Kirjoittaja Aihe: W.I.T.C.H.  (Luettu 108591 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tails

• Pölvästi
  • Uusi jäsen
  • Whee.
Re: Witch MTV3:selle
« Vastaus #75 : 06.08.2005 klo 15:18:37 »
Witch on toisaalta ihan...T-Y-L-S-Ä! :( Pikkusiskoni tilaa sitä ja pistää minut lukemaan.. Tulokseni on vain haukottelua.. Winx ei kyllä ole sen parempi... JA TEHKÄÄ JOTAIN SILLE TYPERÄLLE DUEL MASTERSILLE!!! Haluaisin katsoa Sonic X mutta meillä ei ole sitä kanavaa joten eikö se voisi vaikka tulla maikkarilta tai neloselta? Tai vanhat kunnon Sonic sarjikset vois tulla takaisin suomeen! Pliis! :)
Hahaha. Kyllä, vein haluamasi nimimerkin jo vuonna 2005. *lulz*

Soring

• Vieras
« Vastaus #76 : 07.08.2005 klo 00:41:24 »
jaa no ei sitä tiijä voishan sen laittaa tulemaan telkkarista...   ;D

Olin ulkomailla ja näin yhden jakson Witchiä. Se oli kauheinta mitä olin koskaan nähnyt.. ja KUULLUT!! Ääninäyttelijät oli kauheita jo enkunkielisessä versiossa, joten ootan kauhulla suomenkielistä.... Toivottavasti sitä ei tuu koskaan  :-[

Tokio Mew Mew

• Uusi jäsen
  • Japanin sankari kissatyttö :)
« Vastaus #77 : 07.08.2005 klo 13:20:28 »
En tiedä haluanko nähdä witchiä  kun katoin noita pätkiä sarjasta niin Cornelia näyttää aivan hirveen näköseltä kun se näyttää tukevalta.Nenätkin näyttävät oudolta ja dubbauskin on myös huonoa ja jos Witch tulee suomeen niin pitää tulla sellaset ääninäyttelijät sitä voi katsoa.Jos tulee samanlaista ääneä kuin mitä Digimon oli alussa(hyi hirveä!!!)niin voisin vaikka heittää telkkarin seinään jos olisin vähän isompi(Minä pikkuinen ja pippurinen...)

Ghaassas

• Vieras
« Vastaus #78 : 07.08.2005 klo 15:36:46 »
Olin ulkomailla ja näin yhden jakson Witchiä. Se oli kauheinta mitä olin koskaan nähnyt.. ja KUULLUT!! Ääninäyttelijät oli kauheita jo enkunkielisessä versiossa, joten ootan kauhulla suomenkielistä.... Toivottavasti sitä ei tuu koskaan  :-[

Agapio Racing Team sopisi sarjan suomenkieliseksi dubaajaksi.

wildy

• Uusi jäsen
« Vastaus #79 : 09.08.2005 klo 00:10:36 »
Jos ne nyt Witchiä ikinä saa tungetuksi Suomen televisioon (salkkariuusintojen, realitysarjojen ja telkkarikännykkäpelien väliin..) , niin toivottavasti Neloselle. Ja viikonloppuna tai keskiviikkoaamuisin. Voihan olla etten sarjaa koskaan näkisi kun pitää koittaa kestää kouluakin ja vielä käydäkkin siellä (tosiaan xD).  Maikkari nimittäin tunkee kiinnostavimmat ohjelmansa surkeisiin esitysaikoihin. :S 

Mutta eikös Nelosen Jackie Chan-piirretty ole nimenomaan enkunkielinen ja suomeksi tekstitetty..?

Ghaassas

• Vieras
« Vastaus #80 : 09.08.2005 klo 00:13:31 »

Mutta eikös Nelosen Jackie Chan-piirretty ole nimenomaan enkunkielinen ja suomeksi tekstitetty..?

Kyllä kai. Entä sitten?

(Vähän itseänikin mietityttää miksi tähän ketjuun edes postailen)
Herramunjee tätä "keskustelua"...

Tänne manga ja anime-osioon kyllä pesiytyy kieltämättä keskustelun aateli.

xD

Sairasta.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2005 klo 00:24:48 kirjoittanut Ghaassas »

Elisa Elovaara

• Vieras
« Vastaus #81 : 09.08.2005 klo 19:20:21 »
Kyllä  W.i.t.c.h voisi tulla MTV3:selta. ;D Itse luen W.i.t.c.h-lehtiä ja myös pikku-serrkunikin lukee niitä. Lempi hahmoni on Irma.

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #82 : 11.08.2005 klo 11:04:31 »
Minua alkaa ärsyttää myös tämä "Winx on kopio W.i.t.c.h.:stä" juttu. Niillä voi olla jotakin samaa mutta samalla jotakin eroavaisuuksiakin. Ei vara venettä kaada.

