Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 4 5 6 ... 10
1
Kvaak kirjan tekijät voivat tästä jatkaa...itse olen vain mesenoimalla kirjan itselleni ostanut ja erittäin tyytyväinen.
Ei tähän ole lisättävää, tyhjensit Darth Mika pajatson takaressua myöden. Näin on tosissaan näreet, uskokaa tai älkää, turha pahoittaa mieltään salaliittoteorialla asiassa.

Jos nyt jälkikäteen aletaan jälkiviisastelemaan, olisi pitänyt laittaa tämän aktivistikonklaavin nimeksi KÄÄK KIRJA. Mutta Kvaakissa homma ideoitiin ja siitä nimi tuli. Tosin, Dropsie mesenaatit voivat Sivukujien esipuheestani tarkistaa mistä tämä salaperäinen K.V.A.A.K. Kirja on OIKEASTI saanut nimensä…  :angel:
2
Eipä julisteta voittajia ennen kuin äänestys on päättynyt!

Mikä on paras perustelu juuri SINUN äänestämäsi teoksen puolesta?

Wanted Lucky Luke sai oman ääneni, koska olen mieltynyt Bonhommen uustulkintaan tutusta lännensankarista.

Kaikki syyt äänestää mitä tahansa teosta ovat yhtä hyviä, joten äänestäkää (toistaiseksi ainakin ketkä vain pystytte), innostukaa ja intoilkaa!

Disclaimer: Olen itse äänestettävien teosten listalla kääntäjänä.
3
Kotimaiset sarjakuvat / Vs: Mämmilä
« Uusin viesti kirjoittanut echramath 06.02.2023 klo 21:09:41 »
Ehdin jo innostua, että Varpu-Viljamissa vielä henki pihisee, mutta strategiaa havainnollistava Viljami taitaakin olla vain muistuma vanhoilta ajoilta, kun mukana vilahtaa myös Ronkais-vainaa.

Eikös Viljamikin sarjassa väitä syntyneensä suuriruhtinaskunnan ajalla eli alkaisi reaaliajassa olemaan Suomen vanhin mies. Jos Mämmilä jatkuisi, olisi se kuin se näin yli nelikymppisenä palatessa maaseudun kotikuntaa ihmeettelemään:  tutut rakennukset ovat suurelta osin tallella (suurin purku- ja modernin rakennusaalto oli ennen lapsuuttani, kuten kai Mämmilässäkin), mutta enimmäkseen oudot hahmot torilla kulkevat. Lukion luokkakin on hajautunut jopa ulkomaita myöten, vaikka taitaapa sinne joku olla jäänytkin.
4
Jotenkin tästä äänestyksestä tulee mieleen Oiva Lothander ja SAK:n ruokapöytä. Olisiko Kvaak Kirjan pitänyt ehkä jäävätä oma ehdokkuutensa oman kanavan äänestyksessä?

Mitä arvioitte, jos sama äänestys olisi vaikka akuankka-lataamon verkkosivuilla, niin olisiko tulos sama? Villi veikkaus että omassa kanavassaan AA:n taskukirja keräisi lähemmäs koko äänipotin ja pyyhkisi muilla ehdokkailla lattiaa. Ei tarvitsisi edes rajoittaa äänioikeutta Akkarin tilaajille.

https://www.youtube.com/watch?v=gLx-xnBEswo
Kvaak kirja ei ole kvaakin omistuksessa. Ihan on yksityiset henkilöt sen väsänneet pystyyn. Nimi on vain Kvaak kirja...voisi olla ihan hyvin vaikka Känkkäränkkä kirja.
Periaatteessa kvaak kirja ei ole edes kustantanut Eternauttia, vaan Zum Teufel. Se Eternautti mesenointi taas ei henkilöidy mitenkään kvaakkiin. Kaikki sarjakuvista kiinnostuvat on voineet sen tilata. Mesenoinnin jälkeen sitten kirjakaupat ovat saaneet omat kappaleensa tästä opuksesta.

Itse katson aina sarjakuvaa ja käännöstä, kun teen Koipeliini valinnan...vain minun mielestäni paras saa minulta äänen. Mulle on ihan sama onko sen kustantanut kvaak tai joku Matti Möttönen. Tänä vuonna tuli ihan hyviä sarjakuvia äänestykseen...sinne vaan äänestämään.
Vaikka itse olenkin salaliittoteorioiden ystävä, niin tässä ei ole mitään salaliittoa kvaakin puolelta tai mistään muualtakaan. Ei ole kotiin päin vetoa, jos ei sitä itse mielikuvituksessa rupea kehittelemään.

Kvaak kirjan tekijät voivat tästä jatkaa...itse olen vain mesenoimalla kirjan itselleni ostanut ja erittäin tyytyväinen.
5
Jotenkin tästä äänestyksestä tulee mieleen Oiva Lothander ja SAK:n ruokapöytä. Olisiko Kvaak Kirjan pitänyt ehkä jäävätä oma ehdokkuutensa oman kanavan äänestyksessä?

Mitä arvioitte, jos sama äänestys olisi vaikka akuankka-lataamon verkkosivuilla, niin olisiko tulos sama? Villi veikkaus että omassa kanavassaan AA:n taskukirja keräisi lähemmäs koko äänipotin ja pyyhkisi muilla ehdokkailla lattiaa. Ei tarvitsisi edes rajoittaa äänioikeutta Akkarin tilaajille.

https://www.youtube.com/watch?v=gLx-xnBEswo
6
Kyllähän tuon 50 viestin rajan voisi ihan hyvin alentaa vaikka 25...meitä kvakkilaisia on moneksi. Jotkut tykkää kirjoitella täällä ihan solkenaan ja jotkut vaan lukee toisten kirjoituksia. Se raja kirjoittaakin voi olla kovin suuri.
Nykyisin, kun kvaakissa ei niin paljon ole aktiivisia, niin kannattaisi ehkä tehdä jotain pientä säätöä ainakin tähän äänestysjuttuun.
7
Sama juttu. Haamuilen taustalla ja luen sarjakuvia, mutta en paljon kirjoittele. En siis voi äänestääkään.
8
Ok, olen itse lähinnä mielenkiinnolla seurannut keskusteluja jo muutaman vuoden ajan, sanottavaa ei ole paljon ollut.
9
Voisiko joku kertoa miten itse äänestäminen tapahtuu.

Vuosi sitten taidettiin törmätä tällaiseen:

Taitaapi olla niin, että tällä hetkellä ei alle 50 viestin jäsenet pysty äänestämään.

Kukaan ei varmaan muistanut koko asiaa, mutta voisi tuo rajan alentaminen onnistua ihan näin lennossa, jos tahtoa löytyy.
10
Tämän sivun ylälaidassa pitäisi olla äänestys josta oma ääni valitaan ”radio buttonilla”.

Siinä näkyy minulla toistaiseksi annetut äänet mutta en pysty tekemään sille mitään. Mikä on radio button?
Sivuja: [1] 2 3 4 5 6 ... 10