Kirjoittaja Aihe: W.I.T.C.H.  (Luettu 108679 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ami

• Jäsen
Vs: W.I.T.C.H.
« Vastaus #150 : 17.10.2009 klo 19:43:25 »
Luen lehden silloin kun käsiini saan - ja yleensä tykkään, vaikka tarinat ovatkin kovin eritasoisia.

Erityisesti mieleeni on jäänyt  tältä kesältä (?) tarina, jossa Cornelia löytää toisten toiveiden mukaan ulkonäköään muuttavan tytön. Tyttö työskentelee mallina ja Corny pääsee myös catwalkille. Tarinan opetus on kuitenkin, että jokainen on kauneimmillaan omana erityislaatisena itsenään eikä malliin työkään ole todellisuudessa niin hienoa kuin kuvitelmissa. Tykkäsiin tuosta asenteesta, eikä yhtään haitannut vaikka se vähän rautalangasta väännettiinkin.

VNaomi

• Jäsen
  • Aarresaari
« Vastaus #151 : 19.02.2010 klo 18:41:39 »
W.I.T.C.H. aloitti tässä kuussa uuden aikakauden, sillä tästä lähtien numerot eivät enää liity juonellisesti toisiinsa, vaan joka numerossa on itsenäinen tarina. Itseäni tämä vähän hirvittää, sillä pitkät juonikaaret ovat olleet hyvin suuri osa kyseisen sarjan viehätystä itselleni. Toisaalta parin viime saagan numerot ovat muutenkin olleet melko itsenäisiä ja niitä yhdistävä juoni on pahimmillaan ollut todella surkeaa räpellystä.

Tämän kuun numeron tarina oli kyllä sellaista huttua, että sen lukeminen oli melkein noloa. Tällaista kevyttä hömppää olisin odottanut lähinnä ekstra-lehdiltä, en itse sarjalta. Toivottavasti tämä ei nyt sitten ole se suunta, johon sarja menee.

Nina Jurvanen

• Maailmantuskailija
  • Jäsen
  • I will find out who killed my bro.
« Vastaus #152 : 19.04.2010 klo 15:58:51 »
Tämän kuun numeron tarina oli kyllä sellaista huttua, että sen lukeminen oli melkein noloa. Tällaista kevyttä hömppää olisin odottanut lähinnä ekstra-lehdiltä, en itse sarjalta. Toivottavasti tämä ei nyt sitten ole se suunta, johon sarja menee.

Jees, kyllä harmittaa. Yhden lehden mittaiset tarinat ovat tietysti yritys saada lehdelle mahdollisimman paljon lisää uusia lukijoita, mutta kyllä heitä nyt aliarvioidaan ja pahasti, voin näin lähes toukokuun kynnyksellä sanoa. Kai sitä silti pitää W.I.T.C.H. joka kuukausi edelleen noutaa Lehtipisteestä, kun kerran on tullut hankittua kaikki numerot alusta saakka. Keräily naisen tiellä pitää ;D
"Hiljaiset askeleet kaikuvat syvissä vesissä / Tunteja laskien kulkee hämärä varjoina / Pisarat pirstovat polkua maailman reunalta / Kuolevan auringon alla kaikki on kaunista" -Kertosäe Moonsorrown biisistä Pimeä, albumilta Verisäkeet

VNaomi

• Jäsen
  • Aarresaari
« Vastaus #153 : 22.04.2010 klo 18:37:03 »
Kai sitä silti pitää W.I.T.C.H. joka kuukausi edelleen noutaa Lehtipisteestä, kun kerran on tullut hankittua kaikki numerot alusta saakka. Keräily naisen tiellä pitää ;D

Sama tilanne täällä. Nyt tässä vaiheessa ei vain voi enää lopettaa. Pakko kyllä myöntää, että maalis- ja huhtikuun numerot olivat ihan luettavia ja mukavia välipaloja. Varsinkin maaliskuun numerossa oli todella mukava tunnelma. Yksittäiset tarinat toivottavasti rohkaisevat käsikirjoittajia käsittelemään hahmoja ja aiheita, joille ei ole ollut pitkien saagojen aikana tilaa. Tämän kuun numero oli todella Will-painoitteinen, joten toivottavasti muutkin tytöt saavat samanlaisia tarinoita.

Jena Baran

• Jäsen
« Vastaus #154 : 24.04.2010 klo 16:15:36 »
Meille on tullut Witch alusta asti, kahdeksan vuotta siis. Olen joka vuosi laskun tullessa kysynyt perheen nuorilta, vieläkö tilausta jatketaan. Tänä vuonna se piste sitten saavutettiin, että tilaus ei enää jatku. Taso on laskenut. Yhtä numeroa vaille jäi pyöreät sata lehteä.