W.i.t.c.h. on hyvä sarjakuvana, mutta olen nähnyt näytteen kyseisestä ohjelmasta kun matkustelen missä milloinkin. Äänet olivat yököttävät, ja toivoisin että niitä dubataan jos ohjelmaa kerran alettaan näyttämään telkussa.

Winx club on sen sijaan hyvin ja kauniisti tehty, eikä äänenäyttelijöissä ole vikaa. Olen Winx ja W.i.t.c.h. fani, voittekin varmaan jo sen arvata.
"Makuasioista EI voi kiistellä" Sanon minä

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
« Vastaus #83 : 11.08.2005 klo 13:16:10 »
"Makuasioista EI voi kiistellä" Sanon minä

Voisin melkeinpä vaittää, että tästä ketjusta yksin ilmenee, että makuasioista VOI kiistellä, mutta se on taas eri asia, onko se jarkevää..

Huoh, ja meinin jo lupaamaan itselleni, etten postaisi tähän ketjuun, koska tämäntasoisen "keskustelun" arvostelu ei hyodytä ketää.. viisaammat ovat osaneetkin pysyä ketjusta erossa, mutta ne joilla on tarve pätemiseen, tulevat arvostelemaan lapsien (voisin melkein väittää, että nämä "witch o niiq ihqraxupoxu!!!1111111 hymiö potenssiin ykskytäyks" ovat keskimäärin alle.. 15-vuotiaita) mielipiteitä lempisarjoistaan. Luuleeko joku oikesti, että winx tai witch -fani oikeasti kykenisi ilmaisemaan itseään verbaalisesti yhtään sen paremmin kuin muutkaan normaalit 3-vuotiaat.

Keskustelutaitoja kehitetää keskustelemalla ja joskushan on pakko aloittaa sieltä alusta, jos ei aiempaa kokemusta ole.
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

VNaomi

• Vieras
« Vastaus #84 : 11.08.2005 klo 13:30:35 »
Lainaus
Luuleeko joku oikesti, että winx tai witch -fani oikeasti kykenisi ilmaisemaan itseään verbaalisesti yhtään sen paremmin kuin muutkaan normaalit 3-vuotiaat.

Kyllä niitä älykkäämpiä ja vanhempia fanejakin löytyy, mutta porukassa tuppaa aina tyhmyys tiivistymään.

Mielestäni olisi kaikille parempi, jos tämä sarja ei tulisi Suomeen ollenkaan. Olen auttamattomasti koukussa W.I.T.C.H.-sarjakuvaan, mutta piirretty vaikuttaa todella kamalalta. Kyllä me ilman sitä pärjätään.

pinja

• Uusi jäsen
« Vastaus #85 : 17.08.2005 klo 20:25:21 »
Nii-i! sitä ilman ei voi elää!!!!
Witch on ihan paras!!!!!!!
kannattaa muuten laittaa google hakuu jetix/witch, siel on kaikkee kivaa siit tulevast ohjelmast!(mikä valitettavasti näkyy nyt vaa sil jetix kanaval...)
toivotaan, et se tulis maikkarille:)

-

• Vieras
« Vastaus #86 : 27.08.2005 klo 10:58:25 »
Onko Witch mangaa tai animea?
Minusta se on Disneytä....  ???

nekoyoukai

• Vieras
« Vastaus #87 : 28.08.2005 klo 18:38:30 »
aplodit tuolle nimettömälle vieraalle ^^
W.I.T.C.H. EI ole japanilaista, eli sen ei kuuluisi olla otsikon "anime ja manga" alla laisinkaan *heittää shurikenin kohti keskustelun aloittajaa*
en ole varma, onko se Disneynkään, mutta japanilaista se ei varsinkaan ole.
 kiitos

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #88 : 28.08.2005 klo 21:50:24 »
aplodit tuolle nimettömälle vieraalle ^^
Aplodit sinullekin.

Lainaus
W.I.T.C.H. EI ole japanilaista, eli sen ei kuuluisi olla otsikon "anime ja manga" alla laisinkaan *heittää shurikenin kohti keskustelun aloittajaa*
en ole varma, onko se Disneynkään, mutta japanilaista se ei varsinkaan ole.
 kiitos
WITCH on juuri oikeassa paikassa täällä ja tietäisit sen itsekin, jos olisit lukenut tämän osion esittelytekstin, joka menee näin:
Keskustelua mangasta, animesta, aasialaisista sarjakuvista ja kulttuureista sekä muista mangatyylillä piirretyistä sarjoista
Tämän osion alle kuuluu siis yleensä aasialainen sarjakuva mangoineen ja animeineen sekä länsimainen mangatyylillä tehty sarjakuva.
kiitos.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Pelimies

• Jäsen
« Vastaus #89 : 29.08.2005 klo 20:29:21 »
Witch on ihan syvältä!!! xD

Toivottavasti sitä ei ala tulla telkkarista.. xD

Ylläpito: Otin pois turhia merkkejä. -Veli
« Viimeksi muokattu: 29.08.2005 klo 20:34:54 kirjoittanut Veli Loponen »