Kirjoittaja Aihe: Batman oikeassa elämässä  (Luettu 98345 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lurker

• Valvoja
Vs: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #120 : 21.01.2008 klo 15:12:03 »
Batmanin oikeata elämää...

http://joshuahallsimmons.com/batman.html

Outo.

mikko jylhä

• Jäsen
« Vastaus #121 : 21.01.2008 klo 16:02:24 »
Kyllä katoilta voi hyppiä.

esim: http://youtube.com/watch?v=lzwsKjLZwZY

Näissä pätkissä ei vaan näy niitä, joilla on jo reenatessa hajonnu polvet.
float like a butterfly, stink like a beaver

Peikko

• Jäsen
« Vastaus #122 : 10.06.2008 klo 18:52:18 »
näiden lukeminen on tarjonnut mahtavat naurut sori vaan ;D

Jurpop

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #123 : 01.09.2008 klo 19:16:55 »
Hienoja hyppyjä juutubesta. Kiitos. Jotenkin tuntuu että olisin nähnyt tuon ranskalaisen scifileffan johon noita stuntteja kuvattiin.

Ketju sai kyllä ajattelemaan.

Jos en itse olisi sarjakuvanörtti. Jos minulla olisi vapaa-aikaa. Jos olisin ilkeä/kaltoinkohdeltu. Tulisinko kvaakkiin piruilemaan sarjakuvan ystäville näiden lapsellisesta harrastuksesta?

Ja vielä... Mikä porukka (johon en tietenkään itse lukeutuisi) olisi niin nörttiä että voisin pahanolonpuuskassa mennä heidän nettifoorumilleen kettuilemaan?

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #124 : 31.10.2009 klo 15:07:30 »
Berlusconi saa olla tyytyväinen että kyseessä oli teräsmies

batman olisi tehnyt selvää jälkeä.
edit. minusta on hienoa että poliisi poisti viitan. Muutenhan kaveri olisi tietenkin lentänyt pois
« Viimeksi muokattu: 31.10.2009 klo 15:22:25 kirjoittanut Curtvile »

K.I.P

• Jäsen
  • Kyseenalaisia™ näkemyksiä
Vs: Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #125 : 31.10.2009 klo 15:28:23 »
Teetin muuten eräällä hitsarikaverillani hienon metallisen kypärän, vähän kuin Doomin kasvonaamio. Laiton sen päähäni, sekä pukeuduin itse ompelemaani superasuun, ja lähdin kaupungille partioimaan. Rauhalliselta näytti, mitä nyt joku rikkuri käveli päin punaisia. Pamautin häntä Suomen tieliikennelakikirjalla päähän. Torilla näin poliisipartion. Päätin mennä moikkaamaan kollegoita.

"TADAA, minä olen Kapteeni Kenguru! Onkos rosvoja liikkeellä?" Vanhempi konstaapeli sanoi vain että jaha, jo kolmas polttariporukka tänään ja käveli pois. Ilmeisesti kesällä superrikollisetkin lepäävät. Huikkasin kuitenkin vielä perään, että jos tarvitsette virka-apua niin heijastakaa vaan mun logo poliisiaseman katolta valonheittimellä, niin tulen viivana.

Olen sitä mieltä, että jokaisen kansalaisen velvollisuus on tehdä kaikki voitavansa edistääkseen yhteistä hyvää ja turvallisuutta.

Kapteeni Mopedi on saanut siis kilpailijan ? !
(Oletan ilman muuta, että Kapteeni Kengurun toiminta on kansainvälistä)

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #126 : 31.10.2009 klo 21:08:48 »
Kapteeni Kenguru on kyllä selkeästi viime aikoina taistellut rikollisuutta vastaan kun ei ole kvaakkaillut paljoa.
Minulta on kyllä muutamat wolverine kynnet tilattu, mutta ei niitä rautanaamioita...

ja vaikka Hysteerion tavaramerkkinauru jo kajajaakin niin on se jaettava kvaakissakin.
kirjoitan toisinaan supersankarisarjakuvien käsikirjoituksia mikä johtaa taustatutkimukseen.
löytyi sitten tämäkin.....

Tosielämän supersankarien sivustot

että sillä tavalla...kai se pitää korjata ompelukone ja ostaa lurexia...

