No niin..."korkkarikokoiset" suojapussit tuli tilattua ebays:tä (Saksasta - testimielessä, suht asialliset kulut, Visa vinkuu....). Niin ja testaili kyllä myös Amazon:a - aina kun löytyi muuta sopivaa tavaraa, lähes aina "ei voi lähettää USA:n ulkopuolelle" ilmoitus tuli, joten se siitä

Magazine kokoiset pahvit on nyt uudestaan tilattua tuolta comicland.de:stä - peruin aikaisemman tilaukseni, koska ei siitä näköjään mitään tullut...ehkä tämä nyt toimii...laskua odotellaan.... :sleepy:
Ainoa asia joita nyt en vielä löytänyt oli magazine koon suojapussit....tuo boostep.fi on näköjään ihan kätevä paikka noille silver age pusseille ja taustapahveille, mutta en halua uudelleen suljettavia magazine koon pusseja (ne mitä minulla vielä on eivät ole kovin hyvä laatuisia (tulleet "jostain"), mm. materiaali "rapisevat" ja sivuissa on "litteät" saumat joista en pidä). Ehkäpä tuota isoa kokoa löytyy sitten "jostain" divarista

//no niin uusi uljas päivä koittanut ja nyt tiedän suunnilleen missä Suomen markkinoilla mennään

Tai noh... Helsingissä Good Fellows olisi paikka josta löytyy pusseja vähän joka lähtöön, samoin sieltä saa aika monen kokoisia taustapahveja!!!! (tosin minun magazine kokoa ei juuri nyt ole...ne rahdit ja tullit

). Lisäksi selvisi hiukan miksi Makedoniasta ja Libriconista myös joitakin suojapusseja saa - enempään detaaleihin menemättä, syy = yhdistävätekijä.
Ellen olisi ollut jo menossa "muualle", olisin Good Fellowsissa käynyt, varsinkin kuin kuulin ettei liikkeen omistaja mahdollisesti enää "kovin kauan" liikettä jatka

Varmasti pian tulen siellä vierailemaan ja vähän verestelemään vanhoja DC-muistoja (ei taida tosin jäädä vain muisteloiksi

) ja kannattamaan hyvää liikettä.
///Pikkaisen alkaa mennä jo pakkomielteen puolelle, mutta mitäs sitä ihminen vapaapäivänään muuta tekis kuin ravaisi eri liikkeissä etsimässä vastauksia

Nyt olen sitten onnellinen uusien magazine koon happovapaiden taustapahvien omistaja

Tein pienen testitilauksen tuolta Myyrmannin taidekehystämö Taidekiilasta - ihan hyvät tuli! Ehkä hiukan paksua tuo taustapahvi on, mutta ero on hyvin pieni verrattuna niihin mitä minulla aiemmin on hankittuna (ns. virallinen pahvin paksuus...on jotain .xx mm?). Itseasiassa pidän tuosta uudesta pahvista (taitaa olla ihan "perus" paspartuu-pahvi?), koska on tosi jämäkkää tavaraa ja sain juuri niin monta kuin halusin - ei tarvinnut tilata isoja määriä, kauhealla rahdilla (joita olisin sitten seuraavat vuodet pyöritellyt nurkissani).
En tiedä kelpuuttavatko muut kyseisen kaltaisia pahveja... Mutta tarvittaessa vastaava temppu pitäisi onnistua mistä tahansa kehystämöstä tilattuna.
Summa summarum: Kaikken, pussit ja pahvit (eri kokoisina) näköjään SAA Suomesta kun näkee (vähän...) vaivaa

Piirit ovat täällä pohjolassa pienet ja ihmiset avuliaita.
Pitäisiköhän seuraavaksi metsästää noita muovisia koteloita sarjakuville? (siis niitä joissa näkyy myytävänä pisteytettyjä sarjiksia (greidattuja))....ehkä joskus toisten