Ei piru...5 sivua txtiä siitä kun viimeksi tässä osiossa kävin. EI PYSTY kaikkia lukemaan (etenkään tämän nettikaffilan infernaalisessa melussa) vaikka kiinnostaisikin.
Itse tuon tänne seuraavan seikan esiin: olen juuri tehnyt kaupat yhdestä kovakantisesta opuksesta Kvaak:in kautta ja noh, tiettyhän siitä sai paremmat tienestit kuin jos olisi ollut pehmytkantinen

Silti, mitä enemmän täällä näitä stooreja luen, sitä enemmän olen sitä mieltä että JOSSAIN VAIHEESSA tämä "hei, laitetaan kaikki sarjikset koviin kansiin!"-buumi tukehtuu omaan mahdottomuuteensa. Viimeistään siinä vaiheessa kun Suomessa ei ollakaan enää niin rikkaita kuin nyt.
Heitänpä tämänkin esimerkin tähän (tajutkaa pointti tai olkaa tajuamatta pelkästä ostotapahtuman kertomisesta, osaa kummemmin selostaa): Ostin joku tovi sitten divarista Brubakerin ja Larkin mainiota tarinajatkumoa DD:ssä pehmytkantisena kokoomana (eli käytetty opus, ihan uudenveroisessa kunnossa). Maksoi 11 ecua (norm. hinta uutena taitaa olla siinä 20n ecun kieppeillä) ja oli mielestäni aika passeli hinta ja aloin harkita ns. second handina muidenkin DD-kokoomien ostamista jostain jos saisin tuohon hintaan.
Pointti ehkä tämä: Kovakantisena olisi saattanut jäädä divarin hyllyyn ainakin minun osaltani koska otaksun että hinta olisi ollut tuhdimpi. En voi sanoa MUIDEN sarjisharrastajien ostopolitiikasta tämän suhteen mitään (meitä on varmasti moneen junaan, niin tulojen kuin elämäntilanteidenkin osalta) mutta otaksun etten ole ainoa jolle se hinta (vaikka "vain" pari hassua euroa olisikin) kuitenkin merkitsee jotain vaikka sisältö olisi kuinka kiintoisa...
Noh, onneksi on ne hyvinvarustellut pk-seudun kirjaston olemassa. (vielä)