Author Topic: MAINOS: Katuoja uudistuu!  (Read 35482 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lurker

• Valvoja
Vs: MAINOS: Katuoja uudistuu!
« Reply #60 on: 12.04.2008 klo 09:43:38 »
Lauserakenteet ovat epämuodostuneita spitaalisia ja oikeinkirjoitus on kuin teilipyörällä murskattavalla narkkarilla.

Minustakin Oton pitäisi säilyttää tyylinsä prikulleen sellaisena, kuin se oli vuosituhannen vaihteessa. Mutta täytyy nyt vain tyytyä tähän.

tapani

• Guest
« Reply #61 on: 12.04.2008 klo 09:56:51 »
"Aku Ankaa"?
Ehei, en mä tuota tarkoittanut.

Hähhähhähhää!

Mon of Olay

• Fakta-police
  • Jäsen
« Reply #62 on: 12.04.2008 klo 11:41:05 »
Ehei, en mä tuota tarkoittanut.

Metsarjakuvallisena?

jone nikula

• Guest
« Reply #63 on: 12.04.2008 klo 11:45:45 »
räs metalli

tapani

• Guest
« Reply #64 on: 12.04.2008 klo 12:08:20 »
räs metalli
Tulihan se sieltä. Tehtävä suoritettu. Välimerkkierotiikasta tyydyttyneenä sytytän savukkeen ja laitan stereoista soimaan vähän pogea tai ehkä humpaa.

Jarkko Sikiö

• Valvoja
« Reply #65 on: 07.10.2008 klo 21:27:35 »
Quote from: Katuoja 1.10.2008
Olen todennäköisesti yksi harvoja, joita riepoo näin voimakkaasti mangan erottaminen kaikesta muusta sarjakuvasta sarjakuvakeskustelussa

Minä kuulun niihin harvoihin, energia vain ei riitä koko aiheeseen, hyvä että edes jollain riittää.

Otto Sinisalo

• Jäsen
« Reply #66 on: 12.08.2009 klo 10:01:15 »
Olen nyt vanha!

Tämä kunniaksi olen tehnyt listan sarjakuvista, jotka ovat hyviä. Lue, mitä sinun kannattaa lukea!

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Reply #67 on: 12.08.2009 klo 11:26:21 »
Kun tuota Oton listaa hiukan vilkaisin niin et sinä taidakaan olla ihan tyhmä mies vaikka oletkin yhä tommonen "youngsteri"  :laugh: Makusi on ihan jees ja lähes kaikki (n. 20-25) joko tunnistin ja oilen lukenutkin ja niistäkin ainakin 15 on jopa "hyviä" mitä nyt tuo 1. ja lopetus 30. on kyllä kaikkein hämärimmät... Eli onneksi olkoon ikävuosista kuin niiden myötä kertyneestä hyvästä sarjismaustakin! Hehheh...übermakutuomaritolppis...

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Reply #68 on: 13.08.2009 klo 20:38:30 »
Bläh mikä läjä tylsää, ylikirjoitettua ja huonosti piirrettyä soopaa ynnä soosia. Kissanikaan ei moisista piittaisi. Cocco Bill on paras, tiesi jo Kaustinen NonStopissa.
Tekisit sinäkin nuori mies jotain järkevämpää, sairastaisit vaikka vesirokon koska se kannattaa sairastaa nuorena.

Ei vaan ja onnea: Jos Otto Sinisalo olisi olemassa, häntä ei tarvitsisi keksiä.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Reply #69 on: 14.08.2009 klo 09:59:57 »
Komento takaisin, oli niin paljon Oton listassa mangaa että tuttuja olikin "vain" n. 18 ja niistä tommoset 13 joko "ihan jees" tai "enemmän ko jees" tolppiksen mielestä. Pitäisikö sitä mangaa nyt sitten yrittää joskus lukea  :P

(jahas, alan käyttää itsestäni näköjään kolmatta persoonaa, mahtavaa)

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Reply #70 on: 14.08.2009 klo 10:08:08 »
Komento takaisin, oli niin paljon Oton listassa mangaa että tuttuja olikin "vain" n. 18 ja niistä tommoset 13 joko "ihan jees" tai "enemmän ko jees" tolppiksen mielestä. Pitäisikö sitä mangaa nyt sitten yrittää joskus lukea  :P

Pitäisi. sitäkin.
Kaikkia kannattaa ainakin kokeilla
Nimim.  huumorintajuton hirviö

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Reply #71 on: 14.08.2009 klo 11:38:11 »
Niin, hirviö...siitä Monster-mangasta olen lukenut jotain hyvää joskus jostain muualtakin...

Turun reissulta Cosmic Comic Cafessakin tuli selailtua outoa Eagle-mangaa. Laitoin senkin nimen korvan taakse.

Jotenkin se vaan tuppaa silti unohtumaan tuo manga aina kun kirjastossakin käy. Pitäisi olla jo ylhäällä mitä hakee koska sitä mangaa on niin hitokseen hyllyissä...

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Reply #72 on: 23.08.2009 klo 00:58:32 »
Turun reissulta Cosmic Comic Cafessakin tuli selailtua outoa Eagle-mangaa. Laitoin senkin nimen korvan taakse.
Eaglesta (1st Asian-Americanon president) on ollut noin ziljoona vuotta painokset lopussa. Eli löytyy ainoastaan käytettynä ja pahimmassa tapauksessa kalliilla.

PS Otto-pojalla (gratulis vaan) oli oikein komia favoriitti lista!

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Reply #73 on: 26.08.2009 klo 13:06:42 »
No sitten täytyy turvautua taas...kyllä...kirjastojen kokoelmiin. Hyvä kun muistutit, olin jo taas unohtanut koko Eaglen.

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Reply #74 on: 11.09.2009 klo 12:14:25 »
Arvostelin Sari Mannisen omakustanteen Pimeän polut - prologeja, jonka voi käydä ostamassa Helsingin sarjakuvafestivaalien Pienlehtitaivaasta tänä viikonloppuna.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)