K.I.P

• Jäsen
« Vastaus #127 : 31.10.2009 klo 21:36:56 »
ja vaikka Hysteerion tavaramerkkinauru jo kajajaakin niin on se jaettava kvaakissakin.
kirjoitan toisinaan supersankarisarjakuvien käsikirjoituksia mikä johtaa taustatutkimukseen.
löytyi sitten tämäkin.....
Tosielämän supersankarien sivustot

Ennen tarvitsi pelätä vain Kammottavaa Röyhtäisijää.
Nyt pitää pelätä vielä sitäkin, ettei Hysteerion nauru kajahda yhtäkkiä selän takaa....

Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla supersankarilla pitää olla omat nettisivut.
Sinne on uhriksi joutuneiden helppo raportoida rötöstelijät ja supersankari tsekkaa aamulla listan päivän työkohteista. Todella ilkeitä tapauksia varten sivustolla voisi olla linkki Hannu Karpolle....

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #128 : 01.11.2009 klo 00:27:49 »
supersankarin työkohteet kuulostaa kivan duunarimaiselta.

Jottei totuus unohtuisi laitetaan tähän Universal designsin moottoripyöräasun sivujen linkki:
kevlarilla vahvistettu kopio Batmanin prätkäasusta, 1000 kappaleen erä.

hienommaksi tämän tekee että samoilta sivuilta saa "Jokerin konna" -takkeja.

Divine

• Sykkivä
  • Jäsen
  • Rega flexis mur!
« Vastaus #129 : 02.11.2009 klo 14:36:35 »
(Varoitus! Seuraa vain ohuen ohuella aasinsillalla aiheeseen liittyvä pitkä jaaritus. Tämä juttu sopisi tavallaan myös sarjakuva-anekdoottisäikeeseenkin, joskin aasinsilta olisi siellä ehkä vielä onnettomampi.)

Itse olen päässyt lähimmäksi sisäistä Batmaniäni Tampereella vuonna 2001. Oli huhtikuun alku ja olin lähdössä tekemään ekaa päivääni uuteen työpaikkaani. Aurinko paistoi, linnut lauloivat ja hanki kimmelsi. Fiilis oli erinomainen. Päälläni oli nilkkapituinen nahkatakki, jalassa nahkakengät ja kädessä nahkasalkku, kaikki mustia. Hengitin syvään kirpeää pakkasilmaa ja aloin päättäväisesti saapastella kohti lähtöpysäkkiäni Pyynikintorilla.

Sinne päästäkseni jouduin kiipeämään harjun yli näkötornin portaiden kautta. Ylämäessä ennen rappusia tuli ongelmia: talven aikana tiukaksi pakkautunut kävelytien lumi oli kevätauringossa sulanut ja jäätynyt uudestaan erittäin liukkaaksi pinnaksi. Mäen jyrkkyyden takia kävely kävi mahdottomaksi, kaupunkikin oli asettanut keskelle polkua betoniporsaan, jossa sojotti liikennemerkki: Ei talvikunnossapitoa. Matkaa pystyi kuitenkin jatkamaan polun reunassa, jossa hanki oli karheampaa, joten harpoin nopeasti kohti kiviportaita.

Pahaksi onneksi olin tullut ylös polun vasenta ja samalla väärää puolta. Toista puolta nousemalla olisin päässyt astumaan suoraan alimmalle rappuselle, mutta nyt seisoin avuttomana polun toisella puolella, josta oli ehkä kolmen metrin matka portaille, mutta tuo kolme metriä oli sitä tiukkaan pakkautunutta, hieman alaspäin viettävää jääpintaa. Itselleni tyypillisesti ajattelin, että minähän en perkele takaisin alas kävele. Hetken tuumattuani hylkäsin idean pitkästä loikasta portaita kohti: jos tasapaino menisi, menisi mieskin saman tien kylki edellä alas liukumäkeä. Ainoaksi vaihtoehdoksi jäi näin ollen astella jään yli pienin askelin varovasti portaita kohti - mäki ei ollut tässä kohdassa enää niin jyrkkä, joten tasapaino mitä luultavimmin säilyisi.

