Kirjoittaja Aihe: W.I.T.C.H.  (Luettu 117342 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ichou

• Uusi jäsen
Re: Witch MTV3:selle
« Vastaus #90 : 30.08.2005 klo 15:37:59 »
W.i.t.c.h ei ole manga tai animesarja, muistaakseni se on pseusoa. Pienten noitien seikkailuja varhaisnuorille, mikä ettei, vaikka en enää ole itse kovin nuori. Wanha ihminen jo...XD
Täällä Suomenmaassa rahastetaan oheistuotteilla minkä ehditään, eli suositeltavaa olisi että se myös televisiosta tulisi. Tällä hetkellä se näkyy kaapelikanavien kautta.
Suosin kyllä muita sarjajo, mutta tehkää mitä vain että saamme Winx-klubin pois. Niiltä tyttöparoilta ovat jäsenet pois sijoiltaan. Ja kuka sanoi että nämä tällaiset sarjat ovat pelkästään tytöille? Pikkuveljeni katsoo mielellään tyttöjen sarjoja.
Se pieni ääni päässäsi sanoi ettei niin kannattaisi tehdä.
Ecchi.

Flare

• Vieras
« Vastaus #91 : 06.09.2005 klo 17:54:26 »
Tietenkin  :D. Minulla on kaikki witch lehdet, ja rakastan sitä! Näin jo Jetix.se:ssä mainoksen miltä se näyttää se sarja, aika kiva mutta äänet ovat kamalan muistuttavia. Pakko saada se sarja maikkarille x3

Shiki

• Vieras
« Vastaus #92 : 22.09.2005 klo 21:41:46 »
 :) Hei kuulkas ihmiset! W.i.t.c.h. olisi ihan kiva sarja mutta siinä on yksi ongelma.
Katsoin jonkun mini pätkän sitä sarjaa ja se on HIRVEÄÄ! No mutta sarjiksena se on hyvä. Ja winx... AMPUKAA SE RÄVÄKÄSTI!!!

Kiitos!

Zaduq

• Uusi jäsen
« Vastaus #93 : 06.10.2005 klo 19:29:11 »
Ja winx... AMPUKAA SE RÄVÄKÄSTI!!!
Kiitos!
Mä oon totaalisesti samaa mieltä! WinX SUCKS!!! Ja Flare Mä oon ihan samanlainen tyyppi. Mutta voi! mulla ei oo Jouluextraa! :'(
Grr... Miten joku voi keksiä noin Surkean saijan kuin WINX???? nimikin jo sanoo että se on surkea! * hyökkää viikatteen kanssa kohti Winxin ideoijaa* >:(

Teddy-Bear

• Uusi jäsen
Witch piirretty Neloselle!
« Vastaus #94 : 16.10.2005 klo 20:10:12 »
Witch netti sivuilla julkistettiin uutinen joka menee tälleen:

"W.I.T.C.H.-PIIRROSSARJA NELOSKANAVALLE 2006!

Hartaasti odotettu W.I.T.C.H.-piirrossarja näkyy nyt Suomessa Jetix-kanavalla joka arkipäivä kello 18.00. Lisäksi toimituksen ja lukijoiden ahkera lobbaus on tuottanut tulosta: Nelonen on ostanut W.I.T.C.H.-sarjan oikeudet! Sarja alkaa näillä näkymin Nelosella vuoden 2006 syksyllä. Kärsivällisyyttä siis vaaditaan, mutta hyvää ei koskaan odota liian kauan... "

JIPPII ;D

VNaomi

• Jäsen
  • Aarresaari
Re: Witch piirretty Neloselle!
« Vastaus #95 : 16.10.2005 klo 20:36:53 »
Jetix on käsittääkseni jonkinlainen kaapelikanava. Tai sellaisen käsityksen olen saanut. Ennen tätä W.I.T.C.H.-touhotusta en ollut mokomasta kuullutkaan.

En nyt sitten tiedä, pitäisikö näiden uutisten takia riemuita vai ei. Mitään ei pitäisi tuomita, ennen kuin on nähnyt hieman, mutta kuulemani mukaan tämä piirretty on todella kamala. Toisaalta, ei sen pitäisi ketään satuttaa vaikka sitä aletaankin näyttää.

yamiyugi

• Jäsen
« Vastaus #96 : 17.10.2005 klo 15:22:47 »
Jos multa kysytään, että pitäiskö witchin tulla kolmoselle, niin vastaukseni on, että EI MISSÄÄN NIMESSÄ!!!  >:( >:( >:(

naka 619

• Jäsen
  • -nopea kana jyvän nappaa ja hidas sen syö-
« Vastaus #97 : 18.10.2005 klo 16:16:21 »
olisishan se mielenkiintoista nähdä, miten witch onnistuu animaationa....
uusimmasta witchistä luin, että  witchin ekoja jaksoja olisi näytetty jetix-kanavalla..... ;D

Uroskana

• Vieras
« Vastaus #98 : 18.10.2005 klo 22:42:43 »
Tämän osion alle kuuluu siis yleensä aasialainen sarjakuva mangoineen ja animeineen sekä länsimainen mangatyylillä tehty sarjakuva.

