Kirjoittaja Aihe: Kynsintää ja raatelua ErikoisJuhlaPainos  (Luettu 96316 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

• Jäsen
Kynsintää ja raatelua ErikoisJuhlaPainos
« : 16.05.2007 klo 01:52:05 »
Edittiä heti alkuun: Näköjään tästä alkoikin uusi ketju :) Ei se mitään. Go go go!

Koneella piirsin, valkoista (ja sinistä) mustalle. On WoW-pelin hahmo, tuo, josta otin mallia. Harjoittelin samalla tietokonekynän käyttöä :)

« Viimeksi muokattu: 16.05.2007 klo 15:43:42 kirjoittanut Ville »
Mitäsh minä shanoin... Vettähän she vain on...

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
Re: Kynsintää ja raatelua ErikoisJuhlaPainos
« Vastaus #1 : 16.05.2007 klo 11:14:19 »
Kun viimeisin kynsintää-ketju on paisunut jo yli 80-sivuiseksi, ajattelin, että ehkä on taas aika aloittaa puhtaalta pöydältä. Siis tervetuloa ErikoisJuhlaPainoksen pariin. Tämä ketju toimii samaan tapaan kuin aiemmatkin kynsintä-ketjut. Jos haluaa edellisen ketjun töitä vielä kommentoida, niin sekin käy tässä.
Minä voin heittääkin sitten tämän ketjun ekan kommentin:

Ville Iso miinus tulee kuvan tummuudesta. Ainakin mun läppärin näytöllä on vaikea erottaa tuota hahmoa tausta ja tummuus aiheuttaa muutenkin vähän tukkoisuutta. Mutta muuten näyttääkin aika hyvältä. Hahmon iho on onnistunut aika hyvin ja väri tuo esille pinnan muotoja. Vasen olkapää taitaa mennä vähän liikaa vasemmalle...
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #2 : 16.05.2007 klo 11:20:47 »
Ville Iso miinus tulee kuvan tummuudesta. Ainakin mun läppärin näytöllä on vaikea erottaa tuota hahmoa tausta ja tummuus aiheuttaa muutenkin vähän tukkoisuutta. Mutta muuten näyttääkin aika hyvältä. Hahmon iho on onnistunut aika hyvin ja väri tuo esille pinnan muotoja. Vasen olkapää taitaa mennä vähän liikaa vasemmalle...

toinen kommentti:
Tummuus toimii minusta hyvin tyylikeinona. Vaikka ei olekaan samaa tyyliä kuin esim Mike Mignolan työt, on tavassa tuoda vain välttämätön esiin jotain samaa.
Tämä oli kehu.
Ihosta samaa mieltä Velin kanssa.

• Jäsen
« Vastaus #3 : 16.05.2007 klo 15:45:58 »
Kiitos kommentista. Tein sen tahallani tummaksi, siinä ei ole mitään "yksityiskohtia" hahmon lisäksi -- musta boxi vain jatkuu noinkin pitkälle avaruuden tunteen luomiseksi, vähän vaalensin alaosaa. Alunperin ajattelin että jätän hahmon "hahmon" kokomaan pimentoon, niin että vain vaaleat osat (iho, silmät, naama, vähän hiuksia, korvat) näkyisi pimeydestä, mutta se ei mielestäni toiminut niin hyvin. Eli sitten hahmottelin vähän enemmän :)
« Viimeksi muokattu: 16.05.2007 klo 15:48:51 kirjoittanut Ville »

matkamies

• taiteellinen maatalousmies
  • Jäsen
  • Ukon lapset
« Vastaus #4 : 16.05.2007 klo 22:35:29 »
Taas iski toinen maailmansota-buumi päälle. Johtuu Sven Hasselin romaaneista ja korkkarista...

