Author Topic: Mitä teet?  (Read 24921 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.M:salo

• Jäsen
Re:Mitä teet?
« Reply #45 on: 28.12.2003 klo 00:12:49 »
Homman ohessa saisin kuvani näytteille vuosijuhlaan ja ehkä painettuina oheistuotteisiinkin (pefletti olisi makea).

Pefletti, as in, semmone jonka päälle istutaan yleisessä saunassa? No offence, mutta miksi kukaan haluaisi sellaiseen nassuaan.
[ tiedän, vähän offtopic mutta...]

Kookos

• Jäsen
« Reply #46 on: 28.12.2003 klo 10:27:20 »
Homman ohessa saisin kuvani näytteille vuosijuhlaan ja ehkä painettuina oheistuotteisiinkin (pefletti olisi makea).

Pefletti, as in, semmone jonka päälle istutaan yleisessä saunassa? No offence, mutta miksi kukaan haluaisi sellaiseen nassuaan.
[ tiedän, vähän offtopic mutta...]

Tässä terve muistutus siitä, että mun pitää tosissani katsoa mitä kirjoitan. Pehvan aluseen ei siis tulisi naamavärkkiäni vaan joku piirtämäni kuva. :-X

En suostuisi itse kyllä istumaan pefletille, jossa olisi jonkun karjun karvainen pärstäkerroin hymyilemässä. ;)
Kai Saarto

yrjö alkio

• Jäsen
  • opetus
« Reply #47 on: 28.12.2003 klo 11:58:02 »
kuvia julkaistiin Palasokerissa. nyt en tee sarjakuvien kanssa mitään ja olen alkanut kirjoittamaan.

Leo

• Jäsen
« Reply #48 on: 28.12.2003 klo 12:12:52 »
Noh, päivitetään sitten: Mulla on nyt kaksi tarinaa kesken joista toinen on aika pitkä ja yritän nyt tehdä molempiin valmiin kuvakässärin... Osallistuks kukaan mun lisäksi täältä siihen Aku Ankan käsikirjoituskilpailuun?

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #49 on: 28.12.2003 klo 13:45:02 »
Tässä terve muistutus siitä, että mun pitää tosissani katsoa mitä kirjoitan. Pehvan aluseen ei siis tulisi naamavärkkiäni vaan joku piirtämäni kuva. :-X

Minulta tilattiin kerran saunatonttuja pefletteihin. Katso linkki niin näet mitä piirsin...

http://kotisivu.auriamail.net/~harheikka/saunagnomes.jpg
« Last Edit: 28.12.2003 klo 13:45:37 by Hazart »

Kookos

• Jäsen
« Reply #50 on: 28.12.2003 klo 14:58:26 »
Osallistuks kukaan mun lisäksi täältä siihen Aku Ankan käsikirjoituskilpailuun?

Joo, tein talviaiheisen Roope-jutun - kuvakässärin ja kaikki. Sain kuitenkin ihan ansaituisti kuonooni niiltä kolmelta 14-vuotiaalta tytöltä, jotka kilpailun voittivat. Yksi sivu osoittautui aika vaikeaksi pituudeksi. Helpommin multa onnaa esim. 10-sivuinen.
Kai Saarto

[kivi]

• Jäsen
  • Akvaarious.
« Reply #51 on: 28.12.2003 klo 15:19:56 »
Olen tekemässä muuan lehteen A4-kokoista sarjista bändielämän kommervenkeistä. Saas nähdä meneekö läpi. Muutaman päivän päästä lähetän toimitukseen ekan version. Puolet lineartista tehty ja sitten värit. Jännää...

Kuulostaa hyvältä. Kehtaako kysyä, mikä lehti on kyseessä? Tuota tahdon lukea heti kun mahdollisuus on.

Mitäs täällä..? Piirrän edelleen Saippuan 2. sukupolvea, vuodenvaihteesta alkaa pyöriä Suomen Kuvalehdessä. Samalla kuvitan vanhusten ravitsemusopasta, suomennan äärimmäisiä sarjakuvaklassikoita ja teen viimeisiä kuvia Rokkibändin ABC:hen, joka ei siis vieläkään ole ilmestynyt. Ai niin, yhdet levynkannetkin pitää saada kasaan ennen uutta vuotta. Joulu vähän viivytti.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #52 on: 28.12.2003 klo 17:29:33 »
Kuulostaa hyvältä. Kehtaako kysyä, mikä lehti on kyseessä? Tuota tahdon lukea heti kun mahdollisuus on.

