Zakura, koska sinä et tykkää sarjasta, se ei tarkoita etteivät muut tykkää. Myönnän että itse en tykännyt sarjasta, ja koska olen 21 vuotias mieshenkilö, niin ei mun varmaan tarvikkaan.
Kymmenen vuotta nuorempi siskoni sen sijaan on sarjasta aivan hulluna. Ja musta on hienoa että jaksaa lukea sarjiksia, ehkä se lukee neljän vuoden päästä Corto Maltesea?
Minusta on aika järkyttävä lähtökohta että "helvetti, jos mä en tästä tykkää enkä halua katsoa nii ei saa katsoa muutkaan!" Noin käyttäytyy viisi vuotias lapsi. Telkkarissa on neljä valtakunnallista kanavaa plus epämääräinen kasa digikanavia. Lisäksi WITCH todennäköisesti tulee törkeän aikaisin aamulla (ennen keskipäivää). Ja kestää noin 20 minsaa jos oikein arvaan. Kyllä sä sen ajan voit muutakin tehdä.
Suomi on demokratia ja täällä suvaitaan toisia mielipiteitä. [tässä kohtaa suuri kertomus sanavapaudesta ja esi-isistä]
Voit katsoa Irania esimerkkinä toisesta lähestymistavasta.
Mä en katso telkkarista muuta kun Simpsonit, Conanin ja Teräsmiehen. Ja nekin noin kerran kuussa. Mun puolesta telkkariohjelmat sais tästä maasta lakkauttaa kokonaan. Mutta ku muut tykkää ni kattokoon.
Ja tämä EI ole vitsi, huumoria tai muuta vastaavaa. Ihmisillä saisi olla suvaitsevuutta. Jos WITCH, Inuyasha-suomennos tai (henkilökohtainen inhokkini) Tilt.tv ei aijo teurastaa sinua tai sukulaisiasi tai viedä elantoa, ja muut ilmeisesti tykkää, ni kattokoon. Ei se oo sulta pois. Ja kenties WITCHin ansiosta me viel jonai päivänä saadaan jotai uutta josta oikeesti tykätää. Ei sitä koskaa tiedä.