
Kertokaa kans vaikutukset, jos musta tulee kato Hiekkamies2. Mullaku on atooppinen ihottuma, niin mun hilseilevä iho olis varmaanki hiekkaa, niin joutuis vaihtaa aina lakanat, ku on sängyssä aina kilon verran hiekkaa. Äitihän siinä rupeaisi ihmettelee ja mun salaisuus selviäisi aika helposti. Mites muuten ruumiin eritteet, ovatko nekin täynnä hiekkaa? Myös sivuvaikutukset olisi kiva tietää ( emmä halua tulla hulluksi tai rumaksi...)
Mä ajattelin sekoittaa jotain liimaa (erikeeper?), pepsiä, turkinpippureita ja pikkuveljen kuolaa, niin saanksmä makeet supervillain-kyvyt?

Aika onnetonta huumoria mutta yritys kuitenkin. Steroidien käyttö parantaa kyllä voimatasoa mutta siinä on sivuvaikutuksena väkivaltaisuus.
Niitä on aika hankala saada varsinkin tuollaisen pienen räpeltäjän.
Erikeeperiä voi olla hankala niellä mutta nenän kautta nauttiminen voi ajaa senkin asian.
En tosin suosittele koska siinäki voi olla sivuvaikutuksena naaman muuttuminen erittäin rumaksi. Tuskin se haittaa jos kerta roistoksi rupeat. Eikös ne roistot yleensä ole rumia?
Onko tuo kenties syy miksi roistoksi haluat? Heikko itsetunto?

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #91 : 29.07.2005 klo 13:54:46 »
Okei. Tähän väliin pieni wirallinen ilmoitus ylläpidon taholta. Jos haluatte tämän ketjun pysyvän auki, niin palataan keskusteluissa enemmän sinne alkupään ketjun suunnalle ja jätetään väkivaltaihannoinnit ja -fantasioinnit pois tykkänään.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Syklo

• Jäsen
  • Joo moi
« Vastaus #92 : 29.07.2005 klo 14:03:57 »
Aika onnetonta huumoria mutta yritys kuitenkin. Steroidien käyttö parantaa kyllä voimatasoa mutta siinä on sivuvaikutuksena väkivaltaisuus.
Niitä on aika hankala saada varsinkin tuollaisen pienen räpeltäjän.
Erikeeperiä voi olla hankala niellä mutta nenän kautta nauttiminen voi ajaa senkin asian.
En tosin suosittele koska siinäki voi olla sivuvaikutuksena naaman muuttuminen erittäin rumaksi. Tuskin se haittaa jos kerta roistoksi rupeat. Eikös ne roistot yleensä ole rumia?
Onko tuo kenties syy miksi roistoksi haluat? Heikko itsetunto?
Huumorini on nyt mitä on anteeksi siitä.
Steroidien käyttöä en kannata koska en käytä edes alkoholia ja en minä halua hakata esim. perhettäni suutuspäissäni. Motiivina on vain se, että minä en liiemmin pidä tuollaisista tyypeistä, jotka tulee paikalle tyyliin "joo mul on voimii vähän mä oon parempi" eli vähän sama juttu kuin Velholla ja Haukansilmällä( eikös kummatkin jääneet vähän niin kuin taka-alalle, kun ihmisiä kiinosti IN ja Rautamies). Eli en ole aikomassa miksikään maailman ylivaltiaaksi vaan haluan vain olla vastapainona trikoohepuille (kyllähän ne lopulta minut voittaa aina...), eli perus pikku superpahis.
Ja mikä supersankari on, jos hänellä ei ole edes verivihollista?

Ja ei mulla nyt mikään hirveän hyvä itsetunto ole jos totta puhutaan...
Vesa Vitikainen: Kyllä Syklo on kipee!
Q-mies: Totta se on. Syklon ajatusmaailma on pelottava paikka.

Leo

• Jäsen
« Vastaus #93 : 29.07.2005 klo 20:21:36 »
Samaa mieltä. Pepsit on tullut jo kaksi kertaa nenästä tämän ketjun aikana. Nämähän ovat hauskempia kuin ircquotet ja ne päivittyvät paljon hitaammin.

Ihan vakavasti. Kyllä Batman lienee periaatteessa realistinen hahmo. Seittiä ei lennä käsistä eikä herra muutu tuleksikaan. Kaikki vempeleetkin ovat (ainakin tulevaisuudessa) mahdollisia. Mutta kuten jo todettukkin, kellä riittää aikaa, rahaa, uhrautumista ja etenkin pokkaa tällaiseen?

