Palautetta ennen omia teoksia.
Tuukka: Viiva mukavan eläväistä. Hahmoissa luonnetta. Olen varmaan nähnyt tuon skinarin jossain. Pelottava.
AapoK: Aivan tajuttoman hieno tuo alin kuva. Hyvin saat tunteet välitettyä muutamalla viivalla. Olen kateellinen.
MiruyaChan: Kaunis ja unenomainen tunnelma. Polku jää häiritsevästi henkilön taakse pilkkimään. En aluksi edes huomannut sitä. Myös kuun hohka/halo liian terävää ja tietokonemaista muuhun kuvaan suhteutettuna.
AnttiV: Kuuma kissa on. Tekniikka kadedittavasti hallussa. Valot ja varjot kohdallaan. Vasemman käden sormissa jotain outoa, katoavat tai uppoavat jonnekin. Ja oikean käden tatskat liian kirkkaita ja vahvoja, näyttävät siirtokuva-tatuoinneilta. haa löysimpäs jotain kritisoitavaa kun oikein mietin.
Kain1: Lyijykynä on saanut kyllä kyytiä. kauniit sävyt. Sotilas onnistunut hyvin. Ehkä hieman liian puhtoinen. Olisiko ensimmäinen päivä tantereella ilmeestä päätellen? Kunkulla kasvoissa hieman vääristymää. näyttää hieman kummalliselta. Myös outo kaulakoru/rintapanssari ihmetyttää minua.
Ja omat kuvat:
edit:
Oho. Galleriaanhan olikin jo piirretty tutun näköinen dinojahti-kuva... Upea teos JussiDBC. Ja anteeksi tahattomasta kopioinnista.
http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php?action=gallery;sa=view;id=2010