Loppujen lopuksi se tyyli mitä pidämme "mangatyylinä", on vain pieni osa pintaa. Mutta no siihen kysymykseen. Ei missään nimessä. Mielestäni pitäisi kanavien panostaa aikuisempaan animeen. (Ja vähentää mobiilipelejä sun muuta roskaa (off-topic, tiedän)) Voisivat vaikkapa laittaa tulemaan Neon Genesis Evangelionia kun ei tuo SubTV näy...

PTJ Uusitalo

• Mediaholisti
  • Jäsen
« Vastaus #99 : 18.10.2005 klo 23:51:27 »
Loppujen lopuksi se tyyli mitä pidämme "mangatyylinä", on vain pieni osa pintaa. Mutta no siihen kysymykseen. Ei missään nimessä. Mielestäni pitäisi kanavien panostaa aikuisempaan animeen. (Ja vähentää mobiilipelejä sun muuta roskaa (off-topic, tiedän)) Voisivat vaikkapa laittaa tulemaan Neon Genesis Evangelionia kun ei tuo SubTV näy...

Hmm... Mangatyylin hyödyntäminen hahmojen ulkonäössä ja mangalle tyypillinen tapahtumien kuljetus ovat myös kovasti eri asioita. Viitataanpa tässä nyt taas Kekon tuotoksiin kun se kerran osaa.

En pidä kovin todennäköisenä että mikään kaupallinen kanava ottaisi esitettäväksi sarjan, joka suht vastikään toiselta kaupalliselta kanavalta tuli.

RanmaFani1

• Vieras
Re: Witch Neloselle
« Vastaus #100 : 24.10.2005 klo 18:49:44 »
Kyllä Tässä voit sanoa oman mielipiteen Witchin tulemista Mtv3:selle.

Ylläpito: Muutin otsikon. -Veli
voi kai se tul....mut kyl se sarjakuvanaki käy

anti-W.I.T.C.H

• Vieras
« Vastaus #101 : 30.10.2005 klo 13:22:43 »
Ensinkin haluaisin valaista yhden asian kaikille W.I.T.C.H. EI OLE MANGA/ANIME!
Se on tietääkseni tehty Italiassa.Sitä paitsi älkää rääkätkö minua tuomalla sitä Suomeen*menee makaamaan keskelle tietä ja antaa kuolan valua*

aijuz

• Uusi jäsen
« Vastaus #102 : 31.10.2005 klo 20:18:28 »
kyllä se voisi tulla kolmoselle

EDIT: Poistin hymiöitä. Ja muistakaa että sitä ei täällä päätetä tuleeko WITCH miltään kanavalta. Laittakaa toivomuksenne kanaville.

Minä lähtisin siitä että täällä keskusteltaisiin MIKSI sen pitäisi tulla miltään kanavalta.

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #103 : 31.10.2005 klo 20:56:19 »
Ensinkin haluaisin valaista yhden asian kaikille W.I.T.C.H. EI OLE MANGA/ANIME!
Se on tietääkseni tehty Italiassa.Sitä paitsi älkää rääkätkö minua tuomalla sitä Suomeen*menee makaamaan keskelle tietä ja antaa kuolan valua*

WITCHistä on olemassa myös manga, piirretty Japanissa.

http://koti.phnet.fi/otaku/witch/witch.html

Zaduq

• Uusi jäsen
« Vastaus #104 : 02.11.2005 klo 18:29:53 »
Tässä vielä sen toisen aloitusviestin uutinen:
W.I.T.C.H.-PIIRROSSARJA NELOSKANAVALLE 2006!

WWWWWOOOOOUUUU!!!! ;D
Mä oon onnessain! tykkään w.i.t.c.h.istä ihan sikana ja nyt se tulee jollekkin oikeelle kanavalle! meillä kun ei näy SUB, MTV, Jetix tai mikään muu tollanen. vain yle1, yle2, mtv3 ja nelonen. :-**pussaa nelosen väkeä*  :-*