1
Sarjakuvaelokuvat, televisiosarjat ja animaatiot / Vs: Wonder Woman
« Uusin viesti kirjoittanut Sampsa Kuukasjärvi tänään kello 16:48:11 »Kiitos tiedoista. Tuohon aikaan 70-luvun lopussa (ja myös 80-luvun alussa) Suomessahan oli vain kaksi kanavaa. Luulisi, että olisin tuolloin lapsena Galacticasta ja Pätkiksestä tietoisena tiennyt myös Wonder Womanin, mikäli se olisi Suomessa tullut.
Darth Mika: Kappas! Kuvasit tarkasti tv-sarjan pilotin (eli tavallaan tv-leffan) The New, Original Wonder Woman (1975) yhden mieleeni jääneen kohtauksen (minulla on WW-sarja dvd:llä). Se oli helppo etsiä myös YouTubesta ja on täällä. Mielenkiintoista tietää, millä kanavalla olet nähnyt pilotin! Se on ehkä saattanut olla videollakin kuten oli 80-luvulla Kapteeni Amerikan pilotti.
Minäpäs muistan jonkun Ihmenaisen tulleen telkkarista vai tuliko se Viihdekanavalta sitten. Se ei minun mielestä kyllä ollut sarja vaan leffa. On todella hämärä muistikuva.
Muistan yhden kohdan siitä. Ihmenainen esitteli jossain näyttämöllä (oliko sirkusteltta tai mikä lie), kuinka pystyy rannesuojilla pysäyttämään luodit. Sitten väkijoukosta tuli tyyppi, jolla olikin konepistooli ja ampui sillä Ihmenaista, mutta Ihmenainen selvisi siitäkin. Muistaaksen tämä konepistooli hepppu oli roistojen palkkaama ja olisiko ollut jopa vanha mummo...hitto tää aikuisiän dementia.
Darth Mika: Kappas! Kuvasit tarkasti tv-sarjan pilotin (eli tavallaan tv-leffan) The New, Original Wonder Woman (1975) yhden mieleeni jääneen kohtauksen (minulla on WW-sarja dvd:llä). Se oli helppo etsiä myös YouTubesta ja on täällä. Mielenkiintoista tietää, millä kanavalla olet nähnyt pilotin! Se on ehkä saattanut olla videollakin kuten oli 80-luvulla Kapteeni Amerikan pilotti.