Vihaan myös Laihonen & Ludwig vai mikä *ttu se nyt on mikä Länsiväylässä korvasi Radio Oton.
Ei muuten korvannut Radio Ottoa, joka ilmestyy LV:ssä edelleen, mutta vuorottelee Inton kanssa vuoronumeroin samalla paikalla. Jos olet tulkinnut Radio Oton lehdestä pois potkituksi, et ilmeisesti kovin usein Länkkäriä lue? Siinä tapauksessa en yhtään ihmettele, ettet ole päässyt L & L:n sisälle. Se kun vaatii hieman intensiivisempää seuraamista... Sen sijaan Radio Otosta, Intosta ja Me Muut (kaikki kolme ilmestyvät Länsiväylässä) sarjakuvien paremmuudesta tai edes hyvyydestä voisi yhtä lailla olla montaa mieltä, mutta jätettettäköön nyt sanomatta, ettei tule päivän loukkauskiintiö täyteen...

Joku antoi myös ymmärtää, että Hesarissa ilmestyvä Minun Elämäni olisi paska sarjakuva. Olen kyllä aivan päinvastaista mieltä, mutta myönnän kyllä sen, ettei se ole nuorille lukijoille välttämättä kovinkaan helppo pala niellä. Olen myös samaa mieltä toisen kvaakkilaisen kanssa siitä, että toimii paremmin albumina, mutta on kyllä mielestäni silti yksi parhaimmista ja tervetulleimmista sarjakuvista Hesarin sunnuntainumerossa, pitkiin aikoihin. Kerrankin jotain, jolle sekä sydämeni, että hoksottimeni, että hymyhermoni reagoivat ja lämpenevät! Kiitos Timppa! Olet tehnyt monista sunnuntaiaamuistani muistettavan...