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #94 : 29.07.2005 klo 20:57:21 »
Must Battis ei ole realistinen sen paremmin kuin Mustanaamiokaan. Perusteluna tuliaseet. Jokainen kunnon kelmi.

Ketjun hyviin puoliin kuuluu sen sijaan tuo lentoharjoitusten, liaanissa/köysissä roikkumisten, yms. koikkeloinnin esiinnostaminen. Ma luulen että aikamonikin on pienenä aika vakavissaan testaillut sitä lentämishommaa... ja haaveillut. Se on minusta ihan tervettä. Mut ei kyllä välttämättä enää 13 vuotiaana  ??? vaan bauttia rallaa puolet nuorempana. Vai miten on sankarit? Perustyylejä lienee kaksi.
1. Vauhditon hyppy (mielellään siipien kera) jostain korkealta
2. Pienen spurtin jälkeen ponnistus loivasti viettävään rinteeseen.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

JZ

• Karva-apina
  • Jäsen
  • Kaverini Nalle
« Vastaus #95 : 29.07.2005 klo 22:01:32 »
Ihan vakavasti. Kyllä Batman lienee periaatteessa realistinen hahmo. Seittiä ei lennä käsistä eikä herra muutu tuleksikaan.

Kylläpäs ihminen voi tuleksi muuttua. Moni on kokeillu. Se tosin jää yleensä ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi.  ;)

ToniK

• Jäsen
« Vastaus #96 : 30.07.2005 klo 15:03:45 »
bla...bla...blaa....ja haaveillut. Se on minusta ihan tervettä. Mut ei kyllä välttämättä enää 13 vuotiaana  ??? blaaa...blaa..,
Jos toiset tykkää leikkiä supersankareita,niin antaa toisten tykätä  ;D

JZ

• Karva-apina
  • Jäsen
  • Kaverini Nalle
« Vastaus #97 : 30.07.2005 klo 15:13:59 »
Kyllä minäkin olen supersankari elämää kokeillu. Kehitin sellaisen hahmon ku Viinamies (josta julkaistaan piahkoin sarjakuvaa). Sikspäkin raato päähän ja menoksi. Se lisää kummasti itseluottamusta perjantai iltana kun luulee ettei kukaan tunnista sinua  ;D
Tosin siinä on huono puoli se että sinä luulet illan mittaa saavasi supervoimat joten yleensä puukiipeilyt ja muut oivallukset saa aika kipeän lopun. Mutta hauskaa on aivan pirusti  ;)

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #98 : 31.07.2005 klo 14:19:27 »
Jos toiset tykkää leikkiä supersankareita,niin antaa toisten tykätä  ;D
Tässähän ei nimen omaan ole kyse leikkimisestä. Ainakaan henkilön omasta mielestä, siinä se pieni ero.

Mitä Viinamieheen tulee, niin omassa muinaisessa sarjassani sen niminen superhahmo  oli pahis joka taisteli Työmiestä vastaan. Viinamiehen aseena oli kyky aiheuttaa rankkoja humala- ja krapulatiloja. Työmies kuitenkin oli sankari ja lopulta voitti koska hän oli niin tottunut hönötelijä.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

JZ

• Karva-apina
  • Jäsen
  • Kaverini Nalle
« Vastaus #99 : 31.07.2005 klo 14:37:45 »
Mitä Viinamieheen tulee, niin omassa muinaisessa sarjassani sen niminen superhahmo  oli pahis joka taisteli Työmiestä vastaan. Viinamiehen aseena oli kyky aiheuttaa rankkoja humala- ja krapulatiloja. Työmies kuitenkin oli sankari ja lopulta voitti koska hän oli niin tottunut hönötelijä.

Minulla on sit aivan toisen tyylinen persoona kyseessä. Kannattee lukea tuleva seikkalu sit kun se ilmestyy niin saat tutustua tähän hienoon tyyppiin paremmin. Mainosta tulee sit myöhemmin enemmän  ;)

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #100 : 08.08.2005 klo 16:34:57 »
isää juttuu vaan

Isäjuttu vain? Tämä aiheko? Tarkoitatko, että tämä koko Batman-touhusi väkivaltafantasioineen on vain oire ongelmallisesta isäsuhteesta? No ei olisi tullut mieleenkään...
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Kapteeni Kenguru

• Groupie
  • Jäsen
  • ¿Cuándo se come, aquí?
« Vastaus #101 : 26.07.2006 klo 18:40:25 »
Mä haluaisin olla supersankari.

