Author Topic: Mitä teet?  (Read 24959 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
Re:Mitä teet?
« Reply #30 on: 13.11.2003 klo 15:18:17 »
ja kuinka saatte sarjiksianne kaikille sivuille
?

Vastaus on yksinkertainen: Käyttämällä gerbiilitutkaa!

Ha-Hazart

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #31 on: 18.11.2003 klo 13:17:28 »

Eli mitä sarjakuviin liittyvää tällä hetkellä teet?

Mulla on valmiina kymmensivuinen lyhyt sarjistarina. Kuvakäsikirjoitus ja kaikki. Ny pitää vaan ruveta tekemään sitä lopulliseen muotoonsa. Pidän sitä jonkinlaisena harjoitustyönä, sillä en ole koskaan tehnyt yhtä sivua pidempää sarjakuvaa. Saas nähdä.

Potkikaa minua, etten hyydy...

Hazart

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Reply #32 on: 18.11.2003 klo 13:32:21 »
Mulla on valmiina kymmensivuinen lyhyt sarjistarina. Kuvakäsikirjoitus ja kaikki. Ny pitää vaan ruveta tekemään sitä lopulliseen muotoonsa. Pidän sitä jonkinlaisena harjoitustyönä, sillä en ole koskaan tehnyt yhtä sivua pidempää sarjakuvaa. Saas nähdä.

Sinun nerokkaalla kynänjäljelläsi pitäisi nähdä jotakin mahtavaa fantasia tai sci-fi spektaakkelia. Jos tarinan teko ei ole sinun juttusi, niin siinä autan mielelläni. ;)
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #33 on: 18.11.2003 klo 13:48:48 »
Kiitos Wilpuri! Olet loistosälli.

Tänään aloitan lopullisen version kynättämisen A3:lle. Se, osaanko kertoa tarinaa jää sitten muiden arvioitavaksi. Luulisin, että osaan... Toivon... Fantasiaa ja skifiä tämä tarina ei ole, mutta sellaisetkin ovat kirjoitteilla. Toista olen kirjoittanut jo yli 10 sivua tekstiä (ja sulatellut vuosia). Se on sellainen elämäntyö (=Pakko tehdä ennen hautaa). Ja tosta scifitarinasta onkin yksi testikuva http://kotisivu.auriamail.net/~harheikka/Pilot.jpg mun kotisivulla www.hazart.net.

Ha-Hazart
« Last Edit: 18.11.2003 klo 14:02:11 by Hazart »

Esa

• Jäsen
« Reply #34 on: 18.11.2003 klo 16:03:13 »
Vautsi hazart! Tosi hienoi noi näytteet mitä sun sivul oli. Väritys toimii tosi hyvin. Ja tässä potku...POW.. Potkaisen muuten jalkapalloa tutkaa 90 km/h..... :P

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Reply #35 on: 18.11.2003 klo 21:55:18 »
Heetkinen!
Siis oletko sä se Harri, joka on/oli Dust Eater Dogissa ja vähäsen aikaa veti (loistavaa) Harry and his hounddogs -kokoonpanoa?
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #36 on: 18.11.2003 klo 22:24:35 »
Heetkinen!
Siis oletko sä se Harri, joka on/oli Dust Eater Dogissa ja vähäsen aikaa veti (loistavaa) Harry and his hounddogs -kokoonpanoa?

Kröhöm... no pakko kait se on tunnustaa. Minähän se olen. Olemme mahdollisesti siis tavanneet. Mulla on muuten vielä noita Houndari-levyjä tarjolla, jos joku haluaa... Mutta ei kerrota kellekään.

ja sitten kiitos Eppu, olet huippuheppu!

Hazart
« Last Edit: 18.11.2003 klo 22:25:51 by Hazart »

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Reply #37 on: 18.11.2003 klo 22:35:20 »
No olen ollut keikoilla. En dustareiden (sellainen musiikki ei oikein kolahda), mutta H&hhh oli hyvä (sitä olen kuullut sekä Keuruulla siellä puukirkossa-mikälienimeltään ja sitten seuraavana vuonna olittekin jo päälavalla).

