Kain1n kuvat on kyllä teknisesti upeita, hienoa lyijykynän käyttöä, täytyy vaan ihailla
ezuli, tunnistin herrat ennen kun luin tekstin, sehän on aina hyvä merkki?

Hieno lineartti tulossa. Tussauksesta kysymys, ootko koneella 'tussaillu', vai aivan käsitöinä tussiterällä? On niin tasaista viivaa että! Itse en tule toimeen tussiterien kanssa, ne ei tykkää minusta, ja mie en tykkää niistä <.<
Itsehän harrastan tällaisia kankeita tietokoneella tehtyjä 'maalauksia'
Mulla vaan tahtoo venyä kaikki nämä kuvat ikuisuusprojekteiksi, kyllästyn kuviin ennen ku saan ne loppuun :3
Haarniska kaveri on ollut työnalla nyt pidemmän aikaa, mutta se on kyllä valmistumassa. Hitaasti mutta varmasti. Lippumies taas on viimeyön tuotos, jonka ajattelin tekaista valmiiksi seuraavana yönä. Hiukan aion ruumiiseen lisäillä yksityiskohtia, ja tausta ois kyllä kans kiva lisä.. Luulen kyllä että ankka lähtee myös tuosta lipusta :/
Anatomiassa on vielä tekemistä, sen tiedän, ja sen takia näillä molemmilla on melko tylsä posetus asento, mutta mutta.. kyllä se tästä, teen vaikeampia asetelmia kunhan taidot hiukan kehittyy

Lippumiehen pää oikeassa koossaMielelläni kuulisin kritiikkiä erityisesti tuosta lippumiehestä, kun kerran sitä olen nyt työstämässä. Kertokaa sokealle minkälaisia anatomia/tyyli virheitä kuvasta löytyy, itse niitä on vasta tehdyssä kuvassa niin pirun vaikea havaita. Taustan suhteen voi myös esittää ehdotuksia, itselläni kun ei taida juurikaan vielä olla ideoita sen suhteen