Kaikki ihmiset puhuvat omasta puolestaan koska tietävät omista kiinnostuksenkohteistaan eniten. Voimavarat voi hyvin jakaakin niin, ettei kaikkien tarvitse tietää kaikesta tai promota kaikkea. Ensimmäiset puuhaavat tahoillaan Kutia, toiset Tex Willeriä ja kolmannet Alixia.
Tismalleen! Syleillään!
Curtvile, kaikki sanottavani löytyi jo siitä kommentoimastasi viestistäni, luepa se uudelleen. Grezen ymmärsi, sinä et. Mitä voin?
Antti on osoitus porttiteoriani toimivuudesta. Luen mäkin edelleen Asterixia, Barksia ja Muumia, Tex Willeriä ja supersankareita en oo lukenu koskaan kokeilua enempää (kun eivät vaan napanneet
mulle, samasta syystä en heviäkään kuuntele enkä harrasta kansantansseja, mut hei! ihan vapaasti) ja suosittelen kirjaa Masters of American Comics. Paska on aina paskaa, mutta se on eri ihmisille eri asia. Toisen paska on toisen aarre ja toisinpäin. Lähinnä ne "valittajat" joihin viittaan tuntuvat olevan tuollaisia ihme itkijöitä, jotka valittavat sen sijaan että tekisivät ja ihmettelevät sitten, miksi toiset (ne tekevät) saa menestystä, vaikka
edustavat väärää koulukuntaa. Niinkuin Keijo joskus sanoi, kasa siirtyy vain lapioimalla. Alkakaa julkaista omaa lehteä tms., niin ei tartte foorumeilla itkeskellä, kuinka kukaan ei ymmärrä, vaikka teillä on oikea tietoisuus. Ei kukaan muu VOI eikä osaa tehdä sitä puolestanne! Itselleni ei tulis mieleenikään päivitellä, miksei Akkarissa tai Tex Willerissä promota
mun sarjakuvia saati olettaa että se olisi joku lähestulkoon perustuslaillinen oikeus/velvollisuus.
Mä olisin ihan paska Tex Willerin toimittaja kuulkaa. Enkä mä OSAA siilejäkään piirtää. Mä osaan vaan sen mitä
mä osaan ja sillä on mentävä. Yleisöä on sit ehkä vaan mun mutsi, mut kyllä se mulle riittää, kun itse tiedän että oon tehny parhaani. Ja sitäpaitsi jos ei riittäisi, niin mitä sitten? Sitten varmaan pitäisi katsoa peiliin ja miettiä alanvalintaa alusta uudelleen.
Tarkennukseksi vielä propsit sinne minne ne kuuluu: mähän en ole
mitenkään aktiivinen Kuti-hommeleissa, ne on aivan muut ihmiset. Muistaakseni multa on julkaistu siinä yksi sarjakuva ja toisen olen tekstannut. Jos minä olisin Kutin päätoimittaja, se olisi ihan erilainen lehti. En ole Kutin päätoimittaja enkä minkään muunkaan. Voisin olla, mutten ole, koska pidän elämässä muita asioita tärkeämpinä. Mutta ei tulisi mieleenikään mennä Kutin/Akkarin/Tex Willerin päätoimittajille kertomaan, miten heidän tulisi hommansa hoitaa.
Halusin vain tuoda esiin yhden mahdollisen markkinointipläänin, esitellä testatun idean käytettäväksi ja varastettavaksi. Ja sen sijaan räjäytin jonkun holy motherloadin "taidesarjakuva vs. viihdesarjakuva" TAAS! Mä en tajua miten mä teen sen! Joka ikisessä ketjussa johon osallistun! Mä en edes itse
usko siihen erotteluun! I'm starting to see a pattern here. Ja koska voin vaikuttaa vain omaan käytökseeni, ensi kerralla pidän turpani kiinni. Vaikka uskonkin, että keskustelun korkein arvo ei ole päätyä konsensukseen.