Enpä olis ikinä uskonu, että siitä porukastakin joku harrastelee sarjakuvai... :o
Mutta niinhan sitä pitääkin  :)
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #38 on: 21.11.2003 klo 19:22:24 »
Kaivelin arkistojani ja löysin ensimmäisen koskaan tekemäni strippisarjiksen (ja muita huvittavuuksia). Neljä sivua lukion ekalla kamalasti piirrettyä kökköä, mutta kyllä nauratti. Itseasiassa jopa siinä määrin, että päätin lämmittää vanhan jutun uudestaan. Olen tehnyt tänään luonnoksia näistä vanhoista hahmoista ja nyt niistä saa kyllä todella paljon parempia. Ajattelin tehdä stripit sinne Kemin kisaan, jos sinne voi lähettää useampia töitä kerralla. Kait kerroin siitä 10-sivun novellista jo. Joo kerroin. Siitä on vasta puoli sivua kynäilty. Missäs vaiheessa muut olette menossa omissa prokkiksissanne?

Rauhaa ja rakkautta!

- Lisätty myöhemmin: Strippi on lähtenyt todella kivasti käyntiin... Kaksi valmiina ja toistakymmentä ideaa odottaa toteuttamista... Tästä tulee hyvä!
« Last Edit: 23.11.2003 klo 15:04:42 by Hazart »

yrjö alkio

• Jäsen
  • opetus
« Reply #39 on: 22.11.2003 klo 07:35:06 »
joku outo voima siirtelee kättäni aina öisin.
yhden ruudun kokoisia "outoja kuvia" M tason tussilla.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #40 on: 24.11.2003 klo 01:00:13 »
No niin rakkaat sarjakuvailijaystäväiseni. Tässä olis näytille uusinta uutta:

xxxxxxxxxxxxxxxx itse sensuroitu xxxxxxxxxxxxxxxxxx

- Otin linkin pois. Hahahaha! Vain nopeat elävät!
« Last Edit: 25.11.2003 klo 12:22:49 by Hazart »

Holle

• Jäsen
« Reply #41 on: 24.11.2003 klo 08:45:20 »
Valmista tavaraa. Ulkoasu on niin huoliteltu että kyllä tuota voi jo kaupata hyvällä omallatunnolla. Vaikka ideointi ei noissa esimerkeissä mitään järisyttävää ollutkaan , niin mielelläni näkisin tällaista lehdissä muutamien pystyynkuolleiden ulkomaisten strippien sijaan.
Holle
Sarjakuvat ja kuvitus
http://www.verikoirat.com

Kookos

• Jäsen
« Reply #42 on: 24.11.2003 klo 11:12:15 »
Meikäläisen sarjakuvaharrastus keskittyy lähinnä tuonne Ankkamestari -sivujen päivittämiseen. Seuraavaan Don Rosan pitkään ankkaseikkailuun tulee pari suunnittelemaani juttua, kuten MacAnkkojen vaakuna. Eräänlainen unelmien täyttymys kun saa jeesata idoliaan "jatko-osassa" kaikkien aikojen hurjimpaan ankkaseikkailuun, eli Vanhan linnan salaisuuteen.

Sattuman kaupasta myös olen tekemässä Turun yliopistolle yhtä kuvitusprojektia, pilakuvin ryyditettyä tarinaa tietystä suvusta 1300-luvulta nykypäivään. Homman ohessa saisin kuvani näytteille vuosijuhlaan ja ehkä painettuina oheistuotteisiinkin (pefletti olisi makea). Mieletön joulu taitoihini nähden, vaikka mitään korvausta en saakaan.

Niin, ja vaimon kanssa on pykätty kässäriä ankkatarinoihin. Katsotaan saadaanko yhtään kaupaksi.

Kai Saarto

Leo

• Jäsen
« Reply #43 on: 24.11.2003 klo 16:41:49 »
Tällä hetkellä minulla on eräs Aku Ankka -tarina kesken. Olen erillainen kuin Rosa ainakin siinä mielessä että piirrän mielummin kuin käsikirjoitan (vaikka taidan olla parempi jälkimmäisessä) ja käsikirjoitus tuppaa jäämään hätäiseksi luonnospaperiksi. Ennen en tehnyt omia sarjakuvia yhtään, mutta kun keksin muutaman hauskan idean niin rupesin piirtämään.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #44 on: 27.12.2003 klo 23:53:27 »
Hävetti katsoa kuinka usein olen tähänkin aiheeseen jo kirjoittanut. Ja taas puheluukku aukeaa. Voi voi!

Olen tekemässä muuan lehteen A4-kokoista sarjista bändielämän kommervenkeistä. Saas nähdä meneekö läpi. Muutaman päivän päästä lähetän toimitukseen ekan version. Puolet lineartista tehty ja sitten värit. Jännää...

Päivittäkääpäs mitä teet -osio ajan tasalle.

Piis