Muilla foorumeilla näkee välillä tällaisiakin aiheita, niin aloitetaas tännekin keskustelu (luulisin, että osio on oikea, jos ei, niin siirtäkää).
Eli mitä sarjakuviin liittyvää tällä hetkellä teet? Piirrät, käsikirjoitat, tekstaat, käännät, julkaiset... Mitä vain.
Jos projektisi on salainen, niin ei tarvitse antaa yksityiskohtia (kuten nimeä), mutta olisi silti kiva tietää.
Mulla on tällä hetkellä työn alla kaksi lyhyttä juttua, siis piirrettävänä. Toisessa ja on ihan kotimainen käsikirjoittaja ja toisessa ulkolainen. Lisäksi on viimeistelyssä albumi (väritystä kaipaa vielä muutama sivu), jonka piirsin alkuvuonna (no, viimeiset sivut tän kuun alussa) ja piakkoin pitäisi alkaa yksi hieman pidempi piirtämisurakka. Ai juu. Myös
www.uskoportaali.net -sivustolle teen kesän ajan yksiruutuista (tilan vuoksi niin pieni) sarjaa (ainakin itse miellän sen sarjakuvaksi, vaikka onkin vain yksi ruutu, mutta kyllä pilakuvakin menee). Nuo kaikki tulee sitten julkaisuun joko lehtiin tai nettiin (ja joissain tapauksissa, kuten albumin kohdalla, molempiin).
Mites teillä? Kiinnostaako tällainen aihe edes? Ai juu, kuinka monella muutes on vakisarja tai -julkaisija? Minä kun huomasin, että olen alkanut hyppiä projektista toiseen aika tavalla (mikä on kyllä ihan kivaa) ja nytkin teen yhteistyötä viiden eri käsikirjoittajan ja kolmen eri (oma)kustantajan kanssa.