Author Topic: Motivaatio hukassa  (Read 26679 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ami

• Jäsen
Vs: Motivaatio hukassa
« Reply #60 on: 08.09.2008 klo 20:06:55 »
Mulla Don Rosan Aku Ankkojen lukeminen on antanut motivaatiota taustojen piirtämiseen. En ole mikään Ankka-fani, mutta yksityiskohtaiset ruudut (ja tarkasti taustoitetut tarinat) tekivät vaikutuksen. Luin Roope Ankan nuoruudesta kertovia seikkailuja, aikamoinen ero standardiakujen tarinoiden laatuun.

SnowMan

• Jäsen
  • Piirrän aina, etenkin koulussa.
« Reply #61 on: 10.09.2008 klo 15:12:04 »
Mulla Don Rosan Aku Ankkojen lukeminen on antanut motivaatiota taustojen piirtämiseen. En ole mikään Ankka-fani, mutta yksityiskohtaiset ruudut (ja tarkasti taustoitetut tarinat) tekivät vaikutuksen. Luin Roope Ankan nuoruudesta kertovia seikkailuja, aikamoinen ero standardiakujen tarinoiden laatuun.

Ne tosiaan on hienompia verrattuna esim Hornin piirroksiin, mutta ei riitä antamaan motivaatiota :/
Tiedän, että tiedät, että tiedän.Tähtisivut - Keskustelua kaikesta!

vauvakolibri

• Limingan Virallinen Ei-tyttö
  • Jäsen
  • Super-kolibri extraordinaire
« Reply #62 on: 24.09.2008 klo 13:38:26 »
Jostain syystä ammattilaisten sutut ja luonnokset on itselle harvinaisen inspiroivia, en ole pitkään aikaan ollut yhtä innostunut piirtelemään kuin suomennetun Hellboyn luonnossivujen tutkailujen jälkeen.
"Ei on uusi Ehkä."
www.putput.info

Ami

• Jäsen
« Reply #63 on: 07.11.2008 klo 20:27:30 »
Jostain syystä ammattilaisten sutut ja luonnokset on itselle harvinaisen inspiroivia,

Ja varhaistyöt, joista näkee tekijän kehityksen.

Mulla blogin pitäminen toimii nykyisin hyvänä piirtämisen motivaattorina ja strippikokoelman teon kirittäjänä.

Emppu

• Guest
Vs: Re: Motivaatio hukassa
« Reply #64 on: 09.12.2008 klo 02:56:30 »
Minun taktiikkani on ollut pelata vain yhtä peliä kerralla. Jos pidät kovalevyllä vain yhtä peliä tai roudaat varastoon kaikki konsolipelit paitsi uusimman, etkä osta uusia pelejä kuin kerran parissa kuukaudessa, niin siihen yhteen peliin kyllä kyllästyy ennemmin tai  myöhemmin oli se sitten kuinka hyvä tahansa, tai sitten sen pelaa läpi ja sen voi roudata varastoon tai poistaa kovalevyltä. (Paitsi jos se on nettirope, niihin tämä ei varmaankaan päde) Joka tapaksessa, jossain vaiheessa sitä sitten miettii että pelaisiko TAAS sitä samaa peliä vai tekisikö jotain muuta, ja tällöin se muu alkaa tuntua kerta kerralta houkuttelevammalta.
Mun isällä oli peliongelma, mun pikkuveljellä on peliongelma, minullakin, jos en taistele sen kanssa ja nyt kun vihdoin ja viimein pääsin tutustumaan Pleikka kolosen ihmeelliseen maailmaan, niin ne pirut ovat keksineet jakaa demoja liiankin helposti. Ne kirotut onnistuivat koijaamaan minua, rär.

Sinänsä olen tyytyväinen, että ettei minulla ole omille projekteille nyt aikaa ja kun työtä pukkaa joka luukusta, niin pakko on tehdäkin, mutta muuten...oon todennut, että komeronatsi olisi erittäin kätevä (sellainen oli, mutta karkas perkele Helsinkiin). Toisten asettamat deadlinet on kyllä sellaisia, mistä voisi kiittää ketä tahansa, ite vaan olen niin lusmu, ettei omat deadlinet tunnu vaivaavan omatuntoa laisinkaan.