Kirjoittaja Aihe: The Spirit  (Luettu 51554 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
Re: Will Eisnerin Spiritista elokuva
« Vastaus #15 : 27.07.2006 klo 11:09:50 »
Ash-Bruce olis muuten aivan ykkös-Spirit!

Kyllä se oli Stallori itse joka tuon Dreddin ohjauksen saneli, CSI-Cannon on myöhemmin todennut että pistelee ennemmin neuloja silmiinsä kuin enää koskaan tuunaa mitään Stollon kanssa.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

egets

• Ruma Ankanpoikanen
  • Jäsen
  • Your Love In Flames, baby !
« Vastaus #16 : 27.07.2006 klo 13:20:01 »
Ei minulla ole mitaan ideaa siita kuka voisi esittaa, tunnustan etten ole niin paljon edes lukenut noita mutta sen verran kun olen niin heti on osunut makuhermoon, tulee sellanen Hitchcokcmainen tyyli mieleen. Ei kylla ainakaan mikaan Sylvester Stallone, siihe Judge Dreddiin se oli sopiva enka edes ole sita elokuvaa nahnyt mutta olemus on aivan samanlainen ja voin kuvitella hanet juuri siihen osaan.

Varmaan joku tuntematon tai enemman piilossa oleva nayttelija jolla on sellaista omaa hiljaista persoonaa joka voisi tuoda jotain "lisaa" mutta ei kuitenkaan olisi poiskaan alkuperaisesta hahmosta. Ajatelkaa muuten mitka paineet on tallasta elokuvaa tehda, ei kylla kadeta ollenkaan, tai no vahan, tosin en ole mikaan elokuvaohjaaja tai sellaseksi pyrkimassakaan mutta haluisin olla siina ryhmassa joka niita asioita paattaa  :D

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #17 : 27.07.2006 klo 13:33:59 »
The Spiritiä saa esittää kuka vaan, kunhan se on Bruce Campbell. Toivottavasti Tarantinolla on sen verran tolkkua että tajuaa suositella tätä Brusea Frank Millerille:

- Barack Obama

Sgt.Granite

• Jäsen
  • Vomit
« Vastaus #18 : 02.08.2006 klo 10:43:20 »
Olisi todellakin hienoa nähdä Bruce Campbell pitkästä aikaa jonkin ison produktion pääosassa.

Jotenkin hiukan epäilyttää tuo Millerin nostaminen ohjaajan pallille. Olen kyllä herran sarjakuvien fani (ollut sitä aina), mutta riittääkö rahkeet ja taito oman elokuvan ohjaamiseen? Vaikka Miller onkin nimetty ohjaajaksi Sin Cityssä (ja sen jatko-osissa) niin eiköhän se Rodriguez ollut pääasiassa puikoissa ja Miller lähinnä valvoi että homma toteutaan hänen visionsa mukaan.

Voihan toki olla että kokemusta ja taitoa onkin karttunut sen verran että homma hoituu hienosti. Ja sanoihan se eräskin ohjaajaksi siirtynyt näyttelijä että elokuvan ohjaaminen on maailman helpointa hommaa.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #19 : 21.11.2006 klo 19:54:29 »
Julistetta pukkaa jo nettiin.. tämä The Spirit ei ole se, jonka minä tunnen.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #20 : 21.11.2006 klo 20:09:58 »

Ei... ei.... minkä teki, Miller.  :-\

Timo

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #21 : 21.11.2006 klo 20:46:18 »

Rich Johnstonin mukaan kyseessä on Frank Millerin kirjoittaman treatmentin kansikuva.

Lainaus
The hottest comics collectable right now? The movie treatment of "The Spirit," being used to sell the upcoming movie directed by Frank Miller to industry people. The treatment is peppered with Eisner art, but it has a cover with the Spirit drawn by Frank Miller. Which has caused copies to be ripped from the sweaty hands of AFM attendees.

Korostus minun.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

MarkZero

• Jäsen
« Vastaus #22 : 21.11.2006 klo 21:34:44 »
Joo, kuvittelisin ettei tuo Millerin "fanart" ole lopullista graffaa tai julistemateriaalia. Luulen että tyyli pysyy uskollisena Eisnerille, mutta olen kuvitellut liikoja ennenkin.

