Kirjoittaja Aihe: W.I.T.C.H.  (Luettu 108609 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

[Sirena]

• Uusi jäsen
  • HeyHoLet'sGo
Re: Witch MTV3:selle
« Vastaus #45 : 04.05.2005 klo 16:17:15 »
Ehkä voisikin. Mulla on itsellä pari tai kolme W.I.T.C.H lehteä ja on ne ihan hyviä, että miksei Suomeen vaikka tulisikin W.I.T.C.H sarjaa :) mutta mikäs kiire sellaisella olisi.

Tecna

• Vieras
Re: ei winx oo KOPIO witchistä!!!!!
« Vastaus #46 : 06.05.2005 klo 10:52:06 »

Winx-klubi ei oo kopio witchistä! Witch ite matkii winxsiä koska tekee tv ohjelman sen takii et winx on ollu nii suosittu!!!!!!

Miten winx muka matkii witchit on noitii ja winxist keijuja!!!!
Mä oon lukenu witchiä ja musta niissä ei oo oikeestaa mitään samaa winxsin kaa.....

Tetchan

• Vieras
« Vastaus #47 : 06.05.2005 klo 20:21:21 »
HYJ HYJ HYJ!!!!! Ei sitten ikinä eikä missään nimessä x3 vaikken kyllä teeveetä pahemin katsele >_>  Mutta on suomessa kyllä ainakin muutama kourallinen witch faneja, mutta itse en kuulu siihen..  En ole ikinä pitänyt noitajengi witchistä, mutten tarkoita ettei kukaan saisi siitä pitää :)  Nöh.. äänestän että ehkä, koska olen vähän niinkuin puolueeton xD En pidä witchistä enkä myöskään atsele teeveetä ^^ Arigato

Tetchan

• Vieras
« Vastaus #48 : 06.05.2005 klo 20:35:18 »
Winx-klubi ei oo kopio witchistä! Witch ite matkii winxsiä koska tekee tv ohjelman sen takii et winx on ollu nii suosittu!!!!!!

Miten winx muka matkii witchit on noitii ja winxist keijuja!!!!
Mä oon lukenu witchiä ja musta niissä ei oo oikeestaa mitään samaa winxsin kaa.....

Krhm.. Winx on minusta ibhottava.. ja niin on witchkin, mutta olen mielummin witchin puolella. Ensimmäisissä Witch lehdissä sanottiin (oliko se joskus 2003), että animaatio pyörähtää ulos joskus 2005.. Mutta he kuule x3 minusta winxissä ja witchissä on melkein samalanen rakenne.. anorektikko typsyt saavat jotain ihmevoimia ja voivat muuttua joiksikin ihme "noidiksi", ja he eivät oikein osaa hallita voimiaan vielä ja sitten ängetään vähän ihmissuhteita väliin.. Ja jos Witch ja winx tyttöjä seuraa tarkasti, niin huomaa, että niissä on paljon samoja piirteitä ^^ siis esim. hiuksissa... se.. oliko se nyt joku Flora siitä winxistä, ja cornelia witchistä, ne ovat kuin kloonit x3 sillä flooralla on vaan joku panta.. niiden luonteetkin on nolemman samatapaset.. >_>  Ja samakaltaisuuksia löytyypi vielä' ihan perkeleesti xD Noh.. tässä oli taas jännittävä mielipiteeni   ;D

Kananjalka

• Jäsen
  • Shhh, hiljaa, kiitos.
« Vastaus #49 : 06.05.2005 klo 20:48:16 »
Witch ite matkii winxsiä koska tekee tv ohjelman sen takii et winx on ollu nii suosittu!!!!!!

Onkohan tämä toiste päin? 
Witchihän ilmestyi aijemmin kun tämä winx klupi? Eikö niin?
"Haluaisin keksiä sellaisen aineen tai koneen, jonka tuhovoima olisi niin hirvittävä, että ihmiseltä menisi ainiaaksi kaikki sotimishalut."

Yona

• Uusi jäsen
  • Tavallisen hidas.
« Vastaus #50 : 07.05.2005 klo 14:15:26 »
En sitä vastusta. mutten kai katsoisikaan.
En ole mikään hirveä telkkarinkatselia ole, joitain tiettyjä ohjelmia katsastan  :D
Itse ostin pari ensimmäistä W.I.T.C.H-lehteä,tosin nyt kun olen pari näitä uusimpiakin ostanut, on juoni todella mennyt ihan...no, tylsäksi.
Ostin niitä, halusin tietää vähän, millaisia ne uusimmat sarjat ovat. Ahem, vanhempana voikin sanoa, ettei se maailma muuttunut ole...tai siis on.  :D
Silloin luettiin Aku Ankkaa, kun ei ollut tiedossa mitään mistään noitajengeistä.
Hm, no en voi väittää Akkaria huonoksi, kyllä sitä lukee ennemmin kuin Hesaria, niin lapsi minä vielä olen  :D
"Osaan kuperkeikan. Melkein."

Arska

• Klabautermann
  • Jäsen
  • Smells like baked Alaska.
« Vastaus #51 : 09.06.2005 klo 13:11:09 »
MUTTA SE EI OO MANGAA KOSKA SE ON ITALIALAINEN EI JAPANILAINEN!!!!!!!!

