Päähenkilöä myös jotenkin "esiteltiin" kuvissa oudon paljon, viehkoja poseerauksia riitti niitäkin jo vähän liiaksikin.
Minä en havainnut kiusallisia poseerauksia juuri ollenkaan. Onhan Alix toki piirretty hyvännäköiseksi, myönnetään.
Toinen charmantti sarjakuvasankaritar Natasha häiritsee minua enemmän. Uudemmissa albumeissä (Marsu productionsin kustantamissa) hänen takalistonsa tai tissit on usein jotenkin väkinäisesti tarjottimella. Minulle tulee hiukan semmoinen olo että siinä vanha pervo on piirrellyt kuola valuen nuorta lihaa.

Cherchemidin vyö -seikkailu tulee ensimmäisenä mieleen. Ehkä jotain samaa oli Kolmannen apostolin junakohtauksessa, samassa albumissa Natashan harrastama sukeltelu ei taas häirinnyt yhtään.
Aikaisemmissa, Dupuisin kustantamissa Natashoissa ei tämmöistä pervo-vaikutelmaa synny, vaikka niissäkin on "hetkensä". Noissa vanhoissa Natashoissa, samoin kuin Valkoisessa tiikerissä sankarittaren seksikkyys on jotenkin luonnollista, ei häiritsevästi päälleliimattua. Mielestäin.
Jopa tuossa Vakoojatar katolla -kansikuvassa minua ei kiusaa mikään, vaikka Alixin pylly onkin melko koholla. Hänen asentonsa istuu hyvin katon ja lohikäärmeenpään kanssa. Sanoisin että hyvin sommiteltu.

edit: Tukka ja hamekin liehuu kansikuvassa oikein komeasti. Monissa kuvissa Conrad käyttää Alixin mustia hiuksia taitavasti sommittelullisena elementtinä.