Ajattelinkin, että joku kysyy tätä. Kerron sitten, kun selviää saanko homman. En halua vielä paljastaa ;)

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Reply #53 on: 29.12.2003 klo 12:55:51 »
Enpä ole tainnut "päivittää" tietojani.
Tällä hetkellä työn alla on yksi pitkä (n. 40 sivua) tarina nettiin (ainakin aluksi, myöhemmin tulee ehkä lehtenäkin). 15 ekaa sivua on piirretty.
Ja toisena projektina on uusi lehti, joka ilmestyy ensi vuonna neljä kertaa (ensimmäinen numero tulee toivon mukaan ulos helmikuussa). Noin puolet ekasta numerosta on luonnosteltu.
Muuta hommaa ei just nyt ole paitsi yksi ikuisuusprojektiksi myodostunut kolmisivuinen tarina, josta viimeinen sivu on vielä piirtämättä. Mutta eiköhän näilläkin pärjää jo vähän aikaa.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Leo

• Jäsen
« Reply #54 on: 30.12.2003 klo 18:33:19 »
Osallistuks kukaan mun lisäksi täältä siihen Aku Ankan käsikirjoituskilpailuun?
Sain kuitenkin ihan ansaituisti kuonooni niiltä kolmelta 14-vuotiaalta tytöltä, jotka kilpailun voittivat. Yksi sivu osoittautui aika vaikeaksi pituudeksi. Helpommin multa onnaa esim. 10-sivuinen.
Samat sanat. Mäkin oisin mielummin tehnyt 10-sivuisen... Se niiden tyttöjen sarjis oli kyllä tosi hyvä! Mulla oli taasen semmoinen Roope sarjakuva jossa Roope nostaa merenpohjasta laivan. Voisin laittaa sen nettiin jossain vaiheessa...

J.Vehnä

• Jäsen
  • Kvaak!
« Reply #55 on: 31.12.2003 klo 12:42:41 »
Meikäpoika sai juuri valmiiksi eka osan erääseen pienehköön nuortenlehteen tulevasta julkimopilailuspektaakkelista. On oikein koko sivun pläjäys kerran kuussa tammikuusta 2004 lähtien.
Sitten on työn alla pari sivuinen pääsiäissarjis, yksi puolikkaan sivun sarjis, pari huumoristrippiä muutama kuvituskuva ja...
« Last Edit: 31.12.2003 klo 12:52:01 by J.Vehnä »

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #56 on: 31.12.2003 klo 17:23:21 »
erääseen pienehköön nuortenlehteen

Kröhöm... pienehköön... Senkin vaatimaton!

J.Vehnä

• Jäsen
  • Kvaak!
« Reply #57 on: 05.01.2004 klo 13:14:49 »
Meikäpoika sai juuri valmiiksi eka osan erääseen pienehköön nuortenlehteen tulevasta julkimopilailuspektaakkelista. On oikein koko sivun pläjäys kerran kuussa tammikuusta 2004 lähtien.
No niin, nyt se alkoi tuo spektaakkeli. Jos jotakuta kiinnostaa, kantsii lehtihyllyllä selata uutta Suosikkia. Tuossa infoa:http://personal.inet.fi/koti/jarkko.vehniainen/selvity.htm
« Last Edit: 07.01.2004 klo 16:51:21 by J.Vehnä »

Leo

• Jäsen
« Reply #58 on: 05.01.2004 klo 13:17:21 »
Suosikkiko pienehkö? No johan on... Pitää varmaan ostaa lehti tuon sarjiksen takia vaikkei itse lehti kiinnosta ;D

Esa

• Jäsen
« Reply #59 on: 05.01.2004 klo 18:30:05 »
No niin, nyt se alkoi tuo spektaakkeli. Jos jotakuta kiinnostaa, kantsii lehtihyllyllä selata uutta Suosikkia.

Joo diggasin sut sieltä Suosikin taka-osasta. Kisasta tulee varmasti tiukka.Jarkko äänestääkö lukijat siinä tippujan? Sehän tarkoittaa, että sun pitää tehdä sitä sarjaa improvisoiden, ilman valmista kässäriä. Mielenkiintoista!  Mulle alkoi muuten tulla mulle Suosikki joululahjana.