Eiköhän me kaikki tiedetty tuo asia jo muutenkin ja sen olisi voinut ilmaista vähemmillä huutomerkeillä. ¬_¬

Ja mitä tohon..Winksiin mikä lie tulee, niin käsittääkseni Witch on vanhempi. :D
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right

Pepsi

• Jäsen
  • Kukahan.
« Vastaus #52 : 09.06.2005 klo 14:33:16 »
Tähän nyt on kyllä aika hankala vastata. Olen toki lueskellut witchiä, mutta mikäänlaista ylikiinnostumista ei ole iskenyt. En oikein pidä hyvänä ideana koko witch-sarjaa. No, jos se nyt maikkarille tulee dupattuna, saattaa kuulostaa oudolta. Yleensä duppaukset suomeksi ovat oudohkoja, joskin mielestäni surkeita. Riippuu tietenkin sarjasta. Mutta itse en nyt pidä witchin siirtymistä maikkarillle mitenkään hyvänä asiana, mutta jos ilmestyy niin sitten ilmestyy.
Relax, minä tässä.
(kuva omasta takaa.)

Lurker

• Vieras
« Vastaus #53 : 09.06.2005 klo 14:57:05 »
<snip>Yleensä duppaukset suomeksi ovat oudohkoja, joskin mielestäni surkeita. Riippuu tietenkin sarjasta. <snip>

Karhuherra Paddington, Muumit, Kauhulan koulu, ja mitä niitä on, aivan loistavasti dubattuja. Yleensäkin animaatiot ja lastensarjat ovat laadukasta puhuttua suomen kieltä, tekijöinä usein parhaat suomalaiset näyttelijät.

Ne Nelosen Digimonit sun muut ovat niitä poikkeuksia säännöstä...
« Viimeksi muokattu: 09.06.2005 klo 15:20:03 kirjoittanut Lurker »

*P-chan*

• Jäsen
  • tutkiva ei tieltä eksy.
« Vastaus #54 : 10.06.2005 klo 14:35:30 »
Ja minä TAAS. Kyllä, Winx on aika samanlainen kuin Witch, itseasiassa päähahmot ovat aivan kopioituja. otetaan vaikka Will (witch) ja Blum -miten kirjotetaankaan (Winx). Joo, ei yhtään kopioitua, eipä tietenkään.

chihiro

• Vieras
« Vastaus #55 : 14.06.2005 klo 15:59:17 »
no voin sanoa, että ej kyllä nykyään maikkarin duppaukset ole niin laadukkaita kuin kakkoskanavan lastenohjelmien..maikkarin lastenohjelmat ovat ihan kauhuja verrattuna kakkosen. :-\

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
« Vastaus #56 : 14.06.2005 klo 16:31:33 »
no voin sanoa, että ej kyllä nykyään maikkarin duppaukset ole niin laadukkaita kuin kakkoskanavan lastenohjelmien..maikkarin lastenohjelmat ovat ihan kauhuja verrattuna kakkosen. :-\

Eiköhän se dubbauksen laatu riipu ihan siitä yhtiöstä, joka sen tekee ennemmin kuin televisiokanavasta :)

Maikkari vain sattunut ottamaan ohjelmistoonsa huonosti tupattuja sarjoja.
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

witch-fani

• Vieras
TOTTAKAI
« Vastaus #57 : 15.06.2005 klo 15:31:31 »
 ;Dtottakai olen käynyt jopa katsomassa netissä erimaan kielisiä witch animaatioita ja pelailemassa witch pelejä...  >:( minusta on tosi tyhmää jos mtv3 ei ota witch sarjaa tulemaan... Olen lukenut joka ikisen witch lehden mitkä ovat ilmestyneet suomeen  :)... ja ne on ollu tosi hyviii ... minusta olis tosi hauskaa jos mtv3 ottais witch sarjan tv:seen tai joku muu kanava kuten esim. sudtv,nelonen,kakkonen tai ykköne...  :)

Ylläpidon edit: Rauhotutaan hieman siinä hymiöiden käytössä, jookos.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2005 klo 15:36:18 kirjoittanut Veli Loponen »

Tecna

• Vieras
« Vastaus #58 : 18.06.2005 klo 21:08:38 »
Krhm.. Winx on minusta ibhottava.. ja niin on witchkin, mutta olen mielummin witchin puolella. Ensimmنisissن Witch lehdissن sanottiin (oliko se joskus 2003), ettن animaatio pyِrنhtنن ulos joskus 2005.. Mutta he kuule x3 minusta winxissن ja witchissن on melkein samalanen rakenne.. anorektikko typsyt saavat jotain ihmevoimia ja voivat muuttua joiksikin ihme "noidiksi", ja he eivنt oikein osaa hallita voimiaan vielن ja sitten نngetننn vنhنn ihmissuhteita vنliin.. Ja jos Witch ja winx tyttِjن seuraa tarkasti, niin huomaa, ettن niissن on paljon samoja piirteitن ^^ siis esim. hiuksissa... se.. oliko se nyt joku Flora siitن winxistن, ja cornelia witchistن, ne ovat kuin kloonit x3 sillن flooralla on vaan joku panta.. niiden luonteetkin on nolemman samatapaset.. >_> Ja samakaltaisuuksia lِytyypi vielن' ihan perkeleesti xD Noh.. tنssن oli taas jنnnittنvن mielipiteeni ;D

Floran ja Cornelian luonteetko samaojapiirteitä? No huh huh! Corneliahan on epäystävällinen ja agressiivinen. Flora taas lempeä ja ystävällinen!
Nehän on ihan päin vastaset! Niissä ei oo mitää samaa! paitsi voimat mut ei nekää sillee...! ??? ???

Kantsis eka kattoo pari jaksoo winxsistä ennen kuin tulee kommentoimaan sitä tänne!
Kloonit ne on näöltäkii päinvastasia!  Flora on tumma ja Cornelia vaalee..

Ps. Tecna inhoo Timmyä ihan hirveesti!

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #59 : 25.06.2005 klo 14:16:32 »
Turha siitä on täällä mankua. Laittakaas tuonne MTV3:lle palautetta toiveiden muodossa: http://www.mtv3.fi/ohjelmat2005/ (aivan sivun alareunassa on palaute-linkki)

Timo