Mutta parhaimmillaan tästä voisi tulla oikein hieno elokuva. Asian osaavien näyttelijöiden, hiotun käsikirjoituksen, ohjauksen, kuvauksen ja musiikin jälkeen voi olla lopputuloksena hieno elokuvatulkinta. Avuton roska on myös mahdollisuus, mutta seuraan projektia mielenkiinnolla.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #23 : 21.11.2006 klo 22:54:14 »
Jos olisin nähnyt kuvan irrallaan, olisin kuvitellut sen olleen köpöä parodiaa, tyyliin: hei-mitä-jos-miller-spirit-noir...-ja-silleen.

Timo

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #24 : 21.11.2006 klo 23:09:53 »
Miller on myöntänyt useampaan otteeseen oman ja muiden velan Eisnerille.

Eisneriahan ei suoraan siirrä selloidille (tai vissiin biteille nykyään) kukaan, mutta Miller on lähinnä niitä jotka elokuvissa jo pyörivät joka materiaalista jotain tajuaa.

Itse elokuvahan sitten toden sanoo.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #25 : 22.11.2006 klo 10:47:23 »
Miller tulee ilmeisesti korostamaan Spiritin kauhuelementtejä. "(...)It will be much scarier than people expect," Miller told Variety.

Curtvile

• Ylläpitäjä
Re: The Spirit
« Vastaus #26 : 11.06.2007 klo 22:47:50 »
Lisää sarjis-sankareita valkokankaalle
11.06.2007   21:28

Samuel L. Jackson on mukana uudessa Frank Millerin sarjiksiin perustuvassa leffassa. The Spirit-pätkässä Jackson on kahjo tiedemies Octopus, joka saa aikaan superolennon syntymisen.

Kopsattu mesta.netistä. Jos tuntuu omituiselta niin vika on siellä.

Todella vika on.
Lisää aiheesta Loeb Spiritistä ja Eisner Spiritistä
EDIT: Yhdistin nämä, joten linkit eivät enää toimi. -joe-

Miller on, oikeasti on, hyvä sarjakuvien tekijä, mutta mesta.net voisi kokeilla googlen käyttöä.

Samuel L Jackson? Eihän sarjakuvissa koksaan näytetty Octopussyn kasvoja ja ulkonäköä, tuon naamioitumisen ja juonten mestarin, mutta ei StalloneDredd kahta, eihän?
Vaikka juuri niinhän se menee...

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #27 : 11.06.2007 klo 22:48:08 »
Örrsh.... niin ja Sin City kolmonen -elokuvakin on jo kehitteillä. Jo Millerin ennakkojuliste Spiritistä saa testosteronitasoni nousemaan... mit ihmeen litkuja pitäs Spirituksen muka juoda herätäkseen?

Katsotaan miten tuo kehittyy:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Spirit_(film)
- Barack Obama

Aukustus

• Jäsen
  • Jos mykkä kiroilee, peseekö äiti sen kädet?
« Vastaus #28 : 17.08.2007 klo 20:04:08 »
Scarlett Johansson on kirjoittanut sopimuksen alle ja näyttelijä nähdään film noir -tyylisessä sarjakuvaelokuvassa. Rooli on kuulemma kohtalokas nainen korkokengissä -tyyppinen. (Mitä sitten ikinä tarkoitaakaan)

Lähde: Iltalehti 16.8
Jos taivaassa ei ole sarjakuvia, en ole menossa

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #29 : 19.08.2007 klo 02:54:10 »
Saa nähdä kumpaa kastia Spiritistä oikein tulee.
Frank ohjaa sitten vielä Chandleriakin Trouble is my business.
Nähtävästi studioilla on luottamusta mieheen Sin cityn ja 300n jälkeen.
Kummastuttaa miksi juuri Miller Spiritin puikkoihin ja Sylvain White Roniniin...
ei siksi että mieluummin näkisi hra Whiten ohjaamassa Spiritia.

Scarlett Johansen ja Samuel l.Jackson vielä menevät mutta erään herra Coltin esittäjä on haaste.
Sillä vaikka Sin cityyn sopikin niin sen ja Trouble is my businessin Marlowea esittävä  Clive Owen ei oikein sovi rooliin.