Jonz8

• Jäsen
« Vastaus #155 : 03.07.2010 klo 23:20:29 »
Luen W.i.t.c.h:iä vieläkin vaikka olen jo 20-vuotias.  :-[ Olen aloittanut w.i.t.c.h.:in lukemisen 12-vuotiaana ja pidin siitä todella paljon!  :) Lempi hahmoni ovat Will, Hay Lin ja Elyon. Tilaan W.i.t.c.h. lehteä kestona. Ja katson myös W.i.t.c.h. sarjaa tv:stä. Sekä kerään W.i.t.c.h. tavaroita esim. dvd:tä, kirjoja, tarrakirjoja, kyniä ja nukkeja yms.

Nina Jurvanen

• Maailmantuskailija
  • Jäsen
« Vastaus #156 : 04.07.2010 klo 01:54:20 »
Luen W.i.t.c.h:iä vieläkin vaikka olen jo 20-vuotias.  :-[

Heh, minä täytin tänään 35 vuotta ja aloitin W.I.T.C.H.-lehden lukemisen ja keräämisen heti, kun se alkoi ilmestyä Suomessa 10 vuotta sitten ;D Vaikka joidenkin mielestä lehden piirrostyyli ei hurraita ansaitse, minusta taiteilijat osaavat kyllä asiansa sekä tarinankuljetuksen, piirrosjäljen että värityksen osalta. Hieman harmittaa, että kaupallisuuden vuoksi moninumeroisista "saagoista" siirryttiin yhden lehden mittaisiin tarinoihin, mutta kyllä niitäkin tulee luettua mielellään - niihin tottui ihan mukavasti parin numeron jälkeen.

Tilaan W.i.t.c.h. lehteä kestona.

Kaksi viikkoa sitten ryhdyin viimein miettimään, pitäisiko minunkin laittaa kestotilaushakemus menemään, sillä olin jäädä tykkänään ilman kesäkuun numeroa. En ole aiemmin edes harkinnut W.I.T.C.H:in tilaamista, sillä pelkään postinkantajan repivän lehden ängetessään sitä väkisin postiluukusta sisään. Rusikointia näet tapahtuu toisinaan Tekniikan maailmalle sekä Tähdet ja avaruus -lehdelle >:( Kestotilaamalla ei kuitenkaan tarvitsisi pelätä jäävänsä ilman jonkin kuun numeroa, kuten oli käydä nyt kesäkuussa...
"Hiljaiset askeleet kaikuvat syvissä vesissä / Tunteja laskien kulkee hämärä varjoina / Pisarat pirstovat polkua maailman reunalta / Kuolevan auringon alla kaikki on kaunista" -Kertosäe Moonsorrown biisistä Pimeä, albumilta Verisäkeet

Nanna

• satunnainen silminnäkijä
  • Jäsen
  • Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
« Vastaus #157 : 04.07.2010 klo 20:15:03 »
Satuin äsken kahvilassa piipahtaessani lukaisemaan jotain kiiltäväkantista lehteä, jossa oli lähinnä jotain muotia ja photoshopattuja naisia - naistenlehdiksi näitä kai kutsutaan? Joka tapauksessa lehden sivuilla silmiin pisti uutinen, jossa kerrottiin, että Armani suunnittelee W.I.T.C.H. -sarjaan perustuvan pukumalliston tytöille.

"Äiti, osta mulle Armanin noitapuku."

haplo

• Jäsen
« Vastaus #158 : 04.07.2010 klo 21:13:44 »
Joka tapauksessa lehden sivuilla silmiin pisti uutinen, jossa kerrottiin, että Armani suunnittelee W.I.T.C.H. -sarjaan perustuvan pukumalliston tytöille.

Onkos tämä sitä cosplayta?   :P

Nina Jurvanen

• Maailmantuskailija
  • Jäsen
« Vastaus #159 : 05.07.2010 klo 00:25:20 »
Joka tapauksessa lehden sivuilla silmiin pisti uutinen, jossa kerrottiin, että Armani suunnittelee W.I.T.C.H. -sarjaan perustuvan pukumalliston tytöille.

Siis hääh? Vastahan W.I.T.C.H:ssä oli Armanin suunnittelemat kledjut stailattuna jokaiselle noitajengin jäsenelle. Aikooko tuo vielä toteuttaa pukumalliston ihan oikeasti käytännössä? Mikähän lienee vaatteiden tuleva hintaluokka?

Nyt menee tuotteen kaupallistaminen mielestäni jo ihan liika pitkälle...

Nanna

• satunnainen silminnäkijä
  • Jäsen
  • Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
« Vastaus #160 : 05.07.2010 klo 01:33:42 »
Altistuin kyseiselle lehtijutulle vain pintapuolisesti, joten en osaa kertoa yksityiskohtia. Yritin googlettaa asiasta lisää, mutta haku ei tuottanut tulosta. Saattaahan olla, että kahvilassa pyörinyt lehti oli vähän vanhentunut ja että uutinen itse asiassa viittasi näihin jo nähtyihin kuteisiin... Tosin jotain jutussa sanottiin siitä, että äitien kannattaa varautua tavallista kalliimpiin oheistuotteisiin.

