Qrpitza: En kliffaa vappuhuiskoja, mutta damn notta on komia kuva. Kultaisen kellertävä väri tuo aamuista fiilistä kuvaa (aamutreenit?).
Jho: Pientä epäsymmetriikkaa siellä sun täällä, mutta kokonaisuudessaan vaikuttavan massiivinen kuva. Mahtoi viedä vähän aikaa tuon sivun väkertäminen (kommentoin nyt tänne, kun laitoit linkin kuvaasikin tänne).
niksuttaja: Alku lupaa hyvää. Mukavaa kokeilunhalua tuossa piirtelyssäsi. Itse en koskaan jaksanut esim. erilaisia ilmeitä piirellä ja siitä tuloksena se, etten niitä osaa piirtääkään..
KreiviVonToni: Miksi katsoi, että se oli sammakko.. Puvun varjostukset näyttävät vähän poukkoilevan.
Markku Myllymäki: Manga-invaasio. Näyttää tuo naikkonen muuten aika hyvältä. Pidän erityisesti noista sormista, ne ovat todella viahkot. Ja ihku muuten kirjoitetaan "ihq", koska tuo q ääntuu "kuu" eikä "k" eli u on turha tuossa lopussa. Jollei tässä taas jotenkin ovelasti pilkata irc-slangia.
Isketään heti perään semi-oma viimeisin kyhäelmä.

Lineart ei siis ole minun, oma panokseni on pelkästään väritys (alkuperäinen kuva oli
tällainen). Toivottavasti lopputulos on edes jonkinnäköinen, kun värittämiseen kului seitsemän perse tanassa istuttua tuntia. Eniten närppii tuo kaulahuivi. Kun ei osaa, niin ei osaa.
On tässä viimeaikoina herännyt innostus värityksen harjoitteluun (vaikkakin toistaiseksi tulokset ovat olleet suht köyhiä), mutta koska en omista skanneria, niin olen joutunut muualta lineartit kinuamaan.
Tässä on toinen viimeisimmistä väritysharjoituksistani.
Jos joku haluaa lahjoittaa omaa taidettaan raiskattavaksi, niin olen alustavasti kiinnostunut.