Joo-o, olipas mukavat kemut. Erityiskiitos kaikille, jotka eksy perjantaina Bukraan happyhorsebileisiin, oli siistii. Itsellä menikin sit kaikki muu enemmän tai vähemmän ohitse.
Oli ihan kivat iltakemut jou-talolla myös, nimet sai kasvoja ja toisinpäin ja semmosta kivaa perus-sosialisointia. Olin aika soosissa, joten samalla pahoittelut kaikille, joille en pystynyt kommunikoimaan enää välttämättä kovin ihmismäisellä tasolla ja joilta saatoin tyhjentää vahingossa tuopin ja joiden päälle yritin ajaa polkupyörällä. Ja Pekolle, joka taidettiin meikata vesiväreillä jossain kohtaa aamua. Tai emmä oikeestaan siitä oo pahoillani.
Niin ja cosplay-hässäköistä: Itse suhtaudun tuohon sarjisfestareiden välttämättömänä ikävänä lieveilmiönä, vähän niinku krapulaan dokauksen seurauksena. Mut sitäkin voi fiilistellä ja tehdä siitä mahdollisimman mukavaa. Mulla oli ihan hauskaa istua siellä jossain aukiolla auringossa ja tissutella loiventavia juuri heränneen krapulaisessa pöhnässä ja katella kreisejä mangatyttöjä leikkimässä. Vähän kun ois sukeltanut johonkin ihmeelliseen taikamaailmaan jossa kaikilla on kivaa ja mielipuoliset keijukaiset ja vihreäksi maalatut ihmiset leikkivät piirileikkejä. Ja sit siel oli ne kaks symppistä järjestysmiestä, jotka kävi aina välillä komentamassa niitä silleen hellyttävän isovelimaisesti ja puhu tärkeinä radiopuhelimiin, niinku siel ois oikeesti ollu jotain hässäkkää. Kaikki oli niin ylisöpöö ja ihkuu!