Työkkärin tädin kanssa kävimme neuvotteluja tulevaisuudestani ja kerroin tuon toiveeni hänelle. On vastenmielistä ajatellakin miten yhteiskunta suhtautuu torjuvasti kaikkeen mikä on sille vierasta ja taashan se nähtiin nyt käytännössä. Virkailija ei tuntunut edes kuuntelevan suunnitelmiani vaan alkoi tyrkyttää jotakin hitsausalan peruskurssia. En minä halua olla hitsari vaan supersankari! Miksi kukaan ei kuuntele!

Tietääkö joku miten voisin ylipuhua työvoimatoimiston väen ottamaan asiani vakavasti ja tarjoamaan minulle asiallista tukea? Olisiko teistä hyvä idea jos menisin sinne itse askartelemassani superasussa?
POLKU PYÖRÄ VARKAAT KURIIN!!1

http://www.youtube.com/user/Satelliittifillari

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #102 : 26.07.2006 klo 18:48:00 »
Virkailija ei tuntunut edes kuuntelevan suunnitelmiani vaan alkoi tyrkyttää jotakin hitsausalan peruskurssia. En minä halua olla hitsari vaan supersankari! Miksi kukaan ei kuuntele!

Tietääkö joku miten voisin ylipuhua työvoimatoimiston väen ottamaan asiani vakavasti ja tarjoamaan minulle asiallista tukea? Olisiko teistä hyvä idea jos menisin sinne itse askartelemassani superasussa?

kannatettava idea.
Tai ota ensin selville kuka on käynyt sen hitsarin peruskurssin ja sitten sulla olisi metallinen superisankariasu.
Muutoin tämä klassinen kylpypyyheviitta, mittanauha vyönä jonkin asteinen vapaavalintaisesta materiaalista tehty miekka ja joko tennarit tai saappaat herättää paikalle lähinnä poliisivoimat.

Ei, niillä ei yleensä ole mukana lepakkosignaalilaitetta.
Hyvä idea kylläkin. Olen miettinyt sitä ennenkin.
maailma ei kuitenkaan ole ihan joka päivä globaalin uhan alla ja täytyyhän trikoohemmojenkin syödä, joten työkkäri lienee oikea osoite.
kaavakkeiden täyttökin on lystiä: ei ajokorttia, mutta osaa lentää...

Rovio

• Mahdoton.
  • Jäsen
  • The friendly looking lad.
« Vastaus #103 : 26.07.2006 klo 19:25:50 »
Pari vuotta sitten oli Ilta lehdessä juttua Batmanista ja Robinista, jotka auttoivat työntämään Nissanin bensa asemalle, koska siitä oli loppunut bensa. Olivat vissiin itse matkalla johonkin Cosplay systeemiin. Tapahtui siis englannissa.

Ei suomessa voi olla Batman. Seiska julkaisisi Naamasi heti seuraavana päivänä etusivulla. tyyliin "HÄN ON LORDI!"

JV

• Jäsen
« Vastaus #104 : 26.07.2006 klo 19:42:28 »
Suuri maagikko Grant Morrison on ruvennut sarjakuvamagiallaan loihtimaan supersankareita todelliseeen maailmaan, ehkä tässä on ensioireista, eli kasvukivuista, kyse. Tai sitten toisenlaisista kasvukivuista ja vienosta todellisuusharhaisuudesta.

Toisaalta elokuvista ja populaarikulttuurista ihmiset muutenkin nykypäivänä elämänsä mallin ottavat, niin miksi supersankarisarjikset olisivat sen huonompi malli kuin joku Sinkkuelämää tai mitä niitä onkaan(, en sen tarkemmin tiedä, kun en sitä toosaa ihmeemmin harrasta).

Sarjamurhaajia on tullut Jenkeissä tukuittain, sen jälkeen kun fiktiossa heistä tehtiin legendaa. Tosielämän supersankareita ei ole kehkeytynyt tiemmä Jenkeissäkään, ehkä se ura tyssäisi lyijysateessa aika lyhyeen.

Lordin suosion peesissä, joku trikoopukuun sonnustautunut arjen sankari, joka auttaisi mummot tien yli, ja tunkisi öykkäreille sinapit nenään, varmasti löytyisi kannatusta lööppilehtiä lukevien keskuudessa. Vielä jos jonkun pankkiryöstön onnistuisi estämään, olisi Seiska-lehden juttupalkkioilla leipäkin tienattu. Kun houkuttelisi Nykäsen tai jonkin muun haahustelijajulkimon messiin, niin avot, seuraavana vuonna olisi jo Kuka kukin on -kirjassa ja oma talk show televisiossa.