...tut se mitään säilynyt. Vain kaksi kolme askelta otettuani alkoi sivuluisu alamäkeen. Olin liian kaukana hypätäkseni takaisin penkalle ja vielä kauempana portaista, mutta onnistuin hypähtämään siten, että sain käännettyä rintamalinjani alamäkeä kohti, etten kaatuisi ainakaan hallitsemattomasti kyljelleni. Laskettelin alas kiihtyvällä vauhdilla yhä jyrkempään alamäkeen. Otin pienen kyykkyasennon säilyttääkseni tasapainon. Tässä tulee se Batman-osuus: muutaman sekunnin ajan tunsin itseni tosielämän Batmaniksi - kiisin hurjaa vauhtia pitkä nahkaviitta lepattaen Gotham Cityn yössä Tampereen aamussa täysin halliten kaikki liikkeeni.

Oikeasti tosin en hallinnut liikkeitäni juuri ollenkaan, ja mietin miten tämä tulee vielä päättymään - törmäisinkö puuhun, vai lentäisinkö pitkälle hankeen? Kauhukseni huomasin laskevani suoraan kohti aiemmin mainitsemaani betoniporsasta ja liikennemerkkiä. Onnistuin kääntämään laskusuuntaani sen verran, että tulisin ohittamaan merkin täpärästi oikealta. Samassa sain loistoidean™ - pysäyttäisin yhä kiihtyvän vauhtini nappaamalla liikennemerkistä kiinni vasemmalla kädelläni. Sainkin kiinni merkistä, mutta vartaloni jatkoi matkaa, joten olin luultavasti sekunnin murto-osan vaakasuoraan ilmassa pitäen liikennemerkistä kiinni, kunnes ote kirposi, mätkähdin maahan ja kierin holtittomasti päätyen lopulta hankeen, luultavasti koiranjätöksien sekaan.

Ensimmäinen ajatukseni tämän jälkeen oli: Näkiköhän kukaan? Ketään ei näkynyt ympärillä. Rintalihakseni oli revähtänyt äkkipysäytysyrityksen voimasta, ja olin kohta muutenkin mustelmilla. Kokosin itseni ja ympärille lentäneet tavarani, talsin korvat punoittaen ja pää painuksissa tällä kertaa polun oikeaa laitaa bussille (ehdin). Ei tulisi minusta Batmaniä.

Allu

• Jäsen
« Vastaus #130 : 02.11.2009 klo 17:46:18 »
Vau. Piristi päivääni paljon tarinasi. :)

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #131 : 07.11.2009 klo 03:16:23 »
Alkaessaan rakentaa omaa varustepakkaustaan voi myös käytt'ää muutakin kuin Batmania pohjana.
Omaan projektiin sisältynee Prometeus-laite

K.I.P

• Jäsen
« Vastaus #132 : 07.11.2009 klo 09:41:23 »
Ehdottoman tarpeellinen kapistus   :o
Kyynärpään takana olevat kamat täytyy kyllä siirtää vaikka vyölle.
Muuten ei sovi takki tai uniformu päälle.

Voit tarjota myös naisille tulta tuolla värkillä, mutta täytyy kyetä poistumaan nopeasti, jos ripset tai tupeeraus kärsii  ;D

Toisaalta, ajattele kylmissään värjötteleviä eksyneitä metsässä, kun paikalle saapuva supersankari sytyttää nuotion KÄDEN KÄÄNTEESSÄ ja häipyy paikalta. Kyllä siitä juttua piisaisi....

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #133 : 07.11.2009 klo 20:03:31 »
itse asiassa emme ole ainoita jotka ovat Batmanin tosielämän piirteitä miettineet.
näin on tehnyt myös Scientific american

Oivallinen nelisivuinen haastattelu, jossa käydään aivotärähdyksistä kouluttautumiseen asioita läpi.

Sillä välin, todellisuudessa: Christopher Nolanin murhaaja-rikollisveli yrittää batman-henkistä vankilapakoa Chicagossa

päivän opetus? Batman ei ole kovin totta, Jokeri ja Kaksinaama ovat....

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #134 : 03.08.2010 klo 14:49:26 »
Kick-Ass ilmeisesti on entisestään lisännyt ns. oikeiden superheerosten määrää maailmassa, varsinkin Jenkeissä, mutta toki muuallakin...

http://reallifesuperheroes.org/

Kapteeni Prospekti!
http://www.youtube.com/watch?v=wFCB1GS8f40