En löytänyt oma esittelyäni enkä muista sellaista tehneeni. Mutta tässä... (kun muutkin, pitää sanoa, ?)
Justus Sahlberg, synt. helmikuussa 1974 (Vantaalla), nyk. espoolainen, isä, kaksi lasta ja yks vaimo. Koulutus: Lukio jäi kesken, Matinkylän ammattioppilaitoksen graafinen linja eli painopinnanvalmistaja. Olen kuitenkin itseoppineena web-ohjelmistosuunnittelijana tienannut leipäni.
Olen ollut sarjakuvafriikki pienestä asti. Aku meille taisi tulla jo ennen syntymääni isolle siskolleni ja hän sitä lukikin minulle toisinaan. Vuonna 1984 ostin Pahkasian Jorvin sairaalan kahviosta ja siitä alkoi tutustuminen "oikeisiin" sarjakuviin
. Banana Pressistä tuli tilattua aika lailla ja kirjastoista "osasin" lainata paremmin. Divareissa kyllä juoksin jo aikaisemminkin, mutta lähinnä keräilin taskareita ja ostin Marveleita ja Teräsmiehiä ja tenavia. Pahkasiat minulla on kaikki, paitsi ne 10 ekaa. Tapiirejakin olen viimeaikoina ostellut lisää, taitaa suurin osa olla.
Nyt olen uskaltautunut tekemään sarjakuvaa, se on #enokone ja se löytyy kotisivuiltani, josta löytyy enemmänkin informaatiota minusta.
http://www.kolumbus.fi/j.sahlberg/Harrastuksia ja intressejä: Sarjakuvat, tiede, irc, scifi, elokuvat. Liikuntakin nykyisin.
TV-ohjelmat joista pidän (jotka tulevat nyt): CSI, Alias, 24, Stargåte, Noitasiskot, Frasier, Frendit, Kova Laki, ja Tehis kun se vain alkaisi. Prisman tiededokumentit. Tom Green ja Jackass + muut "törkytorstain" ohjelmat. Urheilua minua ei saa katsomaan vaikka sidottaisiin köysillä tuoliin.
Lisäys: Vaihdoin nickini Justukseksi, se oli siis aikaisemmin Stormy. Jo regatessa epäröin laittaa sitä joutavaa nickiä. Kirjoitin aikaisemmin omalla nimelläni joka paikassa, mutta lopetin kun alkoi tulla kaikkea häiriöitä koti- ja muille sivuille. Täällä ei kuitenkaan Jippii-porukka pyöri
. Ircissä olen Asimov ihailemani tieteiskirjailijan mukaan.