Eli SS-kersantti joka heittä perunanuijjaa...

rama

• Jäsen
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
« Vastaus #5 : 16.05.2007 klo 22:48:07 »
Fiilis-mato: Aivan mahtavia!!!
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

• Jäsen
« Vastaus #6 : 17.05.2007 klo 23:52:58 »
Tällaisen piirsin. Ihan erityyppinen kun aiempi kuva, sarjakuvamainen, yksinkertainen. Inspiraation vaaleanpunaseen nalleen sain yhestä Hazartin työstä ;)

Fiilis-mato: Hahaa :'D Oikein hauska kuva. Varsinkin tuon vasemmanpuoleisen ilme on mahtava.

matkamies: Hieno kuva. Jotenkin nuo jalat hämäävät minua, pistävät silmään joka kerta kun katson tuota. En tiedä miksi...  :-\ Mutta oikein hieno kuva!
« Viimeksi muokattu: 18.05.2007 klo 17:22:20 kirjoittanut Ville »

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
  • Ei ole yhtään hyvä tämä.
« Vastaus #7 : 18.05.2007 klo 00:13:32 »
Se on Hazart. Minunkin mielestäni kuvat ovat hienoja. Läppäreillä se tosin voi näkyä huonosti, se Villen kuva. Matkamies olisi voinut laittaa vaikka sitä savua jalkoihin, jotteivät ne katoasi niin hassusti. Savu toimii siinä erinomaisesti.

• Jäsen
« Vastaus #8 : 18.05.2007 klo 17:23:14 »
Se on Hazart.
Mun typo. Taivutin hassusti :P Sori.

Jho

• Jäsen
« Vastaus #9 : 19.05.2007 klo 21:46:40 »
Matkamies: Hyvä tunnelma, ja liike näyttää uskottavalta. Jaloissa joku häiritsee, vähän ovat ehkä liian tönköt ja alkavat liian korkealta (torso on liian lyhyt). Mutta hyvän näköinen kuva.

Fiilis-mato: Hauskoja hahmoja. Karhusta tykkään eritoten, tuo paita voisi olla ehkä vielä vähän paksumpi, mutta se nyt on taas pelkkä makuasia.

Ville: Värivalinta on hieman erikoinen ja korva näyttää irtonaiselta, mutta muuten oikein hyvän näköinen naamakuva. Paranisi mielestäni kovasti jos vaihtaisit taustan johonkin ihan vähän vaaleampaan.

Väritin vanhan työn:

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #10 : 22.05.2007 klo 11:10:07 »
Jho. Minusta kallo, hiukset ja tikari ovat onnistuneet. Itse hahmo näyttää vähän omituiselta ja maalaus siltä osin myös. Ehkä se johtuu vähän kummallisesta anatomiasta. Varjot tulevat myös jotenkin jyrkästi ja ovat täysin mustia. Sekin saattaa vaikuttaa... Värivalinnat sen sijaan toimivat ja tykkään, että maalia on paksulti.

8]

Mihin on muuten hävinneet ne vanhat konkarit täältä arvioimasta ja töitään esittelemästä...?

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
  • Ei ole yhtään hyvä tämä.
« Vastaus #11 : 22.05.2007 klo 18:56:12 »
Rikkoivat omertan.
Tai sitten netti on rikki.

EDIT: Tjaa, enpä tiedä, miten tuo omerta tähän liittyi. Tuli lähinnä mieleen, että vanhoilla konkareilla olisi jokin yhteisö keskenään jne. Sry. Sainpahan taas kerran viestin kirjoitettua! Nappaan vielä Surfin Joen kiinni. Hänellä on varmaan enemmän sisältöä viesteissään.
« Viimeksi muokattu: 22.05.2007 klo 21:17:42 kirjoittanut Lättä »

Anssi Rauhala

• Jäsen
  • Aces High!
« Vastaus #12 : 23.05.2007 klo 11:57:36 »
Keitä tarkoitetaan "vanhoilla konkareilla"? Riittääkö, jos on vanha?

En sitten laittanutkaan tätä toukokuun haasteeseen:

Ja nyt takaisin kuvitustyön pariin.
"The ukulele army grows larger and larger, and soon we will dominate all media. Then you will all pay." (Jonathan Coulton)
http://anssirauhala.blogspot.com/

Toimistorotta

• Jäsen
« Vastaus #13 : 23.05.2007 klo 12:24:24 »
Sen sijaan että olisin tehnyt töitä, tein tämän: Omaelämäkerrallinen terapiasarjakuva Toimistorotta.

http://ablock.vuodatus.net/

Luovuutta ei voi lannistaa, vaikka vannon että täällä yrittävät kaikkensa. (Jos pomo lukee, tämä oli vitsi). Ainiin, ja jos joku kysyy, tein muistiinpanoja aamun kokouksesta. EN PIIRTÄNYT.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #14 : 23.05.2007 klo 13:45:28 »
Rotalla oikein mukavan näköistä jälkeä. PIdän myös apaattisesta synkeähköstä huumorista.

8]