Silloin, tai myöhemmin. Samapa tuo. Tammikuussa 2018 tulet huomaamaan että sinulla on n. 68kpl Kalkkaro-liuskalehteä.
Annetaan Petterille työrauha ja iloitaan siitä kun kustantaa tätä mainioo lehtee.
Tämä tuskin on mikään miljoonabisnes.
Tuskin, Hannu, säkään tykkäisit jos töissä ollessas joku seisoisi kokoajan selkäs takana ja kärttäisi korvaas: Joko joko?? Kylläpä kestää. Vauhtia vauhtia.
Vai tykkäisitkö?? Vastaappa rehellisesti.
Hyvää Joulua sinulle.
Hyvää joulua sinullekin, Exi_Bel, samoin kuin yhtälailla kaikille muillekin Kvaakkilaisille!
Viestiesi perusteella näet minut turhanpuhujana ja häirikkönä, joka vielä haittaa Petterin (Lempo-kustannukseksen) työntekoa. Teen kiusaa paitsi heille, niin myös muille Kvaakilaisille kärttämisilläni. Tämä on siis sinun tulkintasi. Mitähän jos koettaisit vaihtaa näkökulmaa? Autan sinua hieman.
Kun Kalkkaro-liuskalehti alkoi ilmestyä, tein välittömästi lehdestä tilauksen, yhtään irtonumeroa en ole ostanut, vaan tilaus on tuosta jatkunut. Näin vaikka en aiemmin ollut ainoatakaan Kalkkaroa taikka muita Petri Hiltusen tuotoksia lukenut. Olin tuolloin ensisijaisesti innostunut siitä, että joku julkaisee liuskalehtiä, ja vieläpä lännentarinoita!
Tykästyin Kalkkaroon, ja vuonna 2013 kirjoitin Kalkkarosta arvostelun Kvaakiin (
http://www.kvaak.fi/index.php?articleID=1934).
Arvostan kovasti sekä Petri Hiltusta sarjakuvantekijänä että Petteri Ojaa sarjakuvan kustantajana. Ja toivon liuska-Kalkkaron jatkavan vielä pitkään!
Olen siis ylen innostunut Kalkkaro-lehden lukija, ja aina innokkaasti odotan seurtaavaa numeroa, jopa niin innokkaasti, että siitä tällä Kvaakissa utelen. En kuitenkaan usko että kustantaja tästä yöuniaan menettää; tosin Petteri ei juuri ole asiaa kommentoinut.
Ja: Exi_bel, esitit kysymyksen: "Tuskin, Hannu, säkään tykkäisit jos töissä ollessas joku seisoisi kokoajan selkäs takana ja kärttäisi korvaas: Joko joko??" Ja vastaan tähän että en todellakaan tykkää. Kumminkin tämä on täyttä totta työssäni, ei ehkä enää niin paljon kuin ennen. Erotuksena näihin minun uteluihin on se, että kun esimies sanoo että "haluan sen käskirjoituksen huomenna", niin siinä ei ole kahta sanaa. Minähän en suhteessa kalkkaroon ole sellaisessa asemassa, että voisin deadlineja määritellä. Ainoa juttu mitä olen ikinä kysynyt, on se, että milloin on lupa odottaa seuraavaa.
Ja vielä: jos joku olisi minun tekemisistäni niin kiinnostunut, että minulta alvariinsa tivaisi, että "koska taas saan lukea sun juttuja? Toivottavasti mahdollisimman pian! Odotan kärsimättömänä!" niin olisin äärettömän otettu, ja kyllä tuntuisi hyvältä!
No niin, tämän ja paljon muuta voisi sitten ylläpito poistaa, mutta oottakaa nyt sen verran että Exi-belkin ehtiin tän lukea.