Mielestäni on yleensäkin aika ällöttävää, että lapsille yritetään myydä leffojen, animaatiosarjojen ja sarjakuvien avulla kaikenlaista krääsää. Puhumattakaan sellaisista oheistuotteista, joihin useimmillakaan vanhemmilla ei edes olisi varaa.

VNaomi

• Jäsen
  • Aarresaari
« Vastaus #161 : 08.07.2010 klo 18:07:36 »
Kuvittelenko vain, vai onko W.I.T.C.H.-lehteä nykyään todella vaikea löytää? Asuin vielä keväällä Jyväskylässä ja siellä jouduin etsimään lehteä useiden ruokakauppojen ja R-kioskien hyllyiltä ennen kuin se löytyi. Nyt olen palannut Etelä-Pohjanmaalle eikä lähimmän kirkonkylän R-kioskista tai kolmesta ruokakaupasta lehteä enää saa.

Siirryin siis minäkin tilaajaksi. Lähden syyskuussa vuodeksi Saksaan, joten tilasin lehden vanhempieni kämpille. Lehteä julkaistaan myös Saksassa muistaakseni yhden numeron verran Suomea edellä, joten sen lukeminen onnistuu sielläkin, mutta minun on pakko saada suomalaiset numerot kokoelmaani.

Heinäkuun numero oli muuten omasta mielestäni huonoin ikinä. En voi uskoa, että edes kohderyhmään kuuluvat lukijat pitäisivät tätä "Iik, iik, mitä laitan päälle?!" -juttua hauskana. Masentaa oikein ajatella, miten sarjassa on välillä ollut eeppisiä taisteluita, maagisia maailmoja ja hienoa hahmokehitystä. Nyt sitten vedetään draamaa siitä, miten tytöt eivät osaa valita vaatteita ekana koulupäivänä.

Nina Jurvanen

• Maailmantuskailija
  • Jäsen
« Vastaus #162 : 08.07.2010 klo 18:33:15 »
Kuvittelenko vain, vai onko W.I.T.C.H.-lehteä nykyään todella vaikea löytää?

Et kuvittele, puhut totta. Mie sentään asustan Kehä III:n sisäpuolella, mutta silti oli jäädä kesäkuun numero saamatta. Tänään vilkuilin Kampin vanhan metroaseman R-kioskin hyllyiltä jos heinäkuun numero olisi jo lehtihyllyssä, mutta siellä mitään W.I.T.C.H:iä ollut - olen ollut siinä luulossa, ettei heinäkuun numero ole vielä edes ilmestynyt. Perhanan Lehtipiste on lisäksi lakannut lähettämästä sähköpostiini tiedotuksia seuraamieni mangasarjojen & W.I.T.C.H.-lehden ilmestymisistä, tiedä sitten, mikä niillä kusee...?

EDIT: Lehtipisteestä - ne urpot uudistavat täysin toimivaa sivustoaan ja nyt ei sitten tipu meili-ilmoja enää. Stna.
« Viimeksi muokattu: 08.07.2010 klo 18:39:33 kirjoittanut Nina Jurvanen »

sila

• Vieras
« Vastaus #163 : 09.07.2010 klo 12:10:15 »
Armani suunnittelee W.I.T.C.H. -sarjaan perustuvan pukumalliston tytöille.
"Äiti, osta mulle Armanin noitapuku."

Kyllähän noita kaikenlaisia asuja tehdään aikuisillekin.

Ajattelin löysätä ponnaria Helsingin sarjakuvafestareilla, vaikka ikää onkin yli 35.

Hommaan ebaysta Final Fantasyn Squallin asun (ilman miekkaa) ja päästän persuksille asti olevat punertavat hiukset auki.Pitää nääs eläytyä festarin tunnelmaan.

Saa nähdä onnistuuko tämä, mutta ei pidä ajatella, että on liian vanha johonkin.

Made in HongKong..Hintaa näkyy olevan n. 70-120 $.Postarit vielä päälle.

Nina Jurvanen

• Maailmantuskailija
  • Jäsen
« Vastaus #164 : 09.07.2010 klo 12:38:31 »
Saa nähdä onnistuuko tämä, mutta ei pidä ajatella, että on liian vanha johonkin.

Jees, koskaan ei ole liian vanha pukeutumaan muullakin tavoin kuin mummomaisesti. Itse rakastan gootti- ja hippikledjuja - saas nähdä uskaltaisinko joskus harrastaa cosplayta sarjisfestareilla... Silloin pitäis kyl ommella ite jokin Oh My Goddessin Urdin sexyista mekoista ;D