0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Jatkoa ei kannata odotella, se on (valitettavasti) julkaistu myös suomeksi. Kauheinta kuraa, mitä Miller on pukannut. On suorastaan rikos mainita siitä samassa ketjussa tämän hienon teoksen yhteydessä. Hyi minua.
Pidän paljon 60-70-luvuilla julkaistuista Batman tarinoista. Batman no 6- 7.1969 julkaisija UK-lehdet. Todella kekseliäs kansi. Kantta ei myöskään pilata turhalla tekstillä. Tarina kertoo sokeitten iskuryhmästä. Vaivaa kaksi asiaa. Kuka kyseisen tarinan piirsi? Miten tarina loppuu? Valitettavasti minulla on tämä ainoa lehti.Uploaded with ImageShack.us
Kuka kyseisen tarinan piirsi? Miten tarina loppuu? Valitettavasti minulla on tämä ainoa lehti.
Pariisin uusi muslimi-Batman, Nightrunner, herättää pahaa verta.http://www.comicsalliance.com/2010/12/28/racists-batman-muslim-paris/
This is the only storytelling genre where it is not only allowed but practically required that all problems have solutions that can be found when people simply follow the better angels of their nature.
Pitääkin katsoa josko lehteen/kokoomaan jossakin törmää ja lukea mistä on kyse. Sarjiksen ideahan on oikeastaan aika mainio.
Karmee Batmobiili tuossa ekassa kannessa.