Kirjoittaja Aihe: Keräilytarvikkeet  (Luettu 40328 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

thepanu

• Jäsen
Vs: Keräilytarvikkeet
« Vastaus #15 : 10.05.2005 klo 10:47:40 »
Hintaan vaikuttaa aika paljon rahdinkuljettaja, joten vielä en osaa sanoa mitään varmaa. Palaan asiaan kun olen tutkinut tarkemmin.

Pussit ovat läpällisiä, mutta eivät itsesulkeutuvia.

Valikoima ja hinnat löytyvät täältä: http://www.jrcomicsandcollectables.co.uk/index.php
huuto.net kohteeni

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Vastaus #16 : 10.05.2005 klo 14:19:12 »
Valikoima ja hinnat löytyvät täältä: http://www.jrcomicsandcollectables.co.uk/index.php

Esim. eBay'sta löytyy aika paljon halvemmalla noita pusseja ja lankkuja ellei Veli Britti ole valmis tekemään tosi hyvää diiliä postikulujen suhteen. Eihän ne ole DHL:n asiakkaita? Silloin homma pelaisi.. (nimim. "5 katana-miekkaa briteistä kotiovelle maksoi pari kymppiä")
t.Q

thepanu

• Jäsen
« Vastaus #17 : 10.05.2005 klo 14:42:42 »
Esim. eBay'sta löytyy aika paljon halvemmalla noita pusseja ja lankkuja ellei Veli Britti ole valmis tekemään tosi hyvää diiliä postikulujen suhteen. Eihän ne ole DHL:n asiakkaita? Silloin homma pelaisi.. (nimim. "5 katana-miekkaa briteistä kotiovelle maksoi pari kymppiä")

Joo, niin löytyykin. Mutta itse olen enemmän noitten laatikoiden perään ja ne on niitä jotka niitä toimituskuluja nostaa. Joten niitä ei oikein kannata lähteä jenkkilästä tilaamaan. Sama pahvien kanssa. Jos pelkkiä pusseja haluaa niin kyllä varmaan kannattaa jenkkilästä tilata. Pahvitkin painavat jo sen verran, että yhdellekkin sadan nipulle kertyy helposti toistakymppiä toimituskuluja.

Ei ole DHL:n asiakas, itse asiassa hänellä on sopimus Interlinkin kanssa, mutta se on ainakin niin törkeän kallis, että sitä en suostu käyttämään.

Yritin tuolta DHL:n sivuilta etsiä hintatietoja, mutta kotimaisilta sivuilta ei löytynyt mitään ja brittisivustonkin laskurilla sai ainoastaan express-kuljetusten hinnat.

Tällä hetkellä ainakin näyttää siltä että, otan kuljetuksen UPS:ltä.
huuto.net kohteeni

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Vastaus #18 : 10.05.2005 klo 14:46:56 »
Laatikoista vielä; miten kovaa pahvia ne on? Eli ovatko pinottavia kun ovat täynnä lehtiä?
t.Q

thepanu

• Jäsen
« Vastaus #19 : 10.05.2005 klo 14:50:19 »
Ovat pinottavia. Kaksin kertaista, eli kahdella aallolla. Pitää vielä varmistaa ja lastata yksi noista täyteen, että saa testattua kunnolla.
huuto.net kohteeni

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #20 : 10.05.2005 klo 18:04:53 »
Minäkin voisin lähteä kimppatilaukseen. Täytyy vielä tutkailla tarvetta huomenna kotona, mutta uskoisin että ainakin yhden viiden setin tarttisin.

TeroH

• Latteuksien latelija
  • Jäsen
« Vastaus #21 : 10.05.2005 klo 20:52:31 »
Tämäpä sattui hyvin, oon viime aikoina miettinytkin laatikoitten hankkimista. Yksi viiden laatikon satsi olisi luultavasti aika sopiva miulle.
Tässä tekstissä ei ole mitään henkilökohtaista.

thepanu

• Jäsen
« Vastaus #22 : 10.05.2005 klo 20:58:25 »
Hyvä että kiinnostusta löytyy.

Niin, ja ei tartte ottaa mitään viidellä jaollisia settejä vaan ihan epämääräisetkin määrät käy. Tietysti, enempi parempi :)

Rahtikuviot yritän saada selväksi vielä tämän viikon aikana.
huuto.net kohteeni

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #23 : 11.05.2005 klo 14:12:22 »
Ilmeisesti kyse on näistä laatikoista:

http://www.jrcomicsandcollectables.co.uk/productdetail.php?id=93

Sivuilla sanotaan ettei rahtaa muualle kuin Britanniaan, mutta olit thepanu saanut kaiketi sen asian sovittua toisin.

Suomalaiset lehdet taitavat olla pikkaisen leveämpiä kuin amerikkalaiset. Pitänee vielä mitata muutamia että vois olla varma niiden mahtuvuudesta lootaan.

thepanu

• Jäsen
« Vastaus #24 : 11.05.2005 klo 14:42:12 »
Joo, olen tilannut jo muutaman laatikon ja sopinut tekeväni lähitulevaisuudessa isomman tilauksen.

Olen yrittänyt tässä löytää edullisinta rahtivaihtoehtoa joten kysynkin teiltä, että mikä on ehdoton maksimi minkä olette valmiita maksamaan yhdestä laatikosta.

Voin koittaa kotimaisen lehden mahtumista tänään kunhan pääsen kotiin asti.
huuto.net kohteeni

thepanu

• Jäsen
« Vastaus #25 : 11.05.2005 klo 20:00:40 »
Muutamia kuvia laatikoista. Valitan kuvien heikkoa laatua, mutta ne ovat puhelimella otettuja, kun ei tähän hätään ole kunnon kameraa saatavilla.

Laatikko tyhjänä:

Kaksi laatikkoa täynnä, pinoamistesti:

Eipäs mulla sitten ollutkaan mitään muita kotimaisia kuin noita moderneja ja ne ainakin mahtuvat ihan ilman ongelmia.

Ja nuo jr:n jenkkilehdille tarkoitetut pussit ovat sen verran pieniä, että uusimman DC spessun kanssa on vähän niin ja näin, että viittiikö sitä pussiin jättää, hieman aaltoilee siellä.
huuto.net kohteeni

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #26 : 28.05.2005 klo 12:44:11 »
Vieläkö oot laatikkoja tilaamassa?

thepanu

• Jäsen
« Vastaus #27 : 30.05.2005 klo 09:27:31 »
Olen. Mutta tuli muita odottamattomia kulueriä tälle kuulle, joten siirtyy hieman.

Laskin noita hintoja tuossa ja tulin siihen tulokseen, että jos kokonaistilaus on yli 10 laatikkoa niin yhden laatikon hinta laskee alle 10€:n ja 17 laatikolla päästään alle yhdeksään euroon. Tämän jälkeen lasku hidastuu ja 8 euron alittamiseksi pitääkin tilata jo yli 40 laatikkoa.
huuto.net kohteeni

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #28 : 30.05.2005 klo 11:25:24 »
Laskin noita hintoja tuossa ja tulin siihen tulokseen, että jos kokonaistilaus on yli 10 laatikkoa niin yhden laatikon hinta laskee alle 10€:n ja 17 laatikolla päästään alle yhdeksään euroon. Tämän jälkeen lasku hidastuu ja 8 euron alittamiseksi pitääkin tilata jo yli 40 laatikkoa.

Hetki... Luulin että hinta olisi viitisen euroa.

Hintaa pelkillä laatikoilla on noin 22€ / 5 laatikkoa, eli alle vitosen per laatikko.

Ilmeisesti tuossa ei ollut vielä rahtauskuluja mukana, mitä en tajunnut. Jos se hinta onkin kympin tietämissä, jään pois. Ihan niin paljoa en viitsi pelkistä laatikoista maksaa.

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Vastaus #29 : 30.05.2005 klo 11:34:53 »
Hetki... Luulin että hinta olisi viitisen euroa.

Ilmeisesti tuossa ei ollut vielä rahtauskuluja mukana, mitä en tajunnut. Jos se hinta onkin kympin tietämissä, jään pois. Ihan niin paljoa en viitsi pelkistä laatikoista maksaa.

Samoin. Ikean laatikoille tulee sama hinta ja ne ovat sentään hyvän näköisiä, vaikkei olekaan pinottavia.

EDIT: ..mutta niitä pusseja ja pahveja vois harkita jos vielä olette